פיסול פנים ללא ניתוח

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    פיסול פנים ללא ניתוח – כן יש דבר כזה!

    אנחנו חיים היום בעידן בו כל אחד יכול להביט במראה ואם הוא לא מרוצה מהמראה שלו, הוא יכול לשנות אותו. לא חייבים לעשות ניתוחים קוסמטיים בשביל זה. יש היום שיטות רבות ושונות כמו פיסול פנים ללא ניתוח בטכניקות מתקדמות, אשר עשויים לשנות את הפנים וגם החיים לאנשים שלא אוהבים את מה שהם רואים במראה.

    כאשר אנו מדברים על פיסול פנים, אנו מערבים שיטות, טכניקות וחומרי גלם חדשים, המסייעים לרפאי האסתטיקה, להגיע לתוצאות גם בלי אזמל המנתחים. אפשר היום למלא קמטים וקמטוטים בבוטוקס, לעשות מילוי קמטים ושקערוריות במקומות הנכונים, והפנים ייראו כמו אחרי ניתוח בלי אפילו חתך אחד.

    מטרתם של כל הטיפולים הללו הוא להחזיר את המראה החלק והיציב לעור הפנים, ליצור פרופורציה, לתקן פנים נפולים ולטשטש קמטים הגורמים למראה מבוגר ועייף.

    פיסול פנים ללא ניתוח עושים היום גם גברים וגם נשים.

    איך יוצרים הרמוניה בפנים עם קמטים?

    באמצעות פיסול פנים ללא ניתוח, אפשר היום להעניק נפח ולחדד ולתקן קווי מתאר בפנים. ליצור נפח מחדש בלחיים שקועות, שפתיים דקים מדי שאיבדו מהנפח שלהם, לשחזר צורה של לסת או עצמות לחיים ולטשטש קמטים ולמלא אותם בחומרי מילוי מיוחדים, מומלצים ללא כל תופעות לוואי. כאשר עושים למשל שחזור סנטר באמצעות בוטוקס, או מילוי קמטים הפנים נראות הרבה יותר יפות, צעירות וחלקות. אין צורך יותר בניתוח, התהליכים האלה מספיקים.

    כל זה קורה הודות לניצול של חומרי גלם חדשים ולמידע החדש של רופאי האסתטיקה בארץ המיישרים קו עם רופאים בכל העולם, בתחום של הענקת מראה חדש ללא ניתוח בשיטות חדשות ומתקדמות.

    לשחזר את  עצמות הלחיים

    באמצעות פיסול פנים ללא ניתוח ניתן לבצע פעולות רבות של שיפור מראה הפנים. אפשר למלא קמטים עמוקים וגם קפלים (יש כאלה שנוצרים אצלם בצדי האף קפלים). לשחזר את עצמות הלחיים שמקנות מראה יציב וחד לפנים. לשחזר את נפח השפתיים. אלה במשך השנים מאבדים מהבשרניות שלהם והופכים לשני פסים דקים ומכוערים.

    מילוי של בוטוקס בלחיים חלולות ושקועות, מקנה לפנים מראה יותר צעיר. לחיים שקועות יוצרות מראה חולני וזקן. יש גברים וגם נשים שמבקשים לעצב את הסנטר שמאבד במשך הזמן מהחדות שלו ומשתפל מטה. ויש הסובלים מסנטר כפול וגם בנושא הזה יש מה לעשות.

    מקרים נוספים של פיסול פנים ללא סכין וניתוח, הם מילוי רקות אשר מאבדות מהנפח שלהן במשך השנים. תיקון המצח שיש בו קמטוטים ופגמים. מילוי שקיות שחורות מתחת לעיניים שנפערות במשך הזמן כתוצאה מהתדלדלות של שומן במקום. שחזור או תיקון ליקוי באף גם אחרי ניתוח פלסטי לא מוצלח. לעתים דרוש תיקון נוסף של הזרקת שומן או בוטוקס. בנוסף פיסול ללא ניתוח מאפשר לתקן צלקות או פגיעות כתוצאה מתאונות.

    שיטות מתקדמות לפיסול פנים

    השיטה הראשונה לפיסול פנים היא באמצעות הענקת נפח באמצעות שומן עצמי וחומרי מילוי כמו למשל בוטוקס. כדי לגרוע נפח לצורך פיסול פנים אפשר לבצע פעולה הפוכה של הסרת נפח באמצעות המסת שומן.

    יש רופאי אסתטיקה שמשלבים שיטות, טכניקות וחומרים שונים לצורך פיסול פנים ללא ניתוח. החומרים החדשים מציעים אפקט אסתטי ותוצאות טובות לא פחות מניתוחים, ורבים מעדיפים אותם עליהם.

    יש כמה סוגים של חומרי מילוי הנחלקים לחומרים קבועים וחצי קבועים. חלקם של החומרים מעניקים נפח כמו למשל חומצה היאלורונית או ראדייס (סידן) ועוד. גם הזרקת שומן עצמי הפכה למגמה מובילה בהליכים של פיסול פנים. העלות שלה נמוכה, והיא דורשת לעתים הזרקות רבות כדי להשיג תוצאות טובות. כמו כן השומן נלקח מגופה של המטופלת.

    החלקת קמטים ללא ניתוח

    החלקת קמטים עושים במקרים מסוימים בהתחשב בעומקו של הקמט, מיקומו והסוג שלו. אצל אדם מבוגר עם קמטים שנחרטו כבר שנים ומעולם לא טופלו, לא ניתן יהיה להעלים את הקמטים. לעומת זאת קמטי הבעה בעור צעיר אפשר בהחלט להחליק באמצעות פילינג, חומצה הילאורונית, בוטוקס ועוד.

    רעלן בוטליניום או בשמו הידוע בוטוקס הוא חומר המופק באופן סינטטי. יש לו יכולת להחליש את שרירי הפנים וכך הוא בעצם מפחית את קמטי ההבעה שנוצרים. בעבר שימש החומר הזה לטיפול במיגרנות, ובבחינת האפקטיביות שלו אליהן התגלתה היכולת שלו להפחית קמטים. החומר עצמו מורכב מיחידות קלות וכבדות. הכבדות נקשרות לקולטן והקלות חודרות לתאי העצב ומעכבות שחרור של חומרים הגורמים לשריר לפעול.

    פיסול פנים ללא ניתוח יעיל במקרה של שיפור קמטים בצדי העיניים, בין הגבות, במצח והוא מומלץ לטיפול באנשים בגיל 40-50, כאלה שעדיין לא צריכים ולא רוצים לעבור ניתוח של מתיחת פנים אבל רוצים למלא את הקמטים והקמטוטים שיש להם. כמו כן הוא נמצא יעיל להרמת הגבות, הפחתת הזעה  וכן מפחיתים את כמות הקמטוטים בצוואר. גם קמטוטים מסיב לפה, האופייני לנשים מעשנות וגם סנטר עם “עור תפוז” אפשר להחליק עם הזרקה של בוטוקס.

    פיסול אף ללא ניתוח

    אחד הניתוחים הכי שכיחים בין הניתוחים הפלסטיים הוא ניתוח פלסטי באף. זהו אחד ה”מטרדים” הכי שכיחים בקרב אנשים. יותר מדי אנשים לא סובלים את האף שלהם, ורובם עשו כבר ניתוח פלסטי באף או מתכננים לעשות, ויש כאלה שלא רוצים לעשות ניתוח ולכן הם בונים על פיסול אף ללא ניתוח.

    פיסול זה נעשה באמצעות הזרקה של חומצה הילאורונית. חומצה זו קיימת בגופנו ולכן אין לה שום תופעות לוואי. באמצעות הזרקה שלה אפשר להרים את האף, לטשטש גבנון ולהאריך את כיפת האף אם רוצים. הפעולות הללו נעשות באופן נקודתי ולגופו של כל אף. לרוב התוצאות של פיסול פנים ללא ניתוח ובכלל זה פיסול אף, מביא לתוצאות מאוד טובות, וההליך הרבה יותר בשליטה מאשר ניתוח.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,