נשירת שיער לאחר לידה

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    נשירת שיער לאחר לידה

    נשים רבות חוו לאחר הלידה נשירת שיער במידה כזו או אחרת באופן טבעי זה יוצר תחושות של פחד וחרדה, חשש מהתקרחות ואיבוד השיער, אבל נשים יקרות אין לכן מה לדאוג! יש לזה פתרון.

    גוש אדיר של שערות על המברשת לאחר סירוק או פתח ניקוז של אמבטיה מלא בשיער הם תופעה מוכרת בקרב יולדות רבות נשים רבות חוו לאחר הלידה נשירת שיער במידה כזו או אחרת
    באופן טבעי זה יוצר תחושות של פחד וחרדה, חשש מהתקרחות ואיבוד השיער, אבל נשים יקרות אין לכן מה לדאוג! נשירת שיער לאחר לידה זה לא סוף העולם, התופעה הינה שכיחה ומוכרת, ואינה מפחידה כפי שהיא נראית, ברוב הפעמים היא חולפת והכי חשוב – יש לזה פתרון.

    ישנם שני גורמים מרכזיים המביאים לנשירת שיער אצל נשים לאחר לידה:

    1. שינויים הורמונליים – בדרך כלל, נשים מאבדות מאה שערות בממוצע מדי יום, השיער כל הזמן מתחלף כיוון ש – 85% משיער הראש נמצא בשלב צמיחה.
      בתקופת ההריון, ישנם שינויים הורמונליים המונעים מהשיער לנשור
      יש נשים רבות המציינות שהשיער שלהן נראה נהדר כשהן בהריון וזה מהסיבה שבשלב זה הן לא מאבדות את השיער אבל לאחר הלידה התענוג הזה מסתיים, הגוף חווה שינויים הורמונליים קיצוניים, השערות שלא נשרו במהלך ההריון פתאום מחליטות ליפול ומשום כך נראה כמות אדירה של שיער נושרת.
      נשים מניקות יחוו את שינוי בצורה הדרגתית ואילו נשים שאינם מניקות חוות את זה בצורה קיצונית יותר.
    2. חסרים תזונתיים – במהלך ההריון ישנו עומס רב על גוף האישה הוא זקוק למשאבים רבים, במידה ואתן לא צורכת תזונה איכותית, רוב הויטמינים עוברים ישירות לעובר המתפתח על חשבון האישה ההרה.
      החסרים התזונתיים הללו משפיעים על נשירת השיער, התרוקנות הגוף ממאגרי הויטמינים והמינרלים שלו, בפרט קבוצת ויטמין B ומינרלים כמו אבץ וברזל, עשויים להביא לנשירת שיער.
      בנוסף, לאחר הלידה סדר היום משתבש, האישה לא תמיד מספיקה לאכול ולישון מספיק ואם היא מניקה ואינה צורכת תזונה מספקת, חלק נכבד מן הרכיבים התזונתיים נספגים בחלב האם ומדלדלים את המאגרים שלה.

    4 טיפים חשובים לטיפול בנשירת שיער לאחר לידה

    1. תזונה נכונה – שמירה על תזונה נכונה, מספקת לגוף מזון עשיר בויטמינים המחזקים את השיער, לכן מומלץ לאכול בצורה מסודרת ולשלב בכל ארוחה, פירות וירקות, חיטה מלאה, ירקות עליים, אגוזים, בשר בקר, ביצים ודגים.
      כל קבוצות המזון הנ”ל, מכילים רכיבים המסייעים לבריאות השיער.
      כמו כן כדאי להמשיך לקחת את תוסף התזונה אותם לוקחים בזמן ההריון לתקופה שלושה חודשים אחרי הלידה וכן ליטול תוסף תזונה המכיל את ויטמינים ומינרלים כמו: ויטמין B קומפלקס או ביוטין, ויטמין E ויטמין C  ואבץ להם השיער זקוק בשביל להתחזק ולהבריא.
      כדאי לבדוק גם אם יש חוסר ברזל שגם הוא לעיתים מביא לנשירה.
    2. צמחי מרפא – ישנם צמחי מרפא המוכרים כמאזנים הורמונליים המשמשים לטיפול בנשירת שיער כמו: צמח אנג’ליקה ושיח אברהם.
    3. דיקור סיני – דיקור סיני יחד עם טיפולים סינים נוספים עשויים לעצור את נשירת השיער ולזרז את קצב צמיחת השערות
      הטיפול משפר אספקת דם לאזורים המתקרחים, מנקה את עור הקרקפת מעודף שומן ומזין אותו במצבי יובש, מסייע לאיזון של מערכות הגוף השונות וע”י כך מביא לצמיחת שיער תקינה.
      דיקור סיני משמש כמרכיב קבוע בטיפולים רבים ברפואה הסינית אודות לתגובה המהירה של הגוף אליו, הוא מביא לאיזון יעיל ומהיר של המקום הפגוע ומייצב אותו להמשך הטיפול.
    4. שימוש בסרום למניעת נשירה – מומלץ לטפח את השיער על ידי טיפול בסרום המוכר כמסייע במניעת נשירה ועידוד צמיחה מחודשת של השיער.
      התכשיר מכיל חומרים חיוניים לשיער כמו: חומצות אמינו, שמנים, ויטמינים ומינרלים המגבירים את הפעילות בזקיק השערה ומעודדות את צמיחת השיער.
    5. טיפולי מזותראפיה משפרים את אספקת הדם לזקיקי השיער על ידי גירוי הקרקפת בעזרת מכשיר המזופן [ לא כואב] והחדרת סרום עם צמחי מרפא המעוררים את זקיקי השיער.

    למידע נוסף על טיפול טבעי בנשירת שיער נשים >

    כיצד מתמודדים עם נשירת שיער?

    על מנת להפחית את נשירת השיער עד כמה שניתן לאחר הלידה, צריך לנהוג בו בעדינות יתרה, להקפיד על טיפול הולם ולשמור על הכללים הבאים:

    7 טיפים להתמודדות יומיומית עם נשירת שיער:

    1. הברישי את השיער במברשת רכה בלבד או במסרק רחב שיניים
    2. השתמשי בשמפו אורגני עם מרכך טבעי
    3. הימנעי מהחלקות שיער, הבהרות וסלסולים.
    4. אמצי תסרוקת פשוטה שאינה מצריכה מתיחת יתר של השיער
    5. הברישי את השיער בעדינות ולא בחוזקה.
    6. צביעת שיער אך ורק על בסיס חומרים טבעיים בלבד.
    7. פני למטפל ברפואה סינית שיתאים עבורך צמחי מרפא וטיפולי דיקור הניתנים לאחר אבחון.

     

    קרדיט לתמונה: pixabay

    דרג
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,