טיפול PRP לחיזוק שורשי השיער לגבר

PRP לשיער: הפתרון המתקדם להתקרחות וחיזוק שורשי השיער

בעזרת טיפול פלזמה חדשני אשר מופק מדגימת הדם של הלקוח (Platelet-rich Plasma), נעודד את צמיחת השיער. צרו קשר לפרטים נוספים.

כיצד טיפול PRP מסייע למניעת התקרחות?

בקצרה, טיפול פלזמה (PRP) הוא טיפול אשר מופק מדגימת דם של הלקוח/ה. הפלזמה אשר מכילה ריכוז גבוה של תאי גזע, מקדם את התיקון הטבעי של זקיקי השיער.

פגישה ללא התחייבות

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ חינם עם הרופאה

שתפו אותנו! כיצד נוכל לסייע לכם?
השאירו פרטים או צרו קשר בטלפון: 072-3922-054

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    טיפול PRP לחיזוק שורשי השיער

    נשים וגם גברים הסובלים מהתקרחות, חולמים על היום בו יצמח להם שיער. במשך השנים הם מנסים אין ספור תרופות, שיקויים ושיטות השתלת שיער. הם רצים מרופא לרופא ומתאכזבים שוב ושוב. שום טכניקה או שיטה לא הצליחה עד היום באמת לפתור את הבעיה. הם הולכים וחוזרים

    יש אנשים שמתקרחים בגיל צעיר ויש כאלה שיש להם נטייה תורשתית ובגיל 40 כבר אין להם שערה אחת על הראש. כך או כך הם מרגישים לא מספיק יפים. נשים חוות במיוחד אובדן של חוסר ביטחון לנוכח קרחות על הראש ומראה מדולדל. גברים מרגישים מבוגרים עם קרחת, למרות שבשנים האחרונות היא הפכה לאופנתית.

    נשירת שיער נגרמת מסיבות שונות. חוסר של ויטמינים ומינרלים עקב נטילת תרופות, דיאטה מוגברת, מצבי לחץ וחרדה. גם שינויים הורמונאליים משפיעים על נשירת שיער. זה עלול לקרות לגברים ולנשים בתקופות שונות בחיים. הם מאבדים שיער בהדרגה עד התקרחות או שיש להם שיער דליל ושבור.

    זה לא משנה מדוע נגרמה הקרחת טיפול PRP לחיזוק שורשי השיער הוא היחיד שעובד.

    האם הטיפול יעיל? מחקרים מצביעים על התשובה: כן

    ב 2019, קבוצת חוקרים בדקה ממצאים של טיפולים נגד התקרחות בשיטת PRP. המסקנה פורסמה בכתב העת Aesthetic Plastic Surgery. המחקר כלל סה”כ 262 נחקרים אשר סבלו מהתקרחות וסיכם שהטיפול בעזרת PRP צמצם את תופעת איבוד השיער, והגביר את עובי השיער ודחיסותו.

    מחקר נוסף שנערך ב 2019 אשר התפרסם ב Dermatologic Surgeryבחן 19 ממצאים של מחקרים שונים לטיפול בהתקרחות בעזרת PRP. המחקרים כללו סה”כ 460 מטופלים. המסקנה ברורה: רוב הממצאים דיווחו שהטיפול ב PRP הוביל לגדילה מחדש של השיער בקרב הסובלים מהתקרחות.

    פרטים ליצירת קשר

    טיפול מסור לאורך כל הדרך!

    הצוות הרפואי שלנו מקדיש את עצמו לטיפול מקיף ומענה לכל צרכיך.

    ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב.

    info@mdcare.co.il

    תשלחו לנו הודעה

    072-3922054

    או עברו לקרוא אודותנו

    מדוע זקיק השערה מת? טיפול PRP לחיזוק שורשי השיער

    התקרחות יכולה להתקיים כבר בגיל 20. לאט לאט רואים שיער בכל מקום. על הכרית, במסרק ובכיור. פתאום יש מפרצים בשיער, המצח משום מה נראה גבוה. זהו התחילה ההתקרחות. ג’ימס המילטון חוקר טען כבר ב-1951 כי התקרחות היא שילוב של פעילות הורמונאלית ותורשה.

    יש סולם של שלבי התקרחות. תחילה יש כאמור מפרצים בתחילת המצחף אחר כך בקרקפת. הם מתפשטים ובסופו של דבר הראש כולו מתקרח. משום מה ולאף אחד אין הסבר השיער על העורף לא כלול בשום קרחת והוא לא נושר.

