אייס 21 טיפול המסת שומן בקור

אייס 21  – טיפול המסת שומן בקור

אייס 21 – המסת שומן בקור באמצעות המכשיר ICE 21 אשר מצליח למצק את הגוף תוך כדי מנוחה! הצרת היקפים עם תוצאות מוכחות – צרו קשר לתיאום פגישה.

הגוף שלנו מעניין אותנו, ולא רק מבחינה בריאותית

אייס 21 הוא טיפול בקור המניב תוצאות מצוינות של הצרת היקפים.

פגישה ללא התחייבות

ליצירת קשר וקבלת ייעוץ חינם עם הרופאה

שתפו אותנו! כיצד נוכל לסייע לכם?
השאירו פרטים או צרו קשר בטלפון: 072-3922-054

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    אייס 21, דימוי גוף וביטחון עצמי

    ידוע הוא כי יש קשר הדוק בין דימוי גוף לבין ביטחון עצמי, ולכן אנשים שלא חשים נוח עם גופם, נוטים לפתח חוסר ביטחון עצמי ובעיקר עם בני המין השני.

    הם חשים דחויים ובלתי אהובים ואף עלולים להימנע מקשרים חברתיים ומחשיפה בציבור בגלל חוסר הביטחון שלהם.

    זו הסיבה שבגללה הרבה מאוד אנשים פונים לטיפולים קוסמטיים שונים כל אחד והטיפול שהוא מעוניין בו, כדי “לתקן” את מה שהוא מוצא לנחוץ.

    זה יכול להיות טיפול בקמטים, ניתוח פלסטי באף, עיבוי שפתיים, החלקת ומילוי קמטים ועד לניתוחי הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת עפעפיים ועוד.

    כלומר- אם אדם גבר או אישה מביטים במראה והם לא אוהבים את מה שהם רואים, הם ינסו לעשות משהו כדי להיות מרוצים מעצמם, משום שתחושת קבלה עצמית מובילה לביטחון עצמי גבוה שבא לידי ביטוי בקשרים חברתיים, בתפקוד בעבודה, במשפחה ועוד.

    קבלה עצמית גורמת לאנשים להכיר בני זוג, להתאהב ולהקים משפחה, משום שהם מרגישים שיש להם מה להציע ורוצים לחוש נאהבים.

    כאשר יש לאדם בעיה כלשהי עם המראה החיצוני שלו, הוא עלול “להיתקע” עם הרצונות שלו, לחוש בדידות ואף לפתח דימוי גוף שלילי ומכאן גם חוסר שמחה וחוסר אמונה עצמית.

    אייס 21 גורם להצרת היקפים ולהרגשה של פתיחת דף חדש בחיים עם גוף שאוהבים.

    האם הטיפול יעיל? התוצאות מדברות בעד עצמן

    אייס 21 מביא עמו בשורה גדולה מאוד לאנשים שסובלים משומן וצלוליטיס. הטיפולים שהוצעו עד כה למטופלים היו פולשניים ודרשו גם זמן שיקום, התהליך של פירוק ושבירת תאי השומן שונה לחלוטין, אינו פולשני כלל והתוצאות מדהימות.

    חשוב לומר כי שריפת שומן, ניתוחי שאיבת שומן ועוד טיפולים קיימים חייבים להיות מותאמים אישית לכל מטופל וחייבים להיעשות ע”י רופאים מומחים בתחומם.

    המסת שומן בקור נקראת גם  CRYOLIPOLYSIS הוא כאמור הליך לא פולשני המסייע לסילוק מצבורי שומן וצלוליטיס, בקירור של תאי שומן בטמפרטורה נמוכה עד להרס התאים והפרשתם החוצה בתהליך טבעי. היא נחשבת היום לשיטה המובילה והמתקדמת ביותר בתחום הצרת היקפים ושימוש בטכנולוגיית ההקפאה, הורסת את התאים ומפחיתה את מספרם, מסייעת למיצוק הגוף ואזורי גוף שונים ששום הורדה במשקל או ספורט יכולים לעשות.

