ד״ר אלי תבין 7, תל-אביב

מילוי סנטר כולל בעיקר חומרי מילוי טבעיים על בסיס סידן הקיים בגופינו ממילא. סוג חומרי המילוי חשוב ביותר שכן על החומרים להיו איכותיים וזמינים לטובת תיקונים ושינויים אם ברצוננו להגיע למראה הרצוי.

מילוי משולש סנטר

לכל איבר בפנים יש חשיבות מבחינת יופי ופרופורציה לפנים וגם לסנטר. לו בעיקר יש השפעה על קווי המתאר של הפנים. הוא זה שיוצר את הפרופיל ויש חשיבות רבה למבנה המיוחד שלו ולהשתלבות שלו בפנים. בחברה המערבית יש משמעות לצורה של סנטר. כך לדוגמה יש הגורסים כי סנטר בולט ורחב יש לאנשים דומיננטיים, ואילו אישה בעלת סנטר כזה תיתפס כדומיננטית וגברית.

כאשר אנו מתבגרים הגוף וגם הפנים שלנו משתנים. הפנים מאבדות נפח, השומן התת עורי נספג ונעלם. הרקמות הרכות מצטמקות. יש גברים וגם נשים הסובלים מאובדן של סידן, הוא פוגע במבנה עצמות הגולגולת. עור הפנים מתחיל להתקמט. חוסר בקולגן טבעי גורם לעור להיות רפוי ולא מתוח כבעבר. הוא גם לא אלסטי, ולכן הוא נוטה להישבר.

השברים האלה הם בדיוק הקמטוטים והקמטים. מתחת לעיניים עלולים להיווצר שקעים כהים בגלל אובדן השומן. יש נפילה של הפנים ואז ניתן לראות שהסנטר הופך לחד ומחודד. המרקם שלו נראה כמו קליפת תפוז, הפנים כבר לא חדים כבעבר, לא צעירים ולכן יש מי שחושב על מילוי משולש סנטר כדי להחזיר את מראה הפנים והסנטר הנאה שהיה לו לפרופורציות נכונות.

מילוי משולש סנטר בחומצה הילאורונית

עד לפני כמה שנים נשים וגברים שביקשו לתקן את הסנטר שלהם, היו צריכים במקרים אחרים של תיקון הפנים, לעבור ניתוחים אסתטיים. היום בזכות חומרים חדשים כמו חומרי סידן, שומן עצמי ועוד ניתן למלא את הסנטר ולעצב אותו מחדש צעיר וזקוף, לא נפול ולא מוזנח. דרך נוספת היא למלא מילוי משולש סנטר בחומצה הילאורונית.

זהו החומר המוזרק היום לקמטים ולשפתיים כדי להשיג נפח. הגוף מגיב מצוין לחומר הזה ואין אתו שום תופעות לוואי. השימוש בחומרי מילוי טבעיים שהגוף מכיר הוא מגמה גדולה מאוד היום ברפואה אסתטית. הגוף לא דוחה את החומרים הללו, וכל תיקון שרוצים לבצע נעשה בצורה כזו שיש בין החומר ובין הגוף הרמוניה טבעית.

גם התוצאה המתקבלת חייבת להיות טבעית. הסנטר צריך להיראות פחות או יותר כמו איך שהוא נראה לפי שהוא התכווץ והפך למשולש. רופא אסתטיקה טוב יודע בדיוק כיצד לשלב את העיצוב החדש, כך שייראה טבעי על פניו של כל מטופל.

פיסול סנטר ללא ניתוח

כאמור בעבר כאשר נשים רצו למתוח את עורן או לעצב את הסנטר, הן נאלצו לבצע ניתוח מתיחת פנים, אז היו מותחים גם אתה הסנטר המכווץ. היום נכנסו לשימוש ברפואה האסתטית חומרים כמו חומצה הילאורונית, המצליחה לטפל בבעיה בצורה מעולה.

פיסול סנטר ללא ניתוח, הוא הליך פופולרי היום בקרב נשים הסובלות מפנים נפולות, סנטר מכווץ ולא מחמיא ועוד. זהו תהליך יחסית פשוט ומהיר. יש לו תוצאות מרשימות והוא מצליח לשחזר את תווי הסנטר בצורה שהייתה לנו. כאשר מגלים כי יש כבר סנטר רפוי משולש, יש צורך בביקור אצל פלסטיקאי שיעצב לנו את הסנטר. יש גם מצב של סנטר נסוג, המקנה לפנים מראה פחוס.

הסנטר הקלאסי צריך להיות בקו ישר עם השפה העליונה והמצח. סנטר מרובע מקנה לאישה מראה מבוגר ולא נעים בכלל.

מחיר פיסול סנטר

עבור כמה אלפי שקלים להזרקת חומצה הילאורונית וחידוש ההזרקה, תצטרך אישה לשלם עבור פיסול סנטר. נשים לא מוותרות על ההליך הזה שכן, כאשר הסנטר נסוג לאחור הוא גורם לכל החלק התחתון להתעקם וזה לא מחמיא בכלל.

בנוסף לחומצה הילאורונית אפשר לעשות פיסול סנטר עם שומן עצמי באופן המחקה שתל. הרופא יכול לפסל אותו כמו שהוא מבין, בצורה עגולה או אובאלית בהתאם למבנה הפנים. אפשר להרחיב אותו או להאריך אותו הכול כפי שהלקוחה מעוניינת. בנוסף אפשר גם להשתיל משתל מסיליקון דרך הפה. בדרך כלל עיצוב סנטר נעשה יחד עם ניתוח אף.

מחיר פיסול סנטר, משתנה מרופא לרופא. מומלץ לפנות לרופא פלסטיקאי בעל ניסיון, אשר יוכל להציג לכם תמונות של לפני ואחרי עיצוב סנטר. חשוב מאוד לשתף אותו במידע רפואי רלבנטי, אלרגיות, רגישויות למיניהם ועוד. ניתוח עיצוב סנטר  עם שתל מתבצע בהרדמה כללית. השתל מוחדר דרך חתך בפה ומקובע עם ברגים רפואיים לעצמות של הלסת.

מחפשים שירות טיפולים אסתטיים איכותי? הגעתם למקום הנכון.

    By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,