עיצוב עצמות לחיים לגברים ונשים

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    עיצוב עצמות לחיים לגברים ונשים

    אנשים גם גברים וגם נשים אוהבים עצמות לחיים גבוהות. אלה נתפסות כמושכות ויש להן מראה מוצק, בריא וצעיר. לדוגמניות רבות יש עצמות חיים כאלה. עיין ערך אנג’לינה ג’ולי, רק שאצלה זה טבעי. חוקרים מצאו קשר מדעי בין רמות של אסטרוגן גבוהות אצל נשים באזור הלחיים, מה שכנראה תורם למשיכה גבוהה אצל בנות המין השני.

    אצל נשים רבות עצמות הלחיים שקועות. המראה הזה גורם להן להיראות “חולניות ושדופות”. זה יכול להיות מראה גנטי , או עקב צניחתן בעקבות התדלדלות שומן, דבר המתרחש בזמן הזדקנות והתבגרות.

    אבל היום בעידן הניתוחים הפלסטיים וטיפולי האסתטיקה, נשים וגם גברים המעוניינים בעיצוב לחיים מודגשות יכולים לעבור ניתוחים של עיצוב עצמות לחיים. הניתוחים יוצרים לחיים מלאות ולכן תהליך של ניפוח לחיים מאוד פופולרי היום בתחום ניתוחי וטיפולי האסתטיקה.

    מראה של לחיים שקועות הוא מראה מאוד לא מחמיא ונראה חולני. נוסף לכך יש שורה ארוכה של שחקניות המתברכות בעצמות לחיים גבוהות. אלה מקנות להן מראה בריא ומעוצב. הן הופכות לאייקוניות של מראה נשי, כאשר עצמות הלחיים מבליטות את יופיין.

    הגבהת עצמות לחיים- איך עושים את זה?

    עיצוב עצמות לחיים נעשה באמצעות החדרת משתל סיליקון, דרך חתך בעפעף או דרך הפה וכך מקבעים אותו לעצם הלחי. לעתים משולב הניתוח גם עם ניתוח מתיחת פנים.

    לפני ניתוח כזה יש צורך לעשות א.ק.ג. לכל פציינטית שגילה מעל 40 וכן צילום חזה ובמיוחד אם היא מעשנת. אישה שמעוניינת לעשות הגבהת עצמות לחיים מעל גיל 60 מחויבת גם בבדיקות הללו וכן בבדיקות של כימיה, תפקודי כרישה וספירת דם.

    הניתוח מתבצע בהרדמה כללי. את האזור בו יוחדרו השתלים מסמנים קודם לכן. מבצעים חתך ברירית הלחי, ומחדירים את השתל ומקבעים אותו בברגים. החתך נתפר בחוטים מתכלים. את התוצאות אפשר לראות אחרי חודשיים, כאשר יורדת הבצקת ואת החיטובים של השתל אפשר לראות.

    בסוף התהליך אפשר לראות לחיים מורמות ומלאות, ללא שקעים מתחת לעיניים, הלחיים בולטות ומלאות. ניתן לעשות את הניתוח עם שתלי סיליקון, הם גמישים והיכולת להחדיר אותם מאוד גמישה. יש אפשרות גם לשתלים נוקשים, שהם כמו עצם. רקמות הגוף נוצרות מעליהן וכך הן הופכות בעצם לחלק מהעצמות בגוף.

    מילוי רקות ועיצוב קו הלסת

    במשך השנים ועם ההזדקנות, עוברים הפנים תהליכים של נפילת הלחיים, הפנים. קו הלסת נופל והמראה אינו מחמיא כלל. היום בעידן הניתוחים הפלסטיים, יש אופציות רבות של ניפוח לחיים, מילוי רקות או עיצוב קו הלסת. ללא הטיפולים הללו, גברים וגם נשים עלולים להיראות מאוד מבוגרים ואף למעלה מגילם.

    עיצוב עצמות הלחיים הוא אחד הניתוחים הכי פופולריים היום בתהליכים אסתטיים והוא מאוד מבוקש בקרב נשים וגברים.

    יש אופציות נוספות של ניפוח לחיים, מילוי רקות או עיצוב קו הלסת. זה נעשה באמצעות הזרקה של חומצה הילאורונית. להזרקה הזו אין שום תופעות לוואי והחיסרון היחיד שלה, הוא שצריך לבצע את ההליך שוב.

    מלבד חומצה הילאורונית יש גם חומר המבוסס על סידן- רדיאס, המוזרק באותו אופן שמזריקים חומצה הילאורונית. הוא מחזיק מעמד יותר זמן ויש לו יכולת להרים את עצמות הלחיים בצורה יותר זקופה ותומכת.

    לצורך ניפוח לחיים, יש גם אפשרות של הזרקת שומן הנשאב מהבטן או מהמותניים ומוזרק ללחיים. הזרקת שומן זו נספגת וחצייה נשאר לצמיתות. להזרקה מסוג זה יש תוצאה קבועה אבל גם עליה יש לחזור בגלל שחלק מהשומן נספג.

    עיצוב עצמות לחיים יכול להיעשות גם באמצעות הרמת לחיים בחוטים. גם התהליך הזה לא מחזיק מעמד שנים רבות.

    כמה עולה עיצוב עצמות לחיים?

    בעידן השקיפות של הרשת, זו לא בעיה לדעת כמה עולה כל ניתוח אסתטי. טווח המחירים נע בין 18,000-25,000 ₪. אבל כאשר אתם רוצים לבצע ניתוח פלסטי או הליך כלשהו, מה שאמור להיות חשוב הוא עם איזה רופא אתם מתקשרים, מה הניסיון שלו, מהו תחום ההתמחות העיקרי שלו וגם מהן ההמלצות עליו.

    הדרך למצוא רופא של עיצוב עצמות לחיים לגברים ולנשים, צריכה להיעשות בצורה מאוד מושקעת. להיכנס לאתר האינטרנט של הרופא, לקרוא חוות דעת והמלצות עליו ולהבין לא רק מה איכות הניתוחים שלו, אלא גם מה רמת התקשורת שלו עם הלקוחות, שזה לא דבר פחות חשוב.

    מחפשים טיפולי אסתטיקה? הגעתם למקום הנכון.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,