    פרטים ליצירת קשר

    טיפול מסור לאורך כל הדרך!

    הצוות הרפואי שלנו מקדיש את עצמו לטיפול מקיף ומענה לכל צרכיך.

    ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב.

    info@mdcare.co.il

    תשלחו לנו הודעה

    072-3922054

    או עברו לקרוא אודותנו

    גם גברים זקוקים להצרת היקפים

    היום טיפולים ותהליכים קוסמטיים מיועדים גם לגברים.

    הגבר של העידן הזה מאוד מודע לאיך שהוא נראה ושואף גם הוא לנצל כל שיטה וטכנולוגיה שעשויים לתרום לתחושת הביטחון העצמי שלו.

    בין אם מדובר בניתוחים פלסטיים או תהליכים קוסמטיים ובין אם מדובר בהצרת היקפים עם אייס 21, הוא ינסה כל דבר אשר עשוי לגרום לו להיראות יותר טוב.

    המהפכה של הטיפולים לגברים החלה עם הניתוח הפלסטי באף, אולם מאז גברים כבר הולכים גם לטיפולי פנים וטיפולים קוסמטיים אחרים ומנצלים כל חידוש בתחום וזה הפך לאורח חיים אצלם. הגבר של העידן הזה מטופח, משקיע בעצמו ורוצה את עצמו חטוב, עם קוביות בבטן ובלי קמטים. גברים היום לא חוששים לעשות שום ניתוח או הליך שישפר את המראה שלהם והם פתוחים ורוצים להכיר רעיונות ושיטות חדשות שישפרו ויצעירו את המראה שלהם.

    המלצות וחוות דעת

    מה לקוחות מספרים עלינו? להלן רק חלק מהמלצת לקוחותינו.

    איך עובד טיפול עם אייס 21?

    אייס 21  – 21 ICE הוא מכשיר שעובד בשיטה של פולסים בקור, ובעצם מטפל בבעיה של השומן התת עורי, אשר גם אחרי הורדה במשקל, קשה מאוד להפחית אותו.

    מסתבר שקור יכול להמיס שומן וצלוליטיס, ומה שהוא בעצם עושה הוא מפרק את תאי השומן על ידי הקור, תאי רקמות שומן מסתבר רגישים לקור ולכן באמצעות השיטה והמכשיר החדש הם עוברים תהליך של התרוקנות שנקראת גם “אפופטוזיס”.

    זהו תהליך של חיסול שומנים המתבצע באמצעות הקור בצורה מאורגנת ומסודרת, תוך המתת תאי השומן התרמוסטט של המכשיר יוצר את הטמפרטורה בצורה מבוקרת, ואחר כך מניחים לוחיות על העור והן גורמות לצינון שלו ולהאצת תהליך האפופטוזיס בו מופעל גם גירוי שרירים מכוון המסייע לתהליך.

    הקור מוביל להיצרות של כלי דם, בעוד שהגירוי גורם להתרחבות שלם וההלם התרמי שנגרם מעיר את תאי הסיב” לייצר חומצה הילאורונית, קולגן ואלסטין שהם החומרים אשר גורמים לעור להיראות גמיש, מתוח וצעיר.

    את הטיפול הזה אפשר לעשות בפנים,  בירכיים בבטן ובמותניים, אזורים בהם בדרך כלל מצטבר שומן וצלוליטיס שקשה מאוד להתפטר ממנו.

    מומחים מהשורה הראשונה

    חומרים באישור ה FDA, ה CE האירופי ומשרד הבריאות

    שורה ארוכה של חוות דעת חיוביות

    אזור נגיש ונוח

    הגיע הזמן להתחדשות!

    צרו קשר!

    כל קו המוצרים במרפאתנו מאושרים על ידי ה FDA, ה CE האירופי ומשרד הבריאות בישראל: ג'ובדרום / רדיאס / אלנסה (מילוי ארוך טווח) / בולטרו באלאנס / סקין בוסטר / סטילאג / בוטוקס / דיספורט.

      By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

      צור קשר
      צור קשר

      אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

      טלפון ישיר: 072-3922054

      או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

       

        שאלת אבטחה,