הזרקת חומצה היאלורונית בתל אביב

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    הזרקת חומצה היאלורונית בתל אביב

    העולם שייך לצעירים, וכולם רוצים היום ובצדק, להיות יפים חטובים ואטרקטיביים. לצערנו הזמן אינו עומד מלכת ועם השנים והגיל המתקדם, ניתן להבחין בסימני ההתבגרות בגוף הבולטים תחילה בעיקר בפנים.

    היום ניתן לשמר מראה צעיר ובריא לאורך זמן רב יותר על ידי שימוש במגוון רחב של פתרונות חדשניים אותם מספקת לנו תחום הרפואה האסתטית.

    הרפואה האסתטית הינה תחום משגשג ביותר שנתן קפיצת מדרגה רצינית והתפתח מאוד בעשורים האחרונים, אי לכך הפך לענף זה לפופולארי ומבוקש ביותר בקרב גברים ונשים כאחד בארץ ובעולם.

    מה שלא היה מקובל לפני כמה עשורים, הפך היום מקובל ביותר ואף גיל המטופלים שפעם היה רק מעל חמישים ושישים, מתחיל היום בסביבות הארבעים ולעתים גם השלושים.

    כדאי וחשוב לדעת ולזכור כי ככל שנתחיל מוקדם יותר לטפל בפגעי הזמן כך נוכל לשמר את מראה הפנים באופן מיטבי יותר וליהנות מתוצאות נפלאות וממניעת הזדקנות מהירה של הפנים והגוף.

    מילוי שקעי עיניים - טיפול בחומצה היאלורונית - 2

    כיצד משמרים את מראה הפנים?

    כל הנשים חוות עם הזמן שינויים בעור הפנים כתוצאה מהתקדמות הגיל. הסימנים המובילים במראה פנים בוגר ועייף הם קמטוטים סביב השפתיים ,תופעה זו בולטת יותר בקרב מעשנות ומעשנים, בנוסף ניתן לראות בדרך כלל הופעתם של קמטי צחוק בצידי הפה, ההופכים לחריצים עמוקים, מה שמשווה למראה הפנים הבעה קודרת יותר, ניתן לראות בפנים בוגרות, דלדול של עור הפנים שחסר לו קולגן והוא הופך לדק ורפוי עם שקיות עור וקמטים ועוד.

    על מנת לשמר את מראה הפנים ולהחזיר להם את החיוניות והחיות ניתן להשתמש במגוון של חומרים הנקראים פילרים, אותם מזריקים לקמטים ואיתם גם ניתן להרים ולתת נפח לעור נפול. אחד החמרים הפופולאריים היום ביותר בשימוש והמומלצים ביותר הוא החומצה ההיאלורונית.

    מהם פילרים וחומצה היאלורונית?

    הפילרים הם כאמור חמרים המחזירים לפנים את הנפח שאבד להם עם הזמן. ניתן להגדיל איתם גם את השפתיים, לעצב את עצמות הלחיים וגם לתקן ולעצב את האף ועוד.

    מבין מגוון חמרי פילרים, החומצה ההיאלורונית היא החומר המוביל והפופולארי ביותר בעולם מאחר והחומצה ההיאלורונית הינה חומר ייחודי, הקיים באופן טבעי בגוף ובעור בכמות של כחמשה עשר גרם.

    החומצה ההיאלורונוית היא בעצם מולקולה של רב סוכר עם מרכיב חלבון. תפקידה הוא להיות בולם זעזועים, ולשמן את המפרקים ולכן ניתן למצוא אותה בכמויות גדולות יותר בגוף במקומות בהם קיים סחוס.

    החומצה ההיאלורונית מיוצרת כיום על ידי חקלאות חיידקית, היא מיוצרת ללא חלבונים זרים וכך היא בעצם נספגת בגוף ללא תופעות לוואי ואלרגיות.

    הגוף מכיר את החומר ולכן אינו מפתח דחייה בעת ההזרקה של חומצה היאלורונית אך עם זאת כדאי וחשוב לדעת כי החומר מתכלה בעצמו עם הזמן ונדרש לחזור על פעולת המילוי. שאינה כרוכה בכאבים או בהחלמה ממושכת.