    על כל ראש גדלות בין 1100-150 זקיקי שיער. בכל סנטימטר מרובע יש כ-300 שערות. כל אחת מהן צומחת מתוך זקיק, אלה נמצאים מתחת לעור הקרקפת. קצב הצמיחה של כל שיערה הוא כסנטימטר בחודש.

    אחת לשנתיים עד שש שנים, מתחלף כל שיער הראש. לכל שיערה יש שלושה שלבי התפתחות: אנאגן זהו השלב הו נהיא צומחת מהזקיק עד שהיא באורך מלא. קטאגן זה השלב בו נעצרת צמיחת השערה. שורש השערה מתכווץ, הזקיק עובר פירוק והשערה צומחת מתוכו ולכן גם מתרחקת מכלי הדם שהם החומרים הדרושים לגדילתה.

    השלב השלישי הוא טלוגן. השערה מחוברת באופן חלש מאוד לשורש והיא נושרת או שנהדפת ע”י זו שצומחת במקומה. כ-85% מהשערות על הראש נמצאות במצב של האנאגן או קטגן.

    הדבר היחיד שיכול לגרום היום לצמיחת שיער הוא טיפול PRP.

    המלצות וחוות דעת

    מה לקוחות מספרים עלינו? להלן רק חלק מהמלצת לקוחותינו.

    האשם בהתקרחות הוא אנזים 5 אלפא

    מי שאשם בהתקרחות לפחות של הגברים, הוא אנזים 5 אלפא אשר פעילות יתר שלו מעלה את הורמון ה-DHT. הוא מקצר את חייה של השערה וגורם לניוון הזקיק. בשלב הראשון רואים שיער דק, קצר ובהיר אבל בהמשך הוא ינשור ולא תצמח במקומו שיערה חדשה.

    עד כה כל התכשירים והטיפולים הרפואיים שנעשו היו כדי לגרום לשיער לצמוח אבל אף אחד מהם לא הצליח לעשות את זה. כאשר זקיק מת, הוא מת ואי אפשר להחיות אותו.

    טיפול PRP הוא בעצם התשובה לבעיה האמתית. להשתמש בפלזמה מדמו של המטופל ולהזריק אותה לזקיקי השיער.

    הסיבה לכך ששום טיפול תרופתי מרקחות ומשחות לא יכולים לעזור לצמיחת שיער על קרקפת קירחת היא משום שכאשר זקיק שיערה מת, אי אפשר להשיב אותו לחיים. לא מגיע אליו דם, לא חומרי הזנה, הוא הופך לתא מת על הקרקפת ולכן שום טיפול לא יעזור. אי אפשר לגרום לקרקפת הזו להצמיח שוב שיער.

    זו הסיבה שבמשך שנים רבות אנשים הלכו פשוט עם פאות. לא היה שום טיפול שיכול היה להחזיר להם שיער שאבד או להחיות זקיק מת. אבל היום יש טיפול PRP לחיזוק שורשי השיער.

    טיפול PRP לחיזוק שורשי השיער – מזריקים דם לזקיקים

    ככל שהמדע והטכנולוגיה מתפתחים כך נוצרות שיטות וטכניקות חדשות לצמיחת שיער. מכיוון שזקיק של שיערה אינו יכול להצמיח שיער ללא זרימת דם אליו, טיפול PRP עושה את זה בדיוק.

    זהו טיפול פלזמה המופק מדגימת דם של המטופלים ומוזרק אל הקרקפת. הפלסמה מכילה ריכוז גדול של תאי גזע, גורמי גדילה וחומרים המצליחים להחיות זקיקי שיער. כאשר מזריקים את זה לתוך הקרקפת, זה מגרה את התאים להצמיח שיער.

    יש סיבה הגיונית מאוד להצלחת השיטה הזו על פני שיטות אחרות. מה שמזריקים לתוך הקרקפת הוא את דם המטופל בעצמו, כלומר אין שום סיכוי שהגוף ידחה זאת. אין בזה חומרים כימיים או חומרים שהגוף לא מכיר. זהו טיפול טבעי לחלוטין. אחוזי הצלחה של טיפול PRP יש היום מגמה ברפואה לטפל בתחומים מסוימים של הגוף, בדרך של ריפוי באמצעות החזרת חומרים שהגוף איבד במשך הזמן.

    כלומר זה איננו טיפול חיצוני ולא מוכר לגוף. החומרים ידועים לו, וכאשר מזריקים פלזמה של דם מטופל לקרקפת, הגוף לא מתנגד ואין שום תופעות לוואי. אין כל סכנה של זיהומים או אלרגיות, כיוון שהנוזל המוזרק מופק מדם המטופל בעצמו.

