ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב

PRP – שיטת הטיפולים אשר כובשת את עולם האסתטיקה הרפואית. “טיפול ערפד” כפי שמכונה, הינו טיפול מתקדם וחדיש, המיועד להצערת עור הפנים ללא צורך בשימוש בחומרי מילוי כאלו ואחרים.

טיפול PRP לחידוש עור הפנים

עולם הרפואה האסתטית בימינו מייצר פתרונות נפלאים מבוססי טכנולוגיות ייחודיות ומחקרים פורצי דרך על מנת לסייע לנו לשמר מראה צעיר ובריא ועור פנים מתוח ורענן גם לאחר שעברנו את גיל הנעורים ואנחנו נושקים לעשור הרביעי, החמישי והשישי.

כדאי וחשוב להכיר וגם להתעדכן במגוון החידושים והטכנולוגיות המפתיעות אשר בעזרתן תוכלו להרגיש נפלא בכל בוקר כשתביטו במראה. כי עם היד על הלב, הדיסוננס בין ההרגשה הפנימית שלנו של צעירים לנצח לבין המראה המשתנה עם הגיל הוא אחד המתסכלים שיש ומהווה מכשול לאושר שלנו. אבל המכשול הוא זמני ועביר בהחלט, בעיקר אם אתם מתעדכנים בתחום הרפואה האסתטית שהיום היא מקובלת ופופולארית ביותר בישראל ובעולם כולו.

מהו טיפול PRP לפנים?

כדאי ומומלץ להכיר טיפול חדשני ומתקדם שניתן לקבל היום בקליניקה המתמחית ברפואה אסתטית ומעניקה טיפולי פנים חדשניים באיכות מקצועיות ואחריות ועל ידי רופא כירורג מומחה.

מחיר טיפול פלזמה לפנים אינו אסטרונומי הוא סביר ביותר וניתן להתעדכן באתר האינטרנט של קליניקה המתמחה בטיפולי PRP כמה עולה טיפול פלזמה לפנים?

טיפול PRP לפנים, הוא טיפול פלזמה לעור, הוא נקרא גם טיפול ערפד, מאחר והוא משתמש בפלזמה של הגוף עצמו על מנת להעיר את מנגנוני התיקון הטבעיים של העור ולסייע להצערתו של העור.

טיפול PRP יכול לעזור להחלקת קווים דקים ולהפחית את הבולטות שלהם. טיפול זה נקרא גם טיפול פנים ערפדי מכיוון שבעת הטיפול משתמש הרופא בפלזמה של המטופל כלומר בדם האישי שלו.

מטרתו של טיפול ערפד היא השגת מראה צעיר לעור הפנים ללא הצורך בשימוש בחמרי מילוי . הטיפול עצמו נמשך קרוב לשעה וההתאוששות לוקחת פחות מארבעים ושמונה שעות. הטיפול אינו כרוך בכאבים והסיכונים בקבלת טיפול ערפד יכולים להיות נפיחויות. השם הייחודי של טיפול ערפד הינו לאור העובדה כי הטיפול נעשה על ידי דם הנלקח מגופו של המטופל.

איך מתבצע טיפול PRP?

הדם שלנו הוא פלזמה העשירה בטסיות ובעזרת טכנולוגיה ייחודית ניתן היום להיעזר בטסיות הפלזמה האישית של כל מטופל על מנת להצעיר את עורו. לאחר נטילת דם מהמטופל מעבירים אותו למכשיר רפואי המבצע הפרדת תאים.

את התאים העשירים בטסיות מזריק הרופא אל עור פניו של המטופל . תאים אלה מעודדים את הגוף להתחיל בתהליך שיקום ומעוררים חמרי החלמה וריפוי של עיבוי ואלסטיות של העור. כך הופך העור לגמיש חלק ואחיד יותר.

השלבים בהם מבוצע הטיפול הם: שאיבת דם בכמות מעטה , הפרדת הטסיות בדם ויצירת פלזמה בטסיות, והזרקת הפלזמה לאיזור הטיפול באופן מדויק וממוקד.

