הזרקת בוטוקס לטיפול בהזעת יתר

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    הזרקת בוטוקס לטיפול בהזעת יתר

    באמדיקייר, לעתים קרובות אנחנו מקבלים עדויות מלקוחות שניסו בוטוקס כדי לטפל בהזעת יתר או היו על סף ביצוע הליך להפחתת הזעה יתר בבתי השחי לפני שגילו על חולצות העמידות בפני זיעה.

    עבור אנשים מסוימים, העלות של סיכונים פוטנציאליים של בוטוקס הייתה גדולה מדי. אחרים שבחרו בהזרקות בוטוקס לטיפול בהזעת יתר חוו הזעה מפצה – הזעת יתר באזורים אחרים.

    למרבה הצער, לא קיים מידע רב בנושא של בוטוקס לטיפול בהזעת יתר. כדי לעזור לכם לקבל החלטה משכילה, ליקטנו מידע שימושי שכדאי לדעת על טיפול בהזעת יתר בבוטוקס – לרבות עלות ההזרקות, כמה זמן הן מחזיקות מעמד, האם ביטוח מכסה את ההליך, פתרונות חלופיים ועוד.

    גבר במשרד סובל מהזעת יתר בבית השחי

    מה זה טיפול בהזעת יתר בעזרת בוטוקס?

    טוקסין הבוטולינום (הידוע כבוטוקס) הוא סם שמשתק באופן זמני את השרירים כדי לטפל בהפרעות שרירים מסוימות, להפחית קמטים או לעצור הזעה.

    בוטוקס הפך לטיפול מאוד מוכר בהזעת יתר, כאשר קיבל גושפנקא מטעם מנהל המזון והתרופות ב- 2004. בכדי לטפל בהזעת יתר חמורה בבתי השחי, בוטוקס פועל באמצעות חסימה של הפרשת החומר הכימי שמפעיל את בלוטות הזיעה. במהלך ההליך, רופאים (בדרך כלל רופאי עור) מזריקים כ- 50 מנות של בוטוקס לכל בית שחי. ככל שמוזרקות מנות רבות יותר, כך השפעות הייבוש מחזיקות מעמד זמן רב יותר.

    באופן כללי, התהליך מהיר למדי וכמעט נטול כאב – עד שזה מגיע לארנק שלכם.

    כמה זמן תוצאות הבוטוקס מחזיקות מעמד?

    כל גוף מפרק בוטוקס בצורה שונה לכן משך התוצאות יהיה שונה מאדם לאדם. בדרך כלל, אתם תחוו יובש בבתי שחי במשך 3 עד 6 חודשים לאחר קבלת זריקות בוטוקס. עם זאת, פעילות גופנית ולחץ יכולים לזרז את התגובה המטבולית של הגוף לבוטוקס כך שהתוצאות עשויות להיחלש מהר יותר.

    מי מהווה מועמד טוב לטיפול בוטוקס?

    כדי לקבל זריקות בוטוקס לטיפול בהזעת יתר, אתם מוכרחים להיות לפחות בני 18, וזה צריך להיות המוצא האחרון לטיפול בהזעת יתר חמורה בבתי השחי. ראשית עליכם לבדוק טיפולים לא פולשניים אחרים כמו בגדים עמידים בפני זיעה ואנטיפרספירנטים במרשם.

    מומלץ להשתמש בבוטוקס אך ורק לטיפול במקרים חמורים של הזעת יתר שלא ניתן לטפל בהם בדרכים טיפוסיות. אנשים עם הפרעות רפואיות מסוימות או כאלה אשר נוטלים תרופות מסוימות לא יכולים לקבל זריקות בוטוקס לטיפול בהזעת יתר. ראו את רשימת המגבלות המלאה.

    סיכונים ותופעות לוואי של בוטוקס לטיפול בהזעת יתר

    בעוד שבוטוקס מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות, בכל זאת קיים סיכון לתופעות לוואי קלות עד חמורות. אף על פי שבוטוקס מוזרק אך ורק באזור הטיפול, התופעות עלולות להתפשט לאזורים אחרים בגוף.

    תופעות לוואי מסוימות של בוטוקס לטיפול בהזעת יתר כוללות:

    בעיה בבליעה, דיבור או נשימה

    לפי אתר האינטרנט של בוטוקס, תופעות הלוואי האלה “יכולות להיות חמורות ולגרום למוות.” לא מומלץ לקבל זריקות בוטוקס אם אתם כבר חווים קושי בבליעה, דיבור או נשימה.

    עייפות או חולשה בשרירים

    בוטוקס יכול לגרום לחולשה בשרירים ורדימות של שרירים לכן הוא לא מומלץ לאנשים עם בעיות בשרירים או בעצבים.

    בעיות ראייה

    בעיות ראייה פוטנציאליות כוללות ראייה כפולה, יובש בעיניים, ראייה מטושטשת, סחרחורת וצניחה או נפיחות של העפעפיים.

    תגובות אלרגיות

    אלה כוללות גירוד, פריחה, חבורות אדומות ומגרדות, תסמיני אסתמה, סחרחורת או תחושת עילפון.

    אינטראקציות עם תרופות אחרות

    שימוש בבוטוקס בשילוב עם תרופות מסוימות יכול להוביל לתופעות לוואי חמורות. אלה כוללות תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, וויטמינים או מוצרים על בסיס צמחי מרפא. הבטיחו שאתם מתייעצים עם רופא ותחשפו בפניו את כל התרופות והתוספים שבהם אתם משתמשים לפני הבחירה בבוטוקס לטיפול בהזעת יתר.

    איבוד שליטה על שלפוחית השתן

    כאבי ראש וכאב בצוואר

    האם ביטוח מכסה בוטוקס לטיפול בהזעת יתר?

    בוטוקס מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות לטיפול בהזעת יתר בבתי השחי, לכן חברות ביטוח רבות יבדקו את הכיסוי. עם זאת, מכוסים אך ורק מקרים נבחרים. חשוב לדעת כי אין הכיסוי אומר שתפוצו על כל הטיפול בבוטוקס, וחברות ביטוח לא נותנות פיצוי בקלות. יתכן שתצטרכו לשלם את כל החשבון בעצמכם.

    כדי לראות אם מגיע לכם החזר על טיפול בוטוקס, בקשו מהרופא שלכם להגיש בקשה למועמדותכם. כדי לשפר את הסיכויים שלכם לקבל כיסוי, עליכם לנסות את כל יתר האפשרויות לפני הגשת המסמכים, לרבות תוספים טבעיים, קרמים למריחה חיצונית ומוצרים עם מרשם, אנטיכולינרגיות הניתנות באופן פומי ועוד.

    פתרונות אחרים לטיפול בהזעת יתר

    למרבה המזל, בוטוקס הוא לא הפתרון היחיד לטיפול בהזעת יתר. אנטיפרספירנטים במרשם ותרופות הניתנות באופן פומי גם יכולים לעזור לצמצם את תופעת הזעת היתר.

    *שימו לב: כמו בכל בעיה רפואית, כדאי להתייעץ עם רופא מנוסה. אין להסתמך על המידע שמסופק כאן או לעשות בו שימוש למטרות אבחון, כמו כן אין לעשות בו שימוש בתור תחליף לאבחון וטיפול מקצועי.

    ליעוץ מקצועי ופרטים נוספים על טיפולי הזרקת בוטוקס, פנה אל המומחים אצלנו. אמ.די.קייר.

    4.5/5 - (2 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,