איך הצלחתי לקדם אתר למקומות הראשונים בתחום האסתטיקה
image by freepik
היי, כרופא מצליח מאוד בתחום האסתטיקה והפלסטיקה ששמו הולך לפניו עשיתי כמעט הכול, השקעתי באתר, במאמרי תוכן ואפילו במילות מפתח משובחות ועדיין, משהו לא אבד.
בהיוועצות עם רופא אחר מתחום העיסוק שלי הובהר לי שלא משנה כמה אשקיע, אם התוכן שלי לא מובנה מטרה, דל באינפורמציה ייתכן מאוד כי הלקוחות שמתעניינים בי ימהרו לחפש דווקא את האוטוריטה בתחום.
אם לומר את האמת? זה די הלחיץ אותי, הרי השקעתי לא מעט ולא ראיתי תוצאות בשום דרך עד שרופא מוביל מתחומי הגיח ואמר לי שאת המוניטין שלו בנה על ידי נגישות, ישירות וכנות ללקוח- הוא אמר לי שהתוכן הוא מלך!
אם כל זה מוכר הנה כמה דברים שיוכיחו לכם בזמן אמת כי אסטרטגיית תוכן זה הדבר הנכון ביותר! ללא ערעורן התוכן הוא המפתח לכול! לצד הערוץ האורגני המתאים לקידום אורגני יעיל, תוכלו גם אתם להשאיר את המתחרים מאחור ולבדל את השירות או המוצר שלכם צעד אחד קדימה.
שלב מס’ 1 התאימו את האתר שלכם למנוע החיפוש
אופטימיזציה עוסקת בהליך קריטי ביותר עוד בשלבי הקמת האתר, זה מאוד אידיאלי היות ