הזרקת מילוי קמטים

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    מהן הזרקות מילוי קמטים?

    הזרקות מילוי הן חלק מטיפול קוסמטי שנועד להחלקת קמטים או צלקות בעור, בדרך כלל באזור הפנים. ההזרקות משמשות גם לעיבוי שפתיים כחלק מהליך לעיצובן. בהזרקה מתחת לעור, המילוי מנפח ומרים מעט את האזור המוזרק, כשהנפיחות בדרך כלל עוברת עם הזמן. ישנם סוגים רבים של חומרי מילוי בהזרקה הכוללים:

    • חומצה היאלורונית (Restylane, Juvederm, Captique): החומצה ההיאלורונית מזרימה נוזל לאזור המטופל.
    • Bovine collagen: מצריך בדיקה אלרגית 4 שבועות לפני הטיפול.
    • תאי שומן מגוף המטופל (autologous fat).
    • פולימר מתכלה המיוצר במעבדה (מעשה יד אדם – Sculptra).
    • סידן hydroxylapatite.
    • bovine collagen וחרוזי פלסטיק מיקרוסקופיים (Artefill): הקולגן דועך עם הזמן אולם חרוזי הפלסטיק נשארים מתחת לעור באופן תמידי.

    עבור חלק מהמילויים הנ”ל, ותלוי בסוג המילוי שתבחרו, העור עובר הרדמה מקומית. לאחר מכן, מנתח פלסטי או רופא עור, ישתמש במחט להזרקת חומר המילוי מתחת לעור. הטיפול בדרך כלל לא אורך יותר מרבע שעה כשחלק מהמילויים נפרשים על פני כמה טיפולים חוזרים במרווחים של כמה שבועות זה מזה.

    מה לצפות אחרי טיפול הזרקת מילוי קמטים?

    לאחר הזרקת מילוי, סביר להניח שתסבלו מרמה מסוימת של כאב אזורי, אדמומיות, נפיחות ויתכן שגם גירוד. הנפיחות עשויה להימשך עד 36 שעות מסיום הטיפול.

    במידה והתסמינים מחמירים יום עד 3 ימים לאחר הטיפול, יש לטלפן לרופא המטפל – יתכן שהנכם סובלים מזיהום.

    מדוע לבצע הזרקת מילוי?

    ובכן, הזרקות המילוי מבוצעות להחליק עור מצולק או מקומט ואנשים המעוניינים לרענן את מראה פניהם בדרך כלל בוחרים לעבור את ההליך הנגיש.

    האם הזרקת מילוי אפקטיבית?

    תלוי באזור המטופל, סוג המילוי ותגובת גוף המטופל למילוי, יתכן שפגישה אחת לא תספיק ותזדקקו לסדרת הזרקות. מילויים שונים מחזיקים למשך זמנים שונים. אט, אט, הגוף סופג את המילוי והעור חוזר למצבו הרגיל.

    • חומצה היאלורונית: 9 עד 12 חודשים.
    • תאי שומן: חודשים עד שנים.
    • פולימר מתכלה: עד שנתיים.
    • סידן hydroxylapatite: בערך 12 חודשים.
    • Artefill: מחקרים מגלים שההשפעה אורכת עד 5 שנים.

    כיאה לכל הליך קוסמטי, לא תמיד התוצאות תואמות לציפיות המטופל. מאוד מומלץ לעבור עם הרופא או המנתח על תיאום הציפיות.

    סיכונים וסיבוכים אפשריים

    אם כי הסיכוים קלושים למדי, הזרקות מילוי עלולות להוביל לסיבוכים הכללים

    • זיהום: מומלץ לטלפן לרופא במידה של תופעת אדמומיות, נפיחות או כאב שנמשך למעלה מיום לאחר הטיפול. ייתכן שתזדקקו לטיפול אנטיביוטי.
    • דימום ושטפי דם: לפני הזרקת מילוי, יש להמנע מצריכת אלכוהול ולהפסיק לקיחת כל תרופה שמדללת את הדם, כולל אספירין, כל סוג אחר של תרופה אנטי-דלקתית לא סטרואידית (NSAID) או ויטמין E.
    • תגובה אלרגית: כגון פריחה, נפיחות, שלפוחיות, או תסמינים דמוי שפעת.
    • גבשושיות: פני שטח העור גבשושי לאחר הטיפול.

    קיימים דיווחים נדירים של סיבוכים חמורים או מסכני חיים לאחר הליכי הזרקות מילוי שכוללים הלם אנפילקטי, אלח דם (הרעלה), קריש דם בעורק הרשתית שמוביל לעיוורון, נקרוזיס (נמק).

    שיקולים שמומלץ לשקול

    במידה והנך סובל מהתפרצויות הרפס, הזרקת חומרי מילוי קמטים וצלקות עשויה לעורר התפרצויות במידה רבה. במידה ויש לך כמה התפרצויות הרפס בשנה, סביר להניח שהרופא המטפל ימליץ על לקיחת תרופות לפני ההזרקה.

    כל מזרק מילוי עולה כמה מאות דולרים, כשהמחיר משתנה תלוי בסוג המילוי, התמחות המטפל והאזור הגיאוגרפי שלו. מומלץ לשוחח עם הרופא מבעוד מועד בנוגע לסוגי המילויים, כמה מילויים תצטרכו ובאיזה מחיר.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך. לכל שאלה בנושא הזרקת מילוי קמטים \ צלקות, נא לא להסס ליצור עמנו קשר בטלפון או בטופס צור קשר. המשך גלישה נעימה, צוות אמדיקייר.

    4/5 - (6 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,