ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב

אודות

“אני כל כך מודה לצוות אמ.די.קייר על שעזר לי לשנות את חיי. כבר בפגישה הראשונה הרגשתי שאני בידיים של מומחים” – מירב, תל אביב.

בלב שכונת המשתלה בצפון ת”א, נמצא מרכז אמדיקייר לרפואה אסתטית מתקדמת. המרכז מציע מגוון רחב של טיפולים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

אנו באמדיקייר מאמינים במדע ובטכנולוגיה ולכן שמנו לעצמנו מטרה להביא את המכשור המתקדם ביותר בעולם בכדי להעניק למטופלים שלנו את התוצאות הטובות ביותר. המרכז מעוצב בסגנון בוטיקי יוקרתי, אשר מעניק תחושה של בית ויחס אישי לכל מטופל/ת. המכון הוקם על ידי יזמים ובעלי עסקים אשר ערכו מחקרים מעמיקים במשך כשנתיים בתחום הרפואה האסתטית והביאו מכשור שמניב תוצאות מוכחות.

במרכז עובדים רופאים בעלי שם ורק הם מבצעים את הטיפולים. אנו מקפידים על אבחנה מדויקת, על ייעוץ ואבחון דקדקני והתאמת הטיפול המתאים לכל מטופל.

בין הטיפולים שממתינים לכם במרכז אמדיקייר תמצאו טיפול בלייזר למניעת זיעה וריח, הסרת קעקועים, הסרת שיער, טיפול בפיגמנטציה ומלזמה, הזרקות חומרי מילוי, מזותרפיה וטיפולי פנים מתקדמים.

מומחי האסתטיקה שלנו מציעים מגוון רחב נוסף של טיפולים הכולל: מתיחת פנים הזרקות בוטוקסטיפולי מזותרפיה, טיפולים בחומצה היאלורונית, עיבוי שפתייםטיפולים קוסמטיים לגברים ועוד.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה, צור קשר בטלפון: 0723922054

כתובת: ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב.

צור קשר
צור קשר

אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

טלפון ישיר: 072-3922054

או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

 

    שאלת אבטחה,