7 המלצות לעיבוי שפתיים

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    אתם מאוד רוצים להוסיף נפח לפניכם אך מהססים לגבי זריקות לעיבוי שפתיים? אל דאגה; מילויים לעור הם אפשרות מאוד בטוחה ומהימנה לקבלת שפתיים מאוד עסיסיות. עם זאת, ישנם מספר צעדים שעליכם לבצע לפני ואחרי הזריקות לעיבוי שפתיים. להלן 7 עצות וטריקים שעליכם לדעת לפני שאתם מתכננים לעבור טיפול לעיבוי שפתיים:

    המלצות עיבוי שפתיים

    1. אל תשתו אלכוהול; ונחזור על זה שוב, אל תשתו אלכוהול לפחות 3-4 ימים לפני התור שלכם. אמנם כוס קוקטייל טעים יכולה להיות מפתה, אך אתם יכולים לסמוך על כך שיהיה לכם הרבה פחות דימום וחבורות אם תתנגדו לדחף.

    * ואם אנחנו כבר מדברים על הנושא, אל תצרכו שומן דגים, איבופרופן, אספירין, או שום עד 7 ימים לפני הטיפול. המוצרים הללו גם מדללים את הדם שלכם.

    2. כמו כן, אל תשתו במשך 24 שעות לפחות לאחר הטיפול שלכם. אלכוהול גורם לנפיחות, כך ששפתיכם, אשר כבר נפוחות, רק יהפכו ליותר גדולות (ופחות נוחות) אם תחגגו בליל הטיפול שלכם. במקום זאת, הירגעו (והוסיפו מים לגופכם) עם מים מוגזים בטעמים.

    3. דעו כי ייתכן שתהיו נפוחים במשך יום או יומיים לאחר הטיפול. אך דעו גם שזה נורמלי לחלוטין והנפיחות תירגע. היו בטוחים, הנפיחות תרד.

    4. אל תעסו את שפתיכם לאחר הטיפול! הן יהיו קצת מוצקות ואולי גבשושיות במשך כשבוע אך תנו להן להיות כאלה. אם תעסו את השפתיים אתם תסתכנו בהזזת חומר המילוי ברחבי השפתיים, מה שיכול להביא לתוצאות מאוד לא רצויות!

    5. תתמכו בעצמכם בליל הטיפול שלכם בעזרת כרית נוספת. זה מאוד יסייע לכם בהפחתת הנפיחות. שינה במצב מעין אנכי בוודאי אינה הדרך הנוחה ביותר לישון אך אתם תהיו אסירי תודה על השינה הפחות אידאלית הזו בבוקר למחרת.

    6. אל תתעמלו במשך 24 שעות לפחות לאחר הטיפול. פשוט אמרו למאמן הקרוספיט שלכם שיש לכם הרעלת אוכל, כי בואו נודה בזה… הוא/היא ככל הנראה לא יבינו את כל התירוץ של טיפול לעיבוי שפתיים.

    7. תיטלו כדורי ארניקה 4 פעמים ביום במשך 4 ימים לפחות לאחר הטיפול שלכם. פשוט המיסו 4 כדורים תחת לשונכם והימנעו מקפה וסוכריות מנטה במשך 30 דקות כדי שהכדורים יעשו את העבודה שלהם. הקוסמים הקטנים האלה בדרך כלל זמינים לרכישה בחנויות מזון הבריאות המקומיות שלכם.

    טוב, עכשיו אתם באופן רשמי מוכנים לשפתיים החלומיות האלה שראויות לנשיקות! אז תיפרדו ממה שמכונה שפתון “מנפח” שפתיים, מאתגרי שפתיים, ומקילוף יתר; ואמרו שלום לשפתיים החדשות ומלאות הנפח שלכם!

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך. לכל שאלה בנושא עיבוי ועיצוב השפתיים, נא לא להסס ליצור עימנו קשר בטלפון או בטופס צור קשר. המשך גלישה נעימה, צוות אמ.די.קייר.

    4.7/5 - (3 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,