פיסול אף - למראה מושלם וטבעי ללא ניתוח!

עוברים פיסול אף אצל MDCARE ונהנים משימוש בחומרי המילוי האיכותיים והבטוחים בעולם, ע"י צוות רופאים מומלצים ומנוסים.

✔️ מראה טבעי ופרופורציונלי
✔️ הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר
✔️ חזרה מהירה לשיגרה
✔️ ליווי אישי וחם ע”י צוות המרפאה
פגישה ללא התחייבות

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ חינם עם הרופאה

שתפו אותנו! כיצד נוכל לסייע לכם?
השאירו פרטים או צרו קשר בטלפון: 072-3922-054

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    חשיבותו של האף מתעצמת הודות להימצאותו במרכז הפנים. קשה עד בלתי אפשרי להסתיר לגמרי פגמים באף עצמו ובסביבתו. פיסול ועיצוב האף לתיקון פגמים גלויים לעין, יכולים להתבצע או על ידי ניתוח אף או על ידי שיטות פיסול ועיצוב מתקדמות.

    עיצוב ופיסול אף

    ממש כמו הרבה מאוד ישראלים אחרים, גם אתם מוצאים את עצמכם עומדים מול המראה בכל יום מחדש ולא אוהבים את מה שאתם רואים? מה שבאמת מפריע לכם זה לא שני הקילוגרמים שאתם צריכים לרדת ולא השיזוף, אלא האף? אם כך, אולי באמת תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד.

    האמת היא, שלא רק בישראל, אלא גם בעולם כולו, ניתן לראות שהרבה מאוד אנשים לא אוהבים את מה שהטבע נתן להם. רבים מאתנו חיים עם אף “נשר” או עם אף שהוא פשוט לא יפה או גדול מידי, ונשאלת השאלה האם יש משהו שאפשר יהיה לעשות בנידון.

    עד היום בכל פעם כשחשבתם על האף שלכם ועל כך שאתם לא אוהבים אותו, חשבתם על ניתוח? זה גרם לכם לאי נוחות ולחשש? וויתרתם על ניתוח אף ואתם תוהים האם יש בכל זאת משהו שתוכלו לעשות בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד גם במובן הזה. כיוון שהרבה מאוד אנשים כן היו רוצים למצוא פתרון שישנה, אחת ולתמיד, את צורת האף שלהם, אנחנו רואים שיש היום אפשרות לעשות טיפולים שונים כמו פיסול אף.

    עוד לפני שננסה לענות על שאלה כמו כמה זמן מחזיק פיסול אף, או האם יש נפיחות לאחר פיסול אף, כדאי שתדעו: פיסול אף מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש ולכן ברור מדוע הרבה מאוד אנשים כבר עברו את הטיפול הזה, אז למה אתם מחכים?

    המלצות וחוות דעת

    מה לקוחות מספרים עלינו? להלן רק חלק מהמלצת לקוחותינו.

    אצל איזה רופא מומחה כדאי לעבור את הטיפול?

    בבואנו לדבר על עיצוב ופיסול אף אנחנו מדברים, כפי שכבר הוזכר לעיל, על נושא שרגיש וחשוב עבור רבים מאתנו. לכן ברור מדוע יש לא רק הרבה סוגים של טיפולים מקצועיים לנושא, אלא גם יש הרבה מאוד מומחים שישמחו לעשות לכם את הטיפול. עם זאת, ומעבר לכך שבכל עיר בארץ ניתן לעבור היום טיפול כמו פיסול אף, חשוב בכל זאת לבדוק אל מי אתם פונים.

    ממש כפי שלא הייתם פונים אל כל איש מקצוע אחר ככה סתם, גם כאשר אתם מחפשים ד”ר מומחה שיעשה לכם פיסול אף, כדאי יהיה לדעת דבר או שניים אודותיו. כמובן שרצוי יהיה לפגוש את הרופא ולשאול אותו כל מה שמטריד אתכם, כמו לדוגמא: כמה זמן מחזיק פיסול אף או נפיחות לאחר פיסול אף, אך חשוב לא פחות לראות תוצאות של טיפולים שעשה הרופא לאנשים אחרים.

    האם באמת ניתן לראות את ההבדל בין התמונות של “לפני ואחרי”? והאם חוות הדעת שאתם מוצאים אודות הרופא אונליין טובות? הרעיון, אם כבר עושים פיסול אף, הוא לצאת כמה שיותר מרוצים ולהרגיש אחת ולתמיד איך זה לחיות עם אף מושלם. לעמוד מול המראה ולא לראות רק את האף שלכם אלא גם את כל שאר הגוף ולכן, אם אתם יכולים לבחור את הרופא הכי טוב שיש, מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה?

