לא עוד לאיבוד סמל הנעורים. באמצעות טיפול שאינו כירורגי, ניתן לקבל חזרה את השפתיים הבשרניות והחושניות שלנו. עיבוי ומילוי שפתיים מתבצע בהתאמה אישית של הטיפול למבנה פני הלקוח/ה, תוך בחירת חומרים איכותיים בלבד.

מילוי ועיצוב שפתיים יקנה לך מראה חושני ואטרקטיבי

מי מאיתנו לא הייתה רוצה, ליהנות ממראה שפתיים מלאות, חושניות ואטרקטיביות המקנות לה תחושת ביטחון נשית וממלאות אותה שמחה ואושר? אין ספק כי היום יותר מתמיד מראה שפתיים מלאות ובשרניות מייצג יופי נשי בתרבות המערב.

הנשים בעת העתיקה, בבל שלפני כחמשת אלפים שנה, נהגו לצבוע את שפתותיהן ולקשט אותן במשחה עם פיגמנטים טבעיים שרקחו ואף לקשטן באבקת אבני חן צבעוניות מרוסקות, ממש כמו מגוון משחות האודם עם נצנצים שהבנות מורחות על שפתיהן היום.

מאז שחר ההיסטוריה שפתיה של האישה נחשבו לאיבר מושך ואטרקטיבי וצורתן השפיעה ביותר על האטרקטיביות של האישה בעיני הגברים.

בעידן הרפואה האסתטית המפותחת והטכנולוגיות החדשות של היום, אין צורך להסתפק במה שנתן הטבע, אם אינך מרוצה ממראה שפתייך או שאת חולמת על שיפור מראה השפתיים שלך, חשוב וכדאי לדעת כי היום, ניתן לקבל מגוון פתרונות עבור עיבוי שפתיים לכל אישה המעוניינת בכך.

היכן ניתן לקבל טיפול לעיבוי שפתיים?

ברחבי הארץ ובערים הגדולות בעיקר, ניתן למצוא קליניקות המתמחות באסתטיקה רפואית, מגוון הטיפולים המוצע בתחום האסתטיקה הרפואית כולל טיפול פנים וגוף לנשים ולגברים, החל מעלמת קמטים, הרמת חזה, הרמת ישבן, מתיחת בטן ועד להרמת גבות, עיצוב סנטר, עיצוב אף, מתיחת פנים ועוד.

גם מחיר עיבוי שפתיים אינו בשמיים וזמין כמעט לכל כיס. ניתן להתעדכן ולהתרשם באתר האינטרנט של קליניקה המעניקה טיפולי רפואה אסתטית ואף מומלץ לקבוע תור לפגישה ולהתרשמות אישית.

בעת הפגישה יוכל הרופא המייעץ שהינו מומחה בכירורגיה לאבחן ולייעץ ולהתאים את הטיפול המתאים ביותר עבור כל משאלה. היום ניתן לבחור מתוך מגוון שיטות טיפוליות עבור עיבוי שפתיים כגון: הזרקת חומצה היאלורונית , סיליקון בשפתיים, בוטוקס ועוד.

למי מתאים עיבוי שפתיים?

חומצה היאלורונית בשפתיים או מילוי אחר של השפתיים מתאים לכל אחות ואחד, אישה וגבר המעוניינים לשפר את מראה השפתיים ולשוות להן מראה בשרני מלא ואטרקטיבי.עיבוי שפתיים מתאים גם לנשים או לגברים הסובלים מבעיה של נסיגת חניכיים, וגם לנערות מתבגרות המעוניינות בשפתיים בשרניות יותר, או להשוות את גודלה של השפה עליונה לתחתונה .

עיבוי שפתיים מתאים גם לנשים מבוגרות הסובלות מירידה בריכוז הקולגן בגוף ובאזור הפנים ומהופעתם של קמטים סביב השפתיים המשנים את מבנה השפתיים שנראות כיותר מכווצות. מילוי ועיבוי שפתיים הינו הליך פשוט ומהיר ולא לחינם הפך לפופולארי ביותר ומבוקש בקרב נשים ואף גברים רבים בישראל.

איך מבצעים עיבוי שפתיים?

