אזור הרקות והגבות הוא אזור משמעותי אשר מושפע מאורח החיים והגיל שלך. בדרך כלל כשחושבים על טיפולים אסתטיים להחזרת המראה הצעיר לעור הפנים, לא הרבה חושבים על האזורים הללו אפילו שמדובר באזור בולט אשר משפיע רבות על ההופעה החיצונית.

פיסול ועיצוב הרקות והגבה

אנחנו חיים היום בעידן בו  אפשר לשנות את הפנים, ואין כמעט איבר בגוף ובפנים שאי אפשר לעצב אותו לטעמנו. פיסול ועיצוב הרקות והגבה, נעשה גם אצל גברים וגם אצל נשים. זהו אתגר עצום בפני מנתחים פלסטיים לבצע את הניתוח הזה, משום שלגבות יש נטייה ליפול למטה (כוח הכובד). אין מנתח פלסטי שלא מכיר את הנפילה של הגבות אחרי הזרקת בוטוקוס או אפילו כריתת עור ומשיכה למעלה.

סיבה נוספת ל”נפילתן” המהירה של הגבות גם כאשר מרימים אותן, היא שמדובר באיבר של עור. כאשר אנו צעירים העור שלנו גמיש ומתוח. במשך השנים נוצר עור עודף, הפנים נוטות ליפול, הלחיים, הסנטר, אנו מתבגרים ורואים עלינו את זה. יש נשים וגברים שמשלימים עם המראה שלהם ואפילו אומרים “הרווחנו כל קמט ביושר” ויש כאלה שרוצות לשנות את מה שמתאפשר. ואם הגבות שלהן נופלות וזה מפריע להן, הן ילכו לעשות הליך של מילוי גבות, עיבוי גבות ועוד.

בנוסף לגבות, גם מבנה הגבות שלנו נופל ומאבד מהמתח שלו. ולכן יש היום גם הליכים אסתטיים של מילוי רקות או פיסול רקות.

זהו עידן עיצוב ופיסול הרקות והגבה

הרפואה האסתטית עברה תהפוכות רבות מאז עידן הניתוחים הפלסטיים, והיום לא כל כך מהר מגיעים לאזמל המנתחים. יש כמה שיטות של עיצוב ופיסול הרקות והגבה שאינן פולשניות. אפשר לעשות הרמה על ידי בוטוקס. הוא מוזרק לחלק התחתון של הגבה ואפשר להרים כך את הגבה ב-2 מילימטר. אגב השריר שאחראי על הרמת הגבה נמצא ברקות.

הרופא הפלסטיקאי יצור מעין :עמוד: מחומר מילוי כמו למשל רדיאס המבוסס על סידן, או חומצה הילאורונית, זאת קרוב לרקה ליד ארובת העין. את הרקה אפשר גם למלא בחומר מילוי בחלק החיצוני מתחת לגבה. כך אפשר להרוויח כמה מילימטרים וזה מחזיק מעמד שנה.

אפשר לעשות גם הרמת גבות באמצעות חוטים זמניים. מדובר על שימוש בחוטים העשויים מחומר מתכלה. יוצרים רקמות חיבור באמצעותם ומרימים את הגבות. תהליך כזה מחזיק מעמד שנתיים.

ניתוח עיצוב גבות

למי שרוצה לעבור הרמת גבות, מוצע לעשות הרמת גבות בחוטים קבועים. תהליך זה נעשה ע”י חיתוך רצועת עור מעל הגבות וכך מושכים אותן מעלה כמה סנטימטרים.

חשוב לומר כי הרמת גבות לפעמים דורשת כמה הרמות. המלחמה בין כוח המשיכה לכוחה של הגבה להזדקף, מושג אחרי כמה מהלכים. רוב הרופאים מסבירים כי האפקט מושג רק אחרי כמה סיבובים. מושכים את הגבה כלפי מעלה כלפי הרקות. זה מקנה לה זווית, בלי ליפול הצידה לכיוון הרקות. בנוסף תורמת פעולה זו לפתיחת העפעף והרמת זווית העין. בסוף התהליך מחברים את הרקמות עם תפרים קבועים, בחיבור חזק שגורם לגבות המורמות להיות גבוהות ובמיקומן הנכון הרבה זמן. הרמת רקות

רקות הן לכאורה מין המשך אנטומי של עצמות הלחיים והפנים. אנו לא מאפרים אותם, נדמה לנו אפילו שהן “מוזנחות” בצד. מלבד למרוח קרם פנים כל יום גם על הרקות, זה לא איזה אזור שיש להתייחס אליו, אלא אם אנחנו מגדלים זקן, אז נצטרך לגלח את האזור בהתאם לפאות שנרצה שיהיו לנו (הכוונה כמובן לגברים). באופן כללי עושה רושם כי הרקות הן חלק “סתמי” של הפנים נערכות כל חן.

אבל עד כמה שאנחנו לא שמים לב לרקות, הן יכולות לגרום לנו להיראות מבוגרות ומוזנחות, כאשר הם נפולות. הרקות כמו גם הגבות נמשכות מטה כתוצאה מכוח הכובד ואז הפנים נראות עייפות, נפולות ומבוגרות.

נשים רבות שרוצות לנצל את כל היכולות הגדולות של העידן הזה עוברות הליכים של פיסול ועיצוב הרקות והגבה, כחלק מטיפוח עצמי כולל וזה יכול להיות הזרקת בוטוקס, פיסול אף ועוד.

ניתוח הרמת רקות מבוצע כניתוח שנעשה בפני עצמו או עם יחד ניתוח להרמת עפעפיים צנוחים, ניתוח הרמת פנים. בסופו הפנים יותר רעננות, צעירות ומתוחות.

הניתוח חייב להתבצע ע”י פלסטיקאי מיומן עם ניסיון. במהלכו הוא יבצע חתכים קטנים המוסתרים מתחת לשיער, יחזיר את טונוס השרירים לעור, וכך יוכל להחזיר את הגבה אל מקומה הטבעי. אזור הרקה גם הוא נראה מתוח דרמטית.

מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,