טיפול בעזרת חומצה היאלורונית

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    חומצה היאלורונית, מהי וכיצד תסייע לעורך?

    אנשים רבים מבזבזים אין ספור שעות על שימוש במוצרי טיפוח מזיקים בכדי לשמור על מראה צעיר ומלא חיים של עורם. אך קיימת דרך טובה יותר. חומצה היאלורונית יכולה לשמור על הזוהר של עורכם, ובנוסף היא מועילה למפרקים שלכם – והכל ללא תופעות לוואי מזיקות של מוצרים רעילים לעור.

    לעתים קרובות חומצה היאלורונית מומלצת על-ידי רופאי עור ורופאים אחרים הודות ליכולת שלה לשפר את המרקם והמראה של העור, להפחית כאב במפרקים ותסמינים אחרים הקשורים להזדקנות. החומצה ההיאלורונית ככל הנראה ידועה היטב עבור הכללתה בסרומים מעכבי הזדקנות יקרים, אך אתם יכולים למצוא אותה גם בנוסחאות לתמיכה במפרקים, טיפולים בפצעי הרפס בשפתיים, טיפות לעיניים ושפתוני לחות.

    חומצה היאלורונית

    אז מה זה בדיוק חומצה היאלורונית, וכיצד היא עובדת?

    חומצה היאלורונית הינה חומר סיכה שקוף אשר מיוצר באופן טבעי על-ידי הגוף. בגוף האדם, הריכוזים הגבוהים ביותר של חומצה היאלורונית נמצאים בעור, בתוך המפרקים, בתוך שקעי העיניים וברקמות אחרות בהן היא עוזרת לשמור על קולגן, להוסיף לחות, ולספק אלסטיות וגמישות.

    כיום, חומצה היאלורונית משולבת במוצרי בריאות וטיפוח שונים הנלחמים בזקנה – כיום ניתן למצוא משחות, קרמים, סרומים ותוספים של חומצה היאלורונית אשר נמכרים בחנויות מזון בריא. יש סיכוי טוב שרופא העור שלכם אפילו הציע לכם חומצה היאלורונית בצורת זריקה. המשיכו לקראו כדי לגלות מדוע.

    יתרונותיה של חומצה היאלורונית

    1. מוסיפה לחות לעור יבש שעבר תהליך הזדקנות

    אנשים רבים מדווחים על כך שעורם מרגיש “מטולל”, השקיות מתחת לעיניהם הופכות לבהירות יותר ומרקם עורם לחלק יותר לאחר שימוש בסרומים שמכילים חומצה היאלורונית. הדרך העיקרית שבה חומצה היאלורונית עוזרת לשפר מראה של “עור אשר עבר תהליך של הזדקנות כרונולוגית” (עור שהזדקן כתוצאה מחשיפה לשמש) היא על-ידי הפחתה של אובדן מים.

    למעשה, אחת הסיבות לכך שטיפולי החלפת הורמונים לעתים גורמים לעור להיראות יותר צעיר ופחות פגום כתוצאה מהשמש, היא בגלל שהם מגבירים את ריכוזי החומצה ההיאלורונית בעור.

    יובש, קשקשים, עיניים או שפתיים נפולות, ורפיון קשורים לעור מזדקן בגלל שככל שאנו מתבגרים, המולקולות בעור שלנו מאבדות חלק מהיכולת שלהן להתקשר ולאגור מים. לא רק שהדבר גורם ליובש, הוא גם מפחית את נפח העור. הזדקנות העור נגרמת הן כתוצאה מהזדקנות פנימית והן מהזדקנות חיצונית, כלומר חשיפה סביבתית יום-יומית לחומרים מזהמים וקרינת על-סגול, יחד עם “תהליך ההזדקנות הרגיל”.

    מחקרים מראים כי קיימים אזורים רבים בעור אשר מעורבים בבקרה על סינתזת החומצה ההיאלורונית, שיקוע, התקשרות של תאים וחלבונים ודגרדציה.

    חוקרים מצאו כי יובש בשכבה הקרנית אשר נגרם כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש משחק תפקיד חשוב בהיווצרותם של קמטים. כעת הודגם כי קמטים וקווים דקים בדרך כלל יותר גלויים בסביבות בעלות לחות נמוכה בהשוואה לסביבות בעלות לחות גבוהה כתוצאה מירידה גדולה אף יותר בקיבולת אחסון המים ואלסטיות העור.