ההליך הרפואי של עיבוי שפתיים הינו הליך פשוט שאינו כרוך בהכנות מיוחדות ואינו כרוך בכאבים למטופל, התוצאות הינן מיידיות וניתן לחזור על הטיפול לאחר זמן ובמקרה הצורך. הרופא מאלחש את מקום הטיפול ומזריק את חומר המילוי דרך מחט דקיקה.

המילוי מתבצע במספר אזורים בשפתיים, ולאחר מכן מבצע עיסוי על מנת לפזר את החומר שהוזרק בצורה אחידה בשפתיים. ניתן להבחין מיידית באפקט המילוי במראה השפתיים. גם ההתאוששות מהטיפול הינה מיידית, ואחוז הסיבוכים הינו נמוך ביותר.

משך הטיפול החל מהרדמת איזור הטיפול ועד לסיום הוא מספר דקות, וניתן לחזור לשגרת חיים רגילה מיד בסיום הטיפול. כמו כן כשתצאו מהטיפול תרגישו ששפתיכם כבר בשרניות יותר ולאחר מספר ימים יתקבל המראה הסופי של שפתיים עבות וחושניות יותר.

מה הסיכונים בקבלת טיפול עיבוי שפתיים?

הטיפול בעיבוי שפתיים ברוב המקרים אינו כרוך בסיכונים כלל. לעיתים נדירות ניתן לראות תופעות לוואי שעוברות במהירות יחסית כגון נפיחות שפתיים הנובעת באלרגיה או טראומה לעור במקום הדקירה של המחט. זו עוברת כלעומת שבאה בתוך מספר ימים.

בנוסף מי שמבנה רקמת השפתיים שלו או שלה אינו אחיד לעתים יחווה חוסר אחידות בפיזור החומר בשפתיים וירגיש בבליטות קטנות במקום ההזרקה. היום ניתן להימנע מתופעה זו על ידי שימוש בחמרים איכותיים על בסיס טבעי. בנוסף ניתן לבצע מילוי ועיבוי שפתיים בחמרים על בסיס קולגן שהינו חומר טבעי המצוי בגופנו ואינו גורם כלל לתופעות לוואי בהזרקה מבחוץ.

טכניקות הזרקת חומצה היאלורונית בעיבוי שפתיים וטיפולי פנים

כאמור עיבוי שפתיים מבוצע בהרדמה מקומית על ידי משחת אלחוש, ולאחר מכן נעשה חיטוי אלכוהולי של השפתיים והזקרה מוקפדת ומדוייקת של החומצה באופן סימטרי ובכמות זהה לכל צד של השפתיים. ההזרקה היא איטית ביותר ואינה כואבת והרופא משתמש בצינורות מתכת קנולות או במחטים זעירות.

את ההזרקה של החומצה ההיאלורונית לשפתיים ניתן לבצע במספר טכניקות כגון:

  • טכניקת שתי וערב – על מנת למלא שטח גדול יותר ועבור הקמטוטים.
  • טכניקת מניפה – על מנת למלא נפחים כגון באזור הרקות
  • טכניקה כדורית – על מנת לנפח נקודה מסויימת לקבלת אפקט של הרמה כגון בעצמות הלחיים.
  • טכניקה קווית – על מנת למלא קמטוט ספציפי כגון קמטי אורך סביב השפתיים.
  • טכניקת נסיגה לאחור – על מנת להפחית סיכון של פגיעה בכלי דם. כגון מילוי של נפח באף.
  • טכניקת שכבות – לדוגמא במילוי קמטי עומק, שימוש בחומצה סמיכה ולהחלקת שטחי פנים בחומצה דלילה המשפרת את מרקם העור.

אילו אופציות נוספות קיימות למילוי קמטים?

כאמור היום ניתן לבחור ממגוון הפתרונות הקיימים וכדאי להתייעץ עם הרופא שיוכל להמליץ על המתאים ביותר .

דוגמא טובה היא חומר הנקרא הרדיאס:

מילוי קמטים בהזרקת רדיאס – החומר מבוסס על סידן שקיים באופן טבעי בגוף. יתרונו של החומר הוא שהוא מחזיק זמן רב, שימורו בגוף יכול להגיע עד לשלוש שנים. החומר הינו בעל יכולת הרמה גבוהה. אך אינו ניתן להמסה. ועלול לייצר גבשושיות בהזרקה אל מקצועית. הרדיאס מתאים מי שמעוניין בתוצאות ארוכות טווח ולמי שאלרגי לחומצה היאלורונית .

מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,