טיפול קוסמטי לפנים

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     טיפול קוסמטי לפנים

    עולם הרפואה האסתטית והקוסמטיקה מציעים לנו היום מגוון גדול ביותר של טיפולים קוסמטיים לפנים, בשיטות ובטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות המספקות תוצאות נפלאות בהצערת עור הפנים, בהחלקת קמטים ,בהעלמת כתמים ותחזוק ושימור מראה פנים מתוח צעיר ובריא שיעלה חיוך על פנינו כשאנו מביטים במראה .

    המחקרים הרבים בתחום הרפואה האסתטית, וטיפולי הקוסמטיקה החדשים לפנים, הביאו הישגים רבים לתחום חיוני זה שהפך במהרה בעשורים האחרונים לפופולארי ונדרש בקרב נשים וגברים בארץ ובעולם כולו.

    היום ניתן לראות אנשים רבים, מבוגרים וצעירים, המקפידים החל מגילאי השלושים ואף לפני כן, על טיפולים קוסמטיים לפנים באופן סדיר וקבוע ונהנים מתוצאות מעולות, הם נראים צעירים יותר לאורך זמן, אטרקטיביים יותר ומסופקים הרבה יותר מהמראה שלהם.

    איך מתמודדים עם פגעי הזמן?

    הזמן , מזג האוויר והתקדמות הגיל, נותנים אותותיהם בגוף ובפנים, בשרירים ובעור. אחרי גיל שלושים וארבעים מתחילים פגעי הזמן להיות בולטים יותר ולעתים קרובות מפריעים לנו במראה שלנו.

    פגעי הזמן והגיל הם רבים ושונים ובאים לידי ביטוי במקומות שונים בגוף, החל בקמטוטים סביב השפתיים, קמטי צחוק סביב העיניים, קמטים בזויות הפה שהולכים ומעמיקים, כתמי שמש כהים, וגם עודפי עור ונפילות עור באזורי הלחיים ומתחת לסנטר. לכל אלה ניתן להתאים סוגי טיפולי פנים, ממגוון רחב, ועל ידי ייעוץ תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר.

    אילו טיפולי פנים מומלצים קיימים?

    אם הגעתם לגיל בו אתם מרגישים כי אתם זקוקים לשיפור מראה הפנים, אתם לא חייבים מיד לרוץ לניתוחים יקרים, היום ניתן להתחיל במגוון טיפולי פנים לתחזוק מראה צעיר ובריא והעלמת כתמים וקמטוטים קטנים.

    סוג הטיפול הנפוץ והמקובל ביותר הוא הזרקות ומילויים לפנים. ניתן לרענן את עור הפנים על ידי מילוי קמטים בעזרת הזרקה עדינה של חמרים שונים המחזירים את תווי הפנים שלכם לקדמותם. השימוש בבוטוקס מייצר הרפיה זמנית למספר חדשים של שרירים עדינים הגורמים לקמטים  ומתאים לטיפול בקמטי ההבעה במצח, בצידי העיניים, וגם בין הגבות. ניתן גם לתקן צניחת גבות.

    בהזרקות ומילויים משתמשים בחומרים טבעיים ובטוחים מסוג רסטילן, המאושרים על ידי ה- FDA   האמריקאי. חמרים אלה נספגים ואינם גורמים לתופעותל לוואי ואף מבטיחים לשמור על מראה טבעי ללא גבשושיות ונפיחויות מיותרות.

    אחד הטיפולים המעולים והמקובלים בקרב נשים וגברים רבים בתחילת הופעתם של קמטים וקמטוטי הבעה הוא טיפולי בוטוקס לפנים (ניתן לקרוא עוד בכתבה: טיפולים קוסמטיים לגברים). הטיפול כולל הזרקת בוטוקס לקמטים, הטיפול הינו מהיר, אינו כרוך בכאבים גדולים, ניתן להזריק בוטוקס במקומות הרצויים בפנים ולהחליק את הקמטים ביעילות ובמהירות .

    ניתן לחזור על הטיפול שוב לאחר זמן עם ספיגת החומר, ללא חשש ולחזור למראה החלק ואף לשמר אותו עם טיפולים  חוזרים וקבועים.