     לאיזה איזור בגוף ובפנים מתאימה החומצה ההיאלורונית?

    הטיפול עם חומצה היאלורונית מתאים לכל איזור נדרש בגוף וגם בפנים, המקומות הבולטים יותר בהם ניתן להבחין בקמטים הם מעל השפה העליונה, בלחים, בציד השפה התחתונה, בסנטר ובמטח גם סביב העיניים.

    הזרקת החומצה ההיאלורונית לפנים אינה גורמת לשיתוק שרירים, היא עובדת על מילוי הנפחים, וגם על מילוי צלקות שקועות, וכן נפחים נדרשים בגוף כגון הרמת והגדלת חזה, הגדלת ישבן ועוד.

    אילו הכנות נדרשות לקראת טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית?

    אין הכנות מיוחדות הנדרשות לפני הטיפול, הפעולה הנדרשת היחידה היא שטיפת הפנים היטב בסבון ובמים.

    עם זאת כדאי וחשוב מאוד לדעת כי נדרש להפסיק נטילת מדללי דם כגון אספירין, פלביקס ועוד כעשרה ימים לפני הטיפול. בנוסף נדרש להפסיק לצרוך תוספי תזונה הגורמים לדילול הדם כגון, ג’ינקו, אשכוליות, שמן דגים, שום, ועוד.

    פציינטית היודעת כי היא סובלת מהרפס שפתיים, נדרשת ליטול כדורים נגד הרפס כשלושה ימים לפני הטיפול ולהמשיך ליטול את הכדורים שלושה ימים אחריו.

    האם הזרקה של חומצה היאלורונית כרוכה בכאבים?

    את הטיפול בהזרקה של חומצה היאלורונית מבצעים עם קרם מאלחש, אותו מורחים חצי שעה לפני הטיפול ומכסים בניילון נצמד. או שניתן להרדים את אזור הפנים המוזרק בהרדמה מקומית קלה כמו אצל רופא השיניים. ניתן גם להזריק את החומצה ללא אלחוש מאחר והכאב אינו רב והוא נסבל לחלוטין.

    איך מבוצע טיפול בחומצה היאלורונית?

    הטיפול בחומצה היאלורונית מתחיל בחיטוי אלכוהולי יסודי של האיזור המטופל, לאחר מכן מתבצעת ההזרקה של החומצה באופן סימטרי ומדוייק ביותר, על ידי החדרת כמות זהה של חומר בכל צד וכמובן ההזרקה איטית ביותר על מנת למנוע כאב. את ההזרקה מבצעים בעזרת מחטים זעירות ודקות ביותר או בצינורות דקיקים ממתכת הנקראים קנולות. למילוי שקעים תחת העיניים עדיף להשתמש בקנולות על מנת להפחית דימומים.

    את החומצה ניתן להזריק במספר טכניקות והן:

    • טכניקת שתי וערב – מיועדת למילוי שטחים גדולים יותר ולקמטוטים.
    • טכניקת מניפה – עבור מילוי נפחים באזור הרקות לדוגמא.
    • טכניקה כדורית – למטרת ניפוח נקודה מסויימת ולקבלת אפקט הרמה. כמו בעצמות הלחיים.
    • טכניקה קווית – עבור מילוי קמטוט ספציפי כמו סביב השפתיים.
    • טנכניקה של נסיגה לאחור – מפחיתה סיכון פגיעה בכלי דם, כגון בעת מילוי נפחים באף.
    • טכניקת שכבות – שכבה סמיכה של חומצה עבור מילוי קמטי עומק ,ושכבה דלילה של חומצה עבור שיפור מרקם העור.

    היכן ניתן לקבל טיפול בחומצה היאלורונית?

    הטיפול בחומצה היאלורונית ניתן במרפאות ובקליניקות המתמחות בטיפולי אסתטיקה רפואית. ניתן למצוא מרפאות בתל אביב, ובערים גדולות נוספות המספקות טיפולי אסתטיקה רפואית. ניתן בקלות וביעילות לאתר קליניקה בתל אביב לדוגמא, על ידי חיפוש מהיר בגוגל.

    מחפשים טיפולי אסתטיקה? הגעתם למקום הנכון.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,