    חומצה היאלורונית יכולה לעזור להפחית סימני הזדקנות על-ידי צמצום של “אובדן מים באפידרמיס” שקשור לחשיפה לשמש, יובש או קשקשים בעור.

    2. עוזרת להפחית קמטים

    אף על פי שרוב המחקרים מראים כי ייתכן שלוקח לחומצה היאלורונית שישה שבועות או יותר לשפר את מראה העור, מחקרים מסוימים מצאו כי סרומים וקרמים לעיניים נגד קמטים, המכילים חומצה היאלורונית, לפעמים יכולים להתחיל לעבוד תוך שבועיים עד ארבעה שבועות בלבד מרגע השימוש.

    לקבלה של תוצאות משמעותיות יותר בעיכוב הזדקנות, כיום רופאי עור משתמשים בזריקות מרשם או פורמולות אשר מכילות חומצות היאלורוניות (לרבות Juvéderm Ultra Plus או Allergan) במשך מספר חודשים בכדי להפחית רפיון שפתיים ועיניים.

    תוצאות של ניסוי קליני אקראי בשיטת סמיות כפולה אשר נערך ב- 2014 והופיע בכתב העת ‘רפואת עור קוסמטית‘ הראו כי מוצרים המכילים חומצה היאלורונית הפחיתו ביעילות הופעה של קמטים והפחיתו את רפיון העור בתוך 30 ימים של שימוש רציף. כמו כן, חלק מהמשתתפים במחקר דיווחו על כך שחוו שפתיים מלאות יותר ונפח לחיים גדול יותר לקראת סיומו של חודש אחד (שתי תכונות שקשורות למראה צעיר). הניסוי נערך בקרב 40 נשים מבוגרות שהראו סימנים קליניים עדינים עד מתונים של הזדקנות העור טרם הניסוי, לרבות נפח עור ירוד ושינויים בשטח הפנים של העור. לאחר שימוש במוצר בשם Fillerina (אשר מכיל שש צורות של חומצה היאלורונית) או במוצר פלצבו, התוצאות נמדדו לאחר שלוש שעות, ולאחר מכן אחרי 7, 14, ו- 30 ימים.

    חוקרים מצאו כי לאחר 30 ימים, (ואצל חלק לאחר 14 ימים), אלה שהשתמשו ב- Fillerina הראו “שיפור משמעותי בקווי המתאר ונפח הפנים” בהשוואה לקבוצת הפלצבו, ולמדידות שנערכו בתחילת הניסוי. קבוצת מקבלי הטיפול הפעיל חוותה ירידה ברפיון קווי המתאר של הפנים ושל עצמות הלחיים, שיפור בנפח השפתיים, ועומק ונפח קמטים מופחת, בעוד שקבוצת מקבלי הפלצבו לא ראתה שיפורים כאלה.

    3. מטפלת בפצעים, כוויות שמש וחבורות

    מלבד להפחתת סימני קמטים ויובש, חומצה היאלורונית תורמת לטיפול בהרפס שפתיים ופצעים בפה, כיבים, פצעים, עקיצות וכוויות הודות לאופן שבו היא שומרת על לחות ברקמה פגומה. כמו כן היא משככת כוויות. טיפולים רבים בהרפס שפתיים ופה מכילים ג’ל חומצה היאלורונית בכדי לזרז את תהליך ההחלמה ולמנוע סדקים ודימום.

    חומצה היאלורונית היא חלק מהמרכיב המבני של הפה והשפתיים, אשר מורכבים מרקמות חיבור שבחלקן עשויות מקולגן ומים. קולגן וחומצה היאלורונית עוזרים לתת לשפתיים את המבנה והצורה שלהם. בגלל שחומצה היאלורונית מתקשרת למים, היא מוסיפה לחות לעור ולרקמות בתוך הפה\השפתיים ושומרת על צמתים הדוקים בעור, עוזרת לספק חומרים מזינים לרקמות פגומות, מרסנת דלקות ועוזרת לנוזלים לסלק פסולת.

    ליעוץ מקצועי ופרטים נוספים, פנה אל המומחים לטיפולים אסתטיים – אמ.די.קייר.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,