    טיפול פופולארי נוסף להחלקת קמטים בפנים הוא טיפול בהזרקה של חומצה היאלורונית, כאמור גם בטיפול זה התוצאה היא מיידית ונראית לעין, ניתן לחזור ולהזריק תוספת באם עדיין לא קיבלתם את התוצאה הרצויה, הזרקה של חומצה היאלורונית אינה כרוכה בכאבים רבים, וניתן גם בטיפול זה לחזור ולקבל טיפולים חוזרים נוספים לאחר זמן, עם ספיגת החומר, על מנת לשמר את המראה הנדרש שהשגתם בטיפול הראשון.

    איך מטפלים בהזרקות ומילויים?

    אחת השיטות החדשניות המיועדות לנשים שאינן מעוניינות בניתוחי מתיחת פנים היא SOFT LIFT שיטתה הפועלת על ידי הזרקה מאסיבית של החמרים הטבעיים שעשויים מחומצה היאלורונית. שיטת ה- SOFT LIFT תעלים בהצלחה את הקמטוטים ואת קמטי ההבעה שמעל השפה , וגם תגדיל את הנפח המדולל באזור הלחיים ועצמות הפנים. וכך תאפשר עיצוב טבעי גם של אזור השפתיים.

    שיטה נוספת שהגיעה מצרפת והיום נעשה בה שימוש רב היטא שיטת FRENCH LIFT שיטה ייחודית זו מיועדת להרמה קלה של צידי הפה והלחיים התחתונות. את הטיפול בפרנץ’ ליפט עושים בהרדמה מקומית ובסיומו מוענק לפנים מראה צעיר משופר

    המלצות לטיפול פנים בלייזר

    הטיפול בלייזר על עור הפנים מייצר מיצוק של העור, ומעניק תוצאות הנראות לעיין במהירות לשביעות רצונה של הלקוחה, הטיפול בלייזר מבוצע ללא ניתוח, וללא תופעות לוואי ואין זמן החלמה.

    הטיפול בלייזר מפעיל את התהליך הטבעי של העור המייצר קולגן חדש במקומות בהם ישנם קמטים בעור וכך מחליק אותם. הטיפול בלייזר משפר פלאות את מרקם העור ואיכות העור. וכן הלייזר עוזר לבנות את העור מחדש.

    על ידי יצירה טבעית של הקולגן בגוף מתמלאים הקמטים, הנפח חוזר למקומות השקועים והשיטה משתמשת במכשירים מתקדמים ובטוחים.

    טפולי לייזר לפנים מתאימים למיצוק עור הפנים, לעיבוי העור והרמה קלה של עור הפנים. טיפולי לייזר מומלצים גם לצורך הסרת כתמים. הטכנולוגיה של לייזר מאפשרת הבהרה של כתמי שמש, כתמי גיל וגם כתמים הורמונאליים. טיפול זה מבוצע בהרדמה מקומית .

    טיפולי לייזר משמשים גם לפילינג שטחי ופילינג עמוק, הלייזר נכנס לשימוש כטכנולוגיה חדשה לשיוף העור . את הפילינג מבצעים על ידי סריקה מיוחדת המאפשר חדירה שונה באזורים שונים בפנים על פי הצורך. ההחלמה היא מהירה ביותר ובסיום הטיפול מופחתים הקמים , מתקבל עור אחיד וחלק.

    מהם טיפולים פרא קוסמטיים?

    הטיפולים הפרא קוסמטיים יכולים להתבצע בקליניקות האסתטיקה הרפואית הפזורים ברחבי הארץ בהם עובדים רופאים וכירורגים מומחים, וגם על ידי קוסמטיקאיות אשר עברו הכשרה בתחום פרא רפואי במשרד התמ”ת.

    כדאי וחשוב לזכור כי ההתאמה הנכונה של סוג הטיפול ודרך הטיפול היא חיונית ביותר להשגת המטרה. לכן מומלץ וכדאי לקבל ייעוץ ואבחון מקצועי אשר יעזרו לכם להתאים את הטיפול הנכון לכם ביותר. בנוסף חשוב לוודא כי אתם מקבלים טיפול מאיש מקצוע בעל הסמכה שהינו מומחה בתחום הכירורגיה והפלסטיקה ואף בעל וותק ניסיון ומיומנות.

    מחפשים שירותי אסתטיקה רפואית לפנים? הגעתם למקום הנכון.

    1.5/5 - (2 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,