    מומחים מהשורה הראשונה

    חומרים באישור ה FDA, ה CE האירופי ומשרד הבריאות

    שורה ארוכה של חוות דעת חיוביות

    אזור נגיש ונוח

    טיפול PRP לשיער

    הגיע הזמן להתחדשות!

    צרו קשר!

    כל קו המוצרים במרפאתנו מאושרים על ידי ה FDA, ה CE האירופי ומשרד הבריאות בישראל: ג'ובדרום / רדיאס / אלנסה (מילוי ארוך טווח) / בולטרו באלאנס / סקין בוסטר / סטילאג / בוטוקס / דיספורט.

    עלות טיפול PRP  לשיער

    חשוב לומר כי טיפול PRP לשיער חייב להיעשות ע”י רופא. אפשר לעשות עד 785 זריקות בטיפול בודד אחד. ויש צורך גם בטיפולים משמרים.

    אחוזי ההצלחה של טיפול PRP עומדים על מעל ל-90%. כל מי שעובר את הטיפול הקרקפת שלו מצליחה להחיות שוב את זקיקי השיער. כבר בטיפול הראשון אפשר יהיה לראות שינוי בצפיפות השיער, ואחרי חודש כבר רואים אצל גברים שיפור מרשים בצמיחת השיער. אצל נשים זה לוקח שישה שבועות.

    מחיר טיפול PRP כמעט ואינו משנה, כאשר מדובר בכך שלא רק השיער מתחיל לצמוח על הראש אלא גם הדימוי העצמי והביטחון העצמי. אין אישה או גבר שלא חשים מוזנחים ולא מושכים, כאשר הם קרחים.

    ישנם גם טיפולי פלזמה שמותאמים לשימור זקיקים אחרי השתלת שיער וטיפול PRP לחיזוק השורשים אחרי אירועים שגורמים לנשיקה כמו לחץ, מתח, לידה ועוד.

    טיפולי PRP מאושרים ע”י ה-FDA האמריקני.

    עלות טיפול PRP לשיער מתחילה מ-1,000 ₪ ומעלה.

    מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    טיפול PRP לשיער – שאלות ותשובות

    מה זה טיפול PRP?

    טיפול PRP למעשה מתבסס על פלזמה עשירה בטסיות, אשר מופקת מהדם בגופנו שהינו מרוכז בטסיות דם בהרכב חלבונים ייחודי. הפלזמה מאפשרת אספקה של רכיבים חיוניים וגם משמשת כמאגר של חלבונים זמינים, ועוזרת לשמור על האיזון האלקטורליטי בגוף.

    האם טיפול PRP לשיער עובד?

    מכיוון שבפלזמה אשר מופרדת משאר חלקי הדם ומבודדת לצורך שימוש במהלך הטיפול ישנם גורמי גדילה שונים, ולכל גורם גדילה יש תפקיד ותרומה מכרעת להאצת התרבות והתמיינות התאים בגוף, אותם גורמי גידול מספקים אפקט דומה גם באיזור הקרקרפת, מגרים ותורמים לשיפור תפקוד ופעילות תאי הגזע בזקיקי השיער, ותורמים לצמיחה מהירה של שערות חדשות.

    האם ישנם מחקרים אשר תומכים ביעילות טיפול PRP לשיער?

    בהחלט! ישנם מחקרים רפואיים רבים שניתן להסתמך עליהם, אשר בוצעו בין היתר באוניברסיטת קטלוניה בספרד ובאונירסיטת הלב הקדוש באיטליה בשנים 2015.

    איך יודעים אם אני מתאים לטיפול PRP?

    אם אתם סובלים מנשירת שיער והתקרחות טבעית וגנטית, אם נשירת השיער הינה נקודתית או ממוקדות באיזור ספציפי בראש ובהנחה שאתם בעלי בריאות תקינה ללא כל מחלות או בעיות רפואיות מיוחדות, כדאי לשקול ולבחון את הטיפול. צרו איתנו קשר לפרטים וייעוץ.

    כמה עולה טיפול PRP?

    ישנם פתרונות של טיפולי PRP מ600-2000 ₪ לטיפול בודד. חשוב לשים לב שישנם פתרונות זולים שמתבססים על ציוד רפואי זול, שלא מאפשר הפקה של פלזמה איכותית ו/או בכמות מספקת שיכולה לפגוע באפקטיביות של הטיפול. לכן, חשוב לבצע מחקר שוק שלוקח בחשבון לא רק את המחיר אלא גם את איכות הטיפול ועל מה היא מתבססת.

      By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

      צור קשר
      צור קשר

      אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

      טלפון ישיר: 072-3922054

      או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

       

        שאלת אבטחה,