    מומחים מהשורה הראשונה

    חומרים באישור ה FDA, ה CE האירופי ומשרד הבריאות

    שורה ארוכה של חוות דעת חיוביות

    אזור נגיש ונוח

    קליניקה לעיצוב ופיסול אף

    הגיע הזמן להתחדשות!

    צרו קשר!

    כל קו המוצרים במרפאתנו מאושרים על ידי ה FDA, ה CE האירופי ומשרד הבריאות בישראל: ג'ובדרום / רדיאס / אלנסה (מילוי ארוך טווח) / בולטרו באלאנס / סקין בוסטר / סטילאג / בוטוקס / דיספורט.

    האם מדובר על טיפול מאוד יקר?

    קשה מאוד להזכיר את האפשרות של פיסול אף ולא לדבר על מחיר פיסול אף, כי בסופו של דבר, כולנו רוצים לעבור את הטיפול במחיר הכי אטרקטיבי שאפשר. עם זאת, ורגע לפני שאתם בוחרים את הרופא שלכם רק בהתאם למחיר, כדאי יהיה לבדוק שאתם לא מתפשרים על איכות הטיפול.

    ממש כפי שבכל תחום אחר יש משמעות לניסיון ולמקצועיות, כך קורה גם כאשר מדברים על טיפולים שונים שניתן יהיה לעשות לאף שלכם. זו הסיבה שבגללה, אם אתם יכולים לבחור רופא שאומנם לא גובה יותר מידי אך מציע מקצועיות חסרת פשרות, זה כדאי. אם חשבתם לרגע שזה לא בסדר לפנות, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, אל כמה רופאים ולבקש מהם הצעות מחיר, דעו שאתם טועים. למעשה, אתם יכולים להיות בטוחים שגם מטופלים אחרים שחושבים לעשות את אותו טיפול משווים מחירים.

    תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שהרופאים מבחינתם רגילים לכך. זה אומר שאתם יכולים להרגיש בנוח לגמרי להיפגש עם כמה רופאים, להבין מהם מה בדיוק כולל הטיפול, האם הוא כואב, האם צפויה נפיחות אחרי הטיפול ובעיקר – כמה זה עולה? אחרי שתדברו עם כמה רופאים שונים, תוכלו לקבל החלטה שתהיה נכונה עבורכם גם מבחינה כלכלית.

    כדאי לזכור: זה שתסכימו לשלם פי שניים על פיסול אף זה לא מה שיבטיח לכם שבסופו של דבר האף שלכם יהיה יפה יותר. לכן יש מקום להשקיע בהשוואת מחירים ולראות שאתם בוחרים איש מקצוע מוביל שגובה מחירים סבירים.

    הקליניקה שבה תעברו את הטיפול

    זה לא משנה אם מה שמטריד אתכם זו השאלה כמה זמן מחזיק פיסול אף או שאתם דווקא חוששים שמדובר על טיפול כואב. מה שבטוח זה שרצוי מאוד לבדוק גם את הקליניקה שבה תעברו את הטיפול.

    אומנם זה נכון שלא מדובר על ניתוח אף ולכן אין צורך במכשור הכי מתקדם שקיים היום בתחום, אך אם אתם יכולים לעבור את הטיפול במקום מתקדם, רציני והיגייני, מה פתאום שתתפשרו על משהו אחר? זכרו: ממש כפי שאתם רוצים לעבור את הטיפול הזה, כך גם המטפלים רוצים לעשות אותו.

    במילים אחרות: יש היום תחרות בין הרופאים השונים שעושים טיפולים מהסוג הזה ומי שיוצא נשכר במצבים כאלה הוא המטופל. זה אומר שמותר לכם לדרוש את הטוב ביותר תמורת הכסף שאתם עומדים לשלם. אם חשבתם לדחות עוד ועוד את הטיפול ליצירת האף מושלם כדאי שתדעו שזו טעות, כי אם אתם יכולים ליהנות מאף מקסים כבר משבוע הבא, אז למה שלא תעשו את זה בלי חשש?

    מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    פרטים ליצירת קשר

    טיפול מסור לאורך כל הדרך!

    הצוות הרפואי שלנו מקדיש את עצמו לטיפול מקיף ומענה לכל צרכיך.

    ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב

    info@mdcare.co.il

    תשלחו לנו הודעה

    072-3922054

    או עברו לקרוא אודותנו

      By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

      צור קשר
      צור קשר

      אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

      טלפון ישיר: 072-3922054

      או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

       

        שאלת אבטחה,