ניתן להיעזר בטיפול ערפד לפנים גם עבור טיפול בצלקות, טיפול באקנה, ובאזורים כהים מתחת לעיניים. הטיפול אינו תחליף לטיפולי ההזרקה השונים, הוא טכניקה נוספת לשימור הפנים והעור ועדיף לשלב אותו ביחד עם טיפולים אחרים. היתרון הגדול בטיפול PRP לפנים הוא שאין שימוש בחמרים סינתטיים, כול הטיפול מבוסס על חמרי הגוף ולכן יעילותו ספציפית למטופל גבוה יותר.

ניתן לקבל טיפולי ערפד באזור הפנים התחתון ובאזור קו הלסת, אזור המצח, העפעפיים העליונים והעפעפיים התחתונים. בנוסף ניתן לבצע את הטיפול במרכז הפנים, ובאזור הלחיים. בצידי האף ובאזור שמעל ומתחת לשפתיים.

כמה זמן מחזיק טיפול PRP לפנים?

את התוצאות המרשימות של טיפול בשיטת PRP לפנים ניתן לראות בתוך מספר ימים עד חודש מתאריך הטיפול. ברוב המקרים נדרשת סדרת טיפולים של כשניים עד חמישה טיפולים בכדי להשיג את התוצאה המיוחלת. את מספר הטיפולים יתאים הרופא לכל מטופל ומטופלת בהתאם לצורך.

כבר כשבוע לאחר הטיפול ניתן להבחין בשיפור משמעותי ביותר בעור הפנים ובדרך כלל העור הופך לחלק יותר ובוהק יותר. השלמת תהליך שיקום העור קוראת לאחר כחודש ואז תוכלו לראות בבירור מרשים את השיפור בעור הפנים שהופך לחלק וצעיר יותר.

מהן תופעות הלוואי בטיפול פנים בשיטת PRP?

טיפול ערפד לעור הפנים הינו טיפול פולשני ולכן יתכנו מספר תופעות לוואי אשר יחלפו תום מספר ימים. התופעות השכיחות בטיפולי ערפד לפנים כוללות שטפי דם בימים הראשונים שלאחר הטיפול וגם נפיחות או אדמומיות באזור הפנים שטופל.

מהם היתרונות בטיפולי ערפד PRP לעור הפנים?

לעומת טיפולי אסתטיקה רפואית מקובלים אחרים, בהם עושים שימוש במגוון חומרים כימיים, בטיפולי ערפד משתמשים בגוף כמשאב טבעי ומקור לחומר איתו מטפלים בפנים. בעקרון הטיפול מבוסס על היכולת של גופנו לשיקום מהיר של רקמות העור שניזוקות עם השנים.  טיפול PRP להצערת עור הפנים, נחשב היום לטיפול היעיל ביותר המאפשר תוצאות מהירות.

עם זאת כדאי לזכור כי טיפול ערפד אינו טיפול אחד. זוהי סדרת טיפולים המתמשכת מספר חודשים כאשר בכל חודש מקבלים טיפול אחד, בערך כמו תדירות הטיפולים שתקבלו עבור הסרת שיער לצמיתות בלייזר. לאחר סדרת הטיפולים הראשונית, ניתן לקבל טיפול תומך פעם בשנה על מנת לתחזק ולשמר את התוצאות המעולות של טיפול PRP  לפנים.

כאמור לטיפול ערפד להצערת עור הפנים מספר יתרונות בולטים והם:

  • טיפול PRP לפנים נשמר לאורך זמן ארוך עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.
  • קצב התאוששות המטופל הינו מהיר ותופעות הלוואי הינן מזעריות.
  • אורך זמן הטיפול מהיר ואינו כרוך בכאבים
  • טיפול PRP לפנים מתאים גם לבעלי עור כהה.
  • טיפול PRP לפנים מסתמך על יכולת הריפוי הטבעית של הגוף וכך שומרות על עצמן הרקמות הקיימות.

למי מתאים טיפול PRP לפנים?

הטיפול של PRP לפנים מתאים לכל אישה בוגרת ומבוגרת וגם לגברים המעוניינים להשיג הצערה של עור הפנים באופן טבעי המבוסס על חמרי הגוף ויכולות השיקום של הגוף.

מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,