ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב

עצמות לחיים בולטות מזוהות עם רעננות ובריאות. בעזרת הליך שאינו פולשני, ניתן לעדן את מראה הפנים והלחיים, להדגיש ולתקן את מראה הפנים. צרו קשר עוד היום ותאמו פגישת ייעוץ.

עידון הפנים ועצמות לחיים

עצמות לחיים גבוהות מקנות זקיפות ויופי לפנים. יש נשים שעושות ניתוח להרמת עצמות הלחיים גם כאשר הן צעירות, עצמות לחיים גבוהות הן מבנה יפה ומיוחד. יש כאלה שנולדו עם זה, והיום גם מי שלא נולדה עם עצמות לחיים בולטות יכולה לעשות את זה.

עידון הפנים ועצמות הלחיים הוא תהליך אסתטי שנשים בוחרות היום לעשות. בנוסף לכך יש נשים רבות שיש להן עצם לחי שקועה. המראה הזה גורם להן להיראות רזות, מצומקות ואף “חולות”. זה יכול להיות מסיבות גנטיות וזה יכול להיות בגלל התדלדלות של שומן וצניחת הפנים. כך או כך אפשר היום לעשות פרוצדורה של הגבהת עצמות הלחיים.

עיצוב עצמות לחיים נשים

יש נשים הסובלות מהתפתחות מועטת של עצמות הלחיים והן נראות שקועות. יש נשים שפונות להליך של עצמות לחיים בולטות בניתוח ויש כאלה שעוברות ניפוח לחיים, מילוי הרכות הקטנת לחיים באמצעות חומצה הילאורונית או חומרים אחרים שהגוף מכיר. תהליך של הרמת לחיים תורם ליופי הנשי ולפנים מעוצבות ומתוחות.

נשים שעוברות עיצוב עצמות לחיים בולטות הן בגילאים 40-60. הן יכולות לבחור בין כמה שיטות. עיצוב לחיים עם חומצה הילאורונית, הזרקת חומר בשם :”רדיאס” הדומה לסידן המוזרק גם כמו החומצה, הזרקת שומן הנשאב מהמותניים או מהבטן של המטופלת ללחיים. חלקו נספג וחלקו נקלט בגוף ונותר לצמיתות.

שיטה נוספת היא הרמת הפנים החוטים. כאשר מותחים את הפנים, עצמות הלחיים בולטות. עידון הפנים מושג באמצעות עיצוב עצמות הלחיים.

עיצוב עצמות לחיים גברים

גברים רבים נוטים היום לעשות ניתוחים פלסטיים ואסתטיים וגם עיצוב עצמות בלחיים. עיצוב עצמות לחיים גברים, גורמים למראה מושך וצעיר. עצמות לחיים חדות מקנות מראה מחודד ומחמיא. גברים אשר חווים כבר קמטים או נפילת פנים, או כאלה שסובלים מחוסר התפתחות של עצמות לחיים, מתעניינים היום בהליך של עיצוב עצמות לחיים גברים. הם רוצים לדעת מהו ההליך, איך הוא מתבצע וגם כמה זה עולה.

הליך של הרמת עצמות לחיים יכול לנוע בין 20,000-30,000 ₪. אבל לביטחון עצמי של גבר אין מחיר. אם אדם סובל מרקמת עצם ושומן חסרה בעצמות הלחיים, ויש לו מראה “חולני” עם עצמות לחיים שקועות חשוב מאוד שיעבור ניתוח כזה, שיכול להעניק לו נפח וחיים לפנים. לחיים שטוחים מבגרים את הפנים והם נראים עייפים מאוד.

ההליך הניתוחי

אם החלטתם לעבור  ניתוח הרמת עצמות הלחיים חשוב לדעת כמה דברים.  הניתוח נעשה בהשתלת שתלים של סיליקון, אשר מגולפים בהתאמה לכל מטופל. הם מוחדרים דרך חתך בפה ואת השתל מקבעים באמצעים רפואיים.

במקרה של הזרקת סידן, יש אפקט מחמיא להרמת עצמות לחיים אם כי צריך להיזהר ממראה גבשושי.

הזרקת שומן היא פופולרית אבל חשוב לדעת כי מחציתו נספגת ומחציתו נותרת לצמיתות. חומצה הילראורונית היא החומר שיש לנו בגוף, אשר שמיש היום מאוד בהרבה תהליכי אסתטיקה שונים. אפשר גם לעשות ניתוח לחיים עם החומצה לתהליך הזה אין שום תופעות לוואי.

ניתוח מתבצע בהרדמה כללית. הרופא המנתח בוחר את השתלים הנכונים, ולמטופל יש כמובן זכות דעה בעניין.

באופן כללי יש היום נטייה בכל התהליכים האסתטיים והפלסטיים, לשמור על מראה טבעי גם כאשר מבצעים הליך של הרמת עצמות לחיים. דעו כמובן לבחור מנתח עם ניסיון בתחום של הרמת עצמות לחיים.

  • אסור בתכלית האיסור ליטול תרופות מדללות דם.
  • שבועיים לפני הטיפול אסור לצרוך תוספי מזון.
  • יש להתגלח 3 ימים בלבד לפני הטיפול.
  • יש לצום במשך 8 שעות.

מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,