המלצות לשיפור קולגן

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    7 המלצות לשיפור קולגן

    קולגן, חלבון אשר נוצר בגוף באופן טבעי, הוא זה שמספק את הבסיס המבני של העור שלנו. הוא גורם לעור להיראות בריא ומלא, ועוזר לו לעמוד בפני גורמים סביבתיים מזיקים כגון כוח המשיכה וזיהום. כאשר רמות הקולגן יורדות, מתחילים לראות את היווצרותם של קווים דקים וקמטים בעור שלנו. למרבה הצער, ככל שאנחנו מזדקנים כמות הקולגן בגוף שלנו מתרוקנת באופן טבעי, לכן קמטים ועור רפוי מהווים מילה נרדפת להזדקנות.

    אנשים רבים מופתעים כאשר הם מגלים שהתרוקנות הקולגן מתחילה להתרחש כבר מאמצע עד סוף שנות העשרים לחיינו. אם כי זה ניראה כמו גיל מוקדם מדי לדאוג לגבי עור רפוי, המציאות היא שככל שנקדים בעבודה על חיזוק רמות הקולגן שלנו, כך נוכל להפחית יותר את הסיכון לקמטים מאוחר יותר בחיינו. למרבה המזל, ישנן שיטות רבות בהן ניתן להשתמש כדי לשמור על רמות הקולגן שלכם ולהגבירן. לא משנה מהו גילכם הנוכחי, לעולם לא מאוחר מדי – או מוקדם מדי – לאמץ אותן.

    1. תמטבו את התזונה שלכם

    למאכלים עשירים בגופרית יש תכונות מצוינות של הגברת קולגן, לכן וודאו כי אתם צורכים כמות מספקת של עדשים, שום וירקות בעלי עלים. כמו כן, אנו ממליצים להעלות את צריכת הוויטמין C שלכם, אשר לא רק מסייע בייצור קולגן אלא גם מונע נזק חמצוני. לבסוף, רסנו את צריכת הסוכר שלכם. מאמינים כי גלוקוז תורם לפירוק קולגן, כך שבאמצעות הקפדה על צריכה מינימלית שלו אתם יכולים לצמצם את ההשפעה.

    2. שתו יותר מים

    קולגן ואלסטין משגשגים בסביבות בעלות לחות גבוהה והדרך הטובה ביותר להוסיף מים לגוף ולעור שלכם היא לשתות המון מים. כמו כן, מועיל להשתמש בכל יום במוצרי טיפוח לעור אשר מכילים חומצה היאלורונית יחד עם קרם לחות באיכות גבוהה, אשר לא רק יגדילו באופן מידי את הנוזלים בעורכם, אלא גם יצרו גבול עדין על העור שישמור את הלחות נעולה בפנים.

    3. תיקחו את התוספים הנכונים

    הוויטמינים A, C ו- E מצוינים לחיזוק העור ולחיזוק והגברת ייצור הקולגן, תוספת קטנה של אבץ גם יכולה להיות מועילה. חפשו תוספים שמכילים רמות גבוהות של הוויטמינים והמינרלים הללו אשר מזינים את העור.

    4. הפסיקו לעשן

    רובנו מודעים לסיכונים שבעישון מבחינת בריאות הריאות, הלב וכלי הדם שלנו, אך טבק יכול לעשות נזק חמור גם לעור. הוא אוכל את החלבונים שבעור, לרבות הקולגן, מה שמוביל לאובדן הנפח, להופעת קווים וקמטים, ולעור חיוור בעל מראה צהבהב.

    5. פנקו את עצמכם בעיסוי פנים

    מי לא אוהב לקבל מדי פעם עיסוי מפנק? ובכן, אם אתם רוצים להגביר את הקולגן ברקמות הפנים שלכם, עיסוי פנים יום-יומי קצר הוא טכניקה נהדרת. פשוט יישמו לחץ עדין על פניכם בעזרת קצות האצבעות שלכם – זה יגביר את מחזור הדם מה שבתורו יעזור ליצירה של גורמי גדילה וקולגן, והתהליך יעורר וירענן את עורכם במידה רבה.

    6. השתמשו במוצרים נכונים לטיפוח העור

    ישנם אין סוף מוצרים בשוק שמתחרים על המקום הראשון על שולחן הטיפוח שלכם, אך לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חפשו את המוצרים אשר מכילים גורמי גדילה פעילים, פפטידים, רטינולים וחומצה גליקולית, אשר מסייעים להגברת יצירת הקולגן. יש לנו מגוון מוצרים מועדפים ממותגים מובילים לטיפוח עור מתקדם כגון Elta MD, Skin Medica, Image Skincare ו- Revision Skincare ואנחנו תמיד נשמח להכווין אתכם לכיוון הנכון אם תרצו לאמץ משטר טיפוח עור להגברת קולגן.

    7. בחרו בטיפולים להתחדשות העור אשר מגבירים קולגן

    טיפולים להתחדשות העור כרוכים ביישום נזק עדין ומבוקר על פני השטח של העור בכדי לעורר את הייצור הטבעי של גורמי גדילה וקולגן. על-ידי ביצוע טיפולים כמו קילופים כימיים, שיוף עור עדין וטיפולי לייזר על בסיס קבוע, אתם יכולים להגביר את יצור הקולגן באופן קבוע וליהנות מעור בהיר יותר, חלק יותר ובעל מראה צעיר יותר.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך. לכל שאלה בנושא עיבוי ועיצוב השפתיים, נא לא להסס ליצור עימנו קשר בטלפון או בטופס צור קשר. המשך גלישה נעימה, צוות אמ.די.קייר.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,