עיבוי שפתיים טבעי

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    שיטות לעיבוי שפתיים באופן טבעי

    להלן כמה המלצות על עיבוי שפתיים בשיטה טבעית וללא הזרקות:

    שימוש במתכון על בסיס מלח וקינמון

    את התרופה הביתית הזו ניתן להכין לפני השינה בלילה. קחו חצי כפית קינמון וערבבו אותה עם כמות זהה של מלח יחד עם כפית של ג’ל פטרולאום. ערבבו אותם היטב ביחד. לאחר מכן קחו את התערבות בעזרת אצבע ומרחו אותה על השפתיים, עד שהשפתיים מרגישות חלקות. לאחר חמש דקות, נגבו את הג’ל פטרולאום מהשפתיים. קחו מברשת שפתון וטבלו אותה במיץ סלק טרי ומרחו על השפתיים. לאחר שתתעוררו בבוקר, קחו ג’ל פטרולאום טרי ומרחו אותו בשכבה דקה על השפתיים. השתמשו בתרופה הביתית הזו במשך חודש ותראו שהשפתיים שלכם יתעבו.

    שימוש במתכון על בסיס שמנים

    קחו כפית של ג’ל פטרולאום ושימו אותו בצנצנת ריקה. הוסיפו כמה טיפות של מנתול, קינמון, שמן אתרי, שמן ווינטרגרין וערבבו אותם ביחד. לאחר מכן קחו את התערבות בעזרת אצבע ויישמו אותה על השפתיים. אף על פי שבהתחלה השפתיים עשויות להתנפח, לאחר מספר שעות הן יהפכו לאדומות יותר ועבות יותר.

    שימוש במתכון על בסיס דונג

    קחו כפית של דונג וערבבו אותה עם שתי כפיות של ג’ל פטרולאום. הוסיפו כמה טיפות של שמן ווינטרגרין, קינמון ומנתול. ערבבו את כל המרכיבים ביחד. לאחר מכן הניחו את התערובת במקרר ואחר כך מרחו אותה על השפתיים כדי להפכן ליותר עבות.

    שימוש במתכון על בסיס פלפל קיין וקינמון

    קחו שלוש כפיות של ג’ל פטרולאום והוסיפו חצי כפית של קינמון ופלפל קיין אל תוך הצנצנת. ערבבו את המרכיבים האלה ביחד עד שהם מתערבבים היטב. וודאו שאתם מורחים על השפתיים שפתון מלחלח לפני יישום התערובת. קחו חתיכת צמר גפן ומרחו בעזרתה את התערובת הזו על שפתיכם. אין למרוח את התערובת על השפתיים אם הן סדוקות או יבשות. התחילו להשתמש בתערובת במינונים קטנים, כדי שהפתיים יתרגלו לתחושת הצריבה בימים הקרובים.

    עיבוי שפתיים טבעי

    שימוש בשיטה על בסיס קינמון

    קחו אבקת קינמון, וזלין או אקוואפור. מרחו מעט וזלין על השפתיים כדי למנוע יובש. קחו מעט קינמון ושפשפו היטב על השפתיים. הקינמון יכול לגרות את השפתיים או אפילו לגרום לנפיחות ואדמומיות בשפתיים. זו בעיה נפוצה והשפתיים שלכם יתרגלו לתחושת הגירוי הזו בימים הקרובים. תנו לתערובת להישאר על השפתיים למשך מספר דקות. לאחר מכן אתם יכולים לנגבה על ידי שימוש במטלית נקיה. יישמו אך ורק כמות קטנה של קינמון על שפתיכם מאחר שכמות גדולה מדי עלולה לגרום לגירוי בגרון. לאחר ניקוי התערובת בעזרת מטלית, אתם יכולים למרוח על שפתיכם וזלין כדי להעניק להן מראה עבה יותר מתמיד.

    אמ.די.קייר – מרכז טיפולים אסתטיים המתמחה בעיבוי שפתיים. לפרטים נוספים, צור קשר בטופס יצירת קשר או בטלפון, 0723922054

    *ההמלצות הנ”ל אינן מהוות תחליף ליעוץ מקצועי.

    2.8/5 - (5 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,