קמטים מעל השפה העליונה

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    קמטים מעל השפה העליונה

    במשך השנים, מטבע תהליכי ההתבגרות וההזדקנות, סובל עור הפנים מהתקמטות. הוא מאבד מהאיכויות האלסטיות והגמישות שלו. כמות הקולגן והאלסטין בעור מתדלדלת. התנהגות כמו עישון ועוד, מזרזים את תהליך ההתקמטות.

    בעבר היו תהליכים קוסמטיים מאוד יקרים ואף מסוכנים. היום יש שיטות טיפול חדשניות ומתקדמות, עם חומרים חדשים ומתקדמים המאפשרים תוצאות יותר מדויקות, לא פולשניות ומרשימות מאוד. אם בעבר היה צורך בניתוח מתיחת פנים כדי לבצע מתיחת קמטים מעל השפה העליונה, היום באמצעות הזרקת בוטוקס מעל השפתיים אפשר להחליק את הקמטים. הזרקה של רעלן בוטילניום (בוטוקס בשמו הידוע) נועדה למלא קמטוטים ושקעים, ולהוות נפח. משתמשים בזה כדי לעבות על אוזר בפנים שסובל משקעים וקמטים.

    קמטים מעל השפה העליונה

    חריצים מעל השפתיים או קמטים מעל השפה העליונה, נוצרים בעקבות הזדקנות של העור. היום אפשר לפתור את זה עם הזרקה של בוטוקוס או כל חומר מילוי אחר. באמצעות הבוטוקס אפשר לעשות מילוי קמטים סביב הפה, החלקת קמטים מעל השפה.

    הבוטוקס גורם להרפיית השרירים ולכן הוא עשוי להפחית או למנוע פעילות של שרירים ספציפיים. הפעלתם המרובה היא זו שגורמת לקמטים. בחומרי המילוי כמו בוטוקס, משתמשים במטרה להוסיף נפח לאזורים מסוימים בפנים וכדי ליצור סימטריה. יש אפשרות אם הזרקה כזו להרים את הפנים וגם לעצב אותן מחדש. חומצה הילאורונית למשל, אינה עובדת כמו רעלן בוטיליניום אלא אחרת. היא משמשת כמילוי נפח ומכיוון שבגוף יש את החומצה הזו, היא איננה גורמת לשום תופעות לוואי משום שהגוף מכיר ומזהה את החומר.

    מה זה בוטוקס מעל השפתיים?

    שמו המדעי של בוטוקס הוא בוטולינום טוקסין. מדובר על סוג של רעלן- חלבון שבהזרקה שלו לאזור מסוים בגוף, הוא מצליח לחסום שחרור של חומר הגורם לפעילות של שריר. כאשר השריר לא מקבל את הגירוי, הוא מפסיק להתכווץ ולזוז. משך ההשפעה יכול להיות 4-6 חודשים. בגלל שמדובר בחלבון שהוא זר לגוף, יש סיכוי שאצל 5% הוא לא יעבוד. בנוסף, כדי שזה לא יקרה צריכה להיות הפסקה בין הזרקה להזרקה לפחות של שבועיים. כאשר לא שומרים על מרווח הזמנים הזה, עלול הגוף להתנגד לעודף החלבון וליצור נוגדנים.

    יש שני סוגים של בוטולינום טוקסין. אחד תחת השם “בוטוקס” והשני בשם “דיספורט”. מדובר על שני חומרים זהים עם שוני קל ביניהם רק משום שהם מיוצרים בחברות שונות. חומצה הילאורונית המיועדת למילוי שקעים ונפחים, מיוצרת בהנדסה גנטית באמצעות חיידק. הרכב החומצה זהה למה שהגוף מייצר ולכן הגוף מזהה אותה ואינו מגיב בהתנגדות.

    מילוי קמטי עישון

    קמטים וקמטוטים נוצרים בפנים בגלל המימיקה של הפנים. הנעה של שרירי הפנים גורמת להתכווצות של שרירים, ומאידך גם לקמטוטים שנוצרים. הזרקת בוטוקס “מקפיאה” את השרירים באזור ההזרקה וכך כאשר עושים פעולות מסוימות בפנים, השרירים שבאזור שלהם הוזרק הבוטוקס, לא פועלים בהיקף שלהם וכך נמנעים הקמטים.

    קמטי עישון נוצרים כתוצאה מכך שאדם המעשן, עושה פעולה מסוימת עם הפה במשך תקופה ארוכה, ולכן למעשנים יש קמטי עישון מסוימים, שלא נראים על פנים של אנשים שאינם מעשנים.

    קמטים מעל השפה העליונה של מעשנים הם קמטים המיוחדים לתנועה של החזקת הסיגריה בפה.

    איך מטפלים בקמטים מעל השפה העליונה – בוטוקס

    בוטליניום טוקסין הוא החומר אשר מוזרק מעל השפה העליונה. הוא ממלא את הקמטוטים והקמטים ומצליח להחליק את האזור. הוא פועל על קמטים שנוצרים בגלל התכווצות שרירים בחלק העליון של הפנים. בצדי העיניים, במצח ובין הגבות. במקרה של קמטים מעל השפה העליונה, אפשר להזריק אותו לאזור. לקמטים האלו בסלנג יש שם “קמטי ברקוד” בגלל הצורה שיש להם שמזכירה ברקוד. אלה הם קמטים אנכיים ולא מחמיאים בכלל. כדי לא לפגוע ביכולת הלעיסה או בדיבור, חשוב להזריק כמות נכונה, קטנה ובזהירות.

    הטיפול בקמטים בפנים בחלק התחתון, בדרך כלל נעשה גם בהזרקת בוטוקס. כמות הקמטים בחלק התחתון היא קטנה, ובעיקר מדובר על אובדן של נפח.

    הגיל המומלץ להזרקת בוטוקס לטיפול מילוי קמטים מעל השפה העליונה הוא 35. אם יש תחושה של “נפילת” פנים וקמטים עמוקים כחריצים, אפשר להתחיל כבר קודם. יש הרבה נשים בגיל 65 שהעור שלהן הופך לדק ושקוף עם השנים. רואים צניחה של הפנים מעבר לקו הלסת וגם קמטים עמוקים. במקרה כזה יש לשקול, הזרקות בוטוקס באזורים הנכונים.

    עידן טרום הבוטוקס- אז מה היה לנו?

    הזרקת בוטוקס לצורך מילוי קמטים מעל השפה העליונה, או באזורים אחרים של הפנים, היא חדשנות שקשורה גם בשיטות החדשות וגם בחומרים שנבדקו מעבדתית, ואפשר להשתמש אתם לצרכי אסתטיקה.

    לפני הבוטוקס דיברו על פילינג, אולם כמובן שלא היה לו אפקט דומה כלל ליכולת המתיחה של הקמטים והקמטוטים היום באמצעות בוטוקס. מילוי קמטים סביב הפה או החלקת קמטים מעל השפה, נעשתה בעיקר ע”י ניתוחים. כדי לשנות את מראה הפנים ולהרים אותן, היה צורך בכמויות של חומרי מילוי, אבל שלא כמו הזרקה של בוטוקס, שימוש בחומרי מילוי היא לטווח קצר, והיא לא מצליחה באמת לשפר מראה של הרבה קמטים מעל השפה. בכל מקרה יש גם עניין שכאשר מתבגרים, הפנים מתכווצים ונראים צמוקים יותר ביחס לפנים תפוחות של צעירים. את זה לא ניתן להשיג.

    אם אתם מעוניינים לבצע מילוי קמטים מעל השפה העליונה, פנו רק לרופאים שיש להם ניסיון בהזרקת בוטוקס, עם תוצאות טובות וחומרי גלם מעולים. לניסיון יש חשיבות רבה בכל הנוגע לשיפור מראה הקמטים. רופא איכותי יכול להחליט באיזה מינון הוא מזריק בוטוקס, וגם לאיזה שרירים, כדי שההזרקה לא תפריע או תחבל בהתנהגות הטבעית ובמימיקה של הפנים.

    מחפשים עוד מידע על חומצה היאלורונית? הגעתם למקום הנכון.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,