ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב

בימינו, סנטר קטן מדי או נסוג ניתנים לתיקון בין אם על ידי ניתוח כירורגי ובין אם על ידי עיצוב סנטר בהליך פיסול פנים על ידי סדרת הזרקות מדודות ובמיקום מדויק.

מילוי ועיצוב סנטר

עד לפני מספר שנים טיפול כמו מילוי סנטר לא באמת היה קיים וכל מי שתווי הפנים שלו השתנו עם הגיל, פשוט היה צריך להשלים עם המצב.

היום, לעומת זאת, זה שונה. ראשית, לא כדאי להיות מודעים לכך שלסנטר שלנו יש משמעות אדירה והשפעה רצינית על איך שהפנים שלנו נראים. שנית, אם היום ניתן לעבור פיסול סנטר ללא ניתוח ובצורה כזאת להיראות יפים יותר, למה שלא תעשו זאת?

אומנם זה נכון שאפילו על ידי טיפולים כמו עיצוב קו לסת וסנטר לא באמת תחזרו להיראות כפי שנראיתם בגיל 16, אך מצד שני, מילוי סנטר יכול להעלים שקע בסנטר ולגרום לכם להיראות הרבה יותר טוב.

לכן זה לא מפתיע שהיום הרבה מאוד אנשים בוחרים להזריק חומצה היאלורונית בסנטר ובצורה כזאת להעלים אפילו סנטר כפול, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

אצל מי כדאי לעבור את הטיפול?

בין אם אתם חושבים היום על מילוי סנטר ועל עיצובו ובין אם אתם רוצים לעבור טיפולים אסתטיים אחרים, בהחלט יש משמעות לשאלה לאיפה פונים והיכן כדאי יהיה לעשות את הטיפול.

חשוב להבין: אומנם אין ויכוח על כך שחיפוש אונליין יוביל אתכם לאינספור מומחים שעובדים בתחום הזה, אך לא אצל כולם הייתם רוצים להיות מטופלים. העניין הוא שגם כאשר מדברים על פיסול סנטר ללא ניתוח יש משמעות למומחיות של האדם שעושה לכם את הטיפול ולכן, אם אתם יכולים לבחור באיש מקצוע שכולם אומרים עליו רק דברים טובים, למה שתתפשרו על פחות מזה?

מעבר לכך שאתם יכולים לקרוא את חוות הדעת של מי שעבר טיפול לבעיה כמו שקע בסנטר, אתם גם יכולים לראות תמונות של “לפני ואחרי”. לפעמים תמונה אחת שווה אלף מילים ולכן בצורה כזאת יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את איש המקצוע שאליו אתם רוצים לפנות כדי לעבור את הטיפול שיחזיר את הנעורים לפנים שלכם.

כמה תשלמו על טיפול מהסוג הזה?

לעשות טיפולים הכוללים הזרקת חומצה היאלורונית בסנטר זה לא דבר זול, אך מצד שני, זה לא תמיד אומר שחובה לשלם מחירים מאוד גבוהים על טיפולים כאלה.

לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שממש כפי שאתם עושים השוואת מחירים לפני רכישת מוצר מכל סוג שהוא, כך כדאי יהיה גם להשוות בין מחירי הטיפולים. חוששים שלא יסתכלו בעין יפה על השוואת המחירים שאתם עושים? אתם עלולים להרגיש לא בנוח? אם כך, כדאי שתדעו שזו טעות.

היום כמעט כל אדם שחושב לעשות טיפול כמו מילוי סנטר פונה אל כמה מומחים ומבקש מכל אחד מהם הצעת מחיר. מעבר לכך שבצורה כזאת תוכלו להבין כמה עולה הטיפול הזה, כך גם תוכלו להבין איפה מחכה לכם השירות הכי טוב שקיים. זכרו: זה שרופא מסוים גובה פי שניים לעומת רופאים אחרים זה לא אומר שהוא יעשה לכם טיפול יותר טוב.

בנוסף, אם תדברו עם כמה רופאים ותקבלו מהם מספר הצעות מחיר, זה נתון שיוכל לשמש עבורכם כקלף מיקוח. בסופו של דבר, מה שכולנו הרי רוצים זה לעבור את הטיפול הכי טוב שאפשר במחיר הכי אטרקטיבי שקיים. לכן כן כדאי להשקיע בכך כמה רגעים ולחפש את השילוב שבין מחירים טובים ובין רופא מומחה שיעשה לכם טיפול מקצועי.

אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר תביטו במראה תאהבו מאוד את התוצאה, והדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור בוודאי, זה איך דחיתם כל כך הרבה את הטיפול.

מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,