טיפים לבחירת רופא שיניים מושלם בדגש על המלצות וחוות דעת

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    קרדיט לתמונה pexels

    הסטטיסטיקות של מי שמפחדים מרופאי שיניים הן מפתיעות, ומדהים עד כמה הפחד מהביקור אצל רופא השיניים, מהרעשים של כלי העבודה שלו וכדומה, עלול להשפיע על הבחירה שלנו, להימנע מטיפול. אבל בעוד הרוב המכריע מבינינו לא ממש נהנה לבקר אצל רופא השיניים, טיפולי שיניים הם לעיתים הכרחיים, לבריאות או לאסתטיקה.

    במקרים כאלה, כשהגיע הזמן לבקר את רופא השיניים, חשוב מאוד לבחור ברופא שיניים שיודע את העבודה, על מנת שאתם תהיו בטוחים שהפקדתם את השיניים שלכם בידיים טובות, ואם אפשר, שבזכות ביקור זה, לא תצטרכו לראות את רופא השיניים בעוד זמן רב. איך בוחרים רופא שיניים מעולה? כל מה שצריך לדעת – במדריך הקצר שלפניכם.

    #1 מה יציע לכם רופא שיניים מעולה?

    כמו בכל תחום עיסוק, גם ברפואת שיניים תוכלו למצוא רופאים מנוסים יותר או פחות ,אדיבית יותר או פחות ובעלי תחומי התמחות שונים. אתם רוצים למצוא את הרופא המנוסה ביותר בטיפולים דומים לאלה שאתם צריכים לעבור, האדיב ביותר והמומלץ ביותר. הנה כמה שאלות שכדאי לתת עליהן את הדעת, כשאתם בוחרים מרפאת שיניים:

    • מה הניסיון הטיפולי של רופא השיניים שלכם בטיפולים כמו זה שאתם צריכים לעבור?
    • האם יש לו את הניסיון וההתמחות הספציפיים הנדרשים? (למשל: ביישור שיניים, ברפואת שיניים לילדים, בהשתלות שיניים בהרדמה מלאה, וכיוצא באלה)
    • איזה צוות עומד לרשות רופא השיניים במרפאה, והאם הרופא והצוות שלו מציעים מגוון מספק של טיפולי שיניים באיכות גבוהה?
    • איזה סוג של אבזור קיים במרפאה, והאם האבזור מאפשר טיפולים חדשניים, כמו למשל טיפולים בהנחיה ממחושבת או הדמיה טרם תחילת הטיפול?
    • היכן נמצאת המרפאה של רופא השיניים והאם נוח לכם להגיע ולחזור ממנה?
    • איזה סוג של הרדמה מציע רופא השיניים שלכם, והאם זה סוג ההרדמה המתאים לכם?
    • האם קביעת התורים לרופא השיניים מבוצעת במסגרת לוחות זמנים אפשריים מבחינתכם, והתור הקרוב הבא הוא בתוך פרק זמן סביר?

    כמובן שגם תמחור השירותים הוא משמעותי בבחירת רופא השיניים שלכם, אולם חשוב לדעת שאת עלויות רופא השיניים תקבלו בחזרה מביטוח הבריאות הפרטי שלכם, בהנחה שיש לכם כזה, כך שתוכלו לבחור גם רופא שיניים שתג המחיר שלו גבוה יחסית, אם הוא מציע שירותים מקצועיים ויחס אדיב.

    #2 איך מוצאים את רופא השיניים המומלץ?

    מכיוון שבמיוחד בתחום רפואת השיניים אתם לא רוצים ללמוד מניסיון, אתם רוצים לדעת שאתם בוחרים רופא שיניים מומלץ, מקצועי, אדיב, נעים וסבלני, שיש לו את היכולת לבצע טיפולי שיניים בדיוק לפי בקשתכם ולשביעות רצונכם, ושבמידת הצורך יציע ליווי רפואי לריפוי שלם.

    על מנת למצוא רופא שיניים כזה, כדאי להיסמך על ניסיונם של אחרים, ולאתר רופא שיניים שיש לו שפע של המלצות וחוות דעת חיוביות ממספר רב של מטופלי עבור שעברו טיפולים דומים לאלה שאתם מבקשים לעבור.

    כדאי, אם כן, להסתמך בבחירת רופא השיניים על סקירות וחוות דעת שתמצאו אודות רופאי שיניים באזורכם, רק חשוב לשים לב שאתם קוראים חוות דעת אובייקטיביות של מגוון נרחב מספיק של לקוחות. תוכלו לדעת שחוות הדעת שאתם קוראים הן אובייקטיביות כאשר תמצאו רופאי שינויים שהסקירות בנוגע אליהן נשמעות אמיתיות ומכילות גם נקודות פחות אופטימאליות שחשוב שתיקחו בחשבון. ככל שרופא השיניים שאתם מבקשים לברר פרטים אודותיו הוא בעל כמות גדולה יותר של ביקורות, תוכלו לדעת שמדובר ברופא מנוסה ומקצועי ולסמוך על המסרים הנכתבים בחוות הדעת.

    לאחר שקראתם די חוות דעת וביססתם העדפה למספר רופאי שיניים באזורכם, מומלץ להתקשר לכל רופא שיניים ולבדוק גם את החיבור הבין אישי שביניכם לבין רופא השיניים שבחרתם. רופא שיניים מומלץ יהיה בעל שפע של ביקורות חיוביות, יגלה אדיבות בשיחת הטלפון, יציע בדיוק את השירות שאתם מחפשים ויוכל לקבוע לכם תור לביקור במרפאה בתוך פרק זמן מתאים.

    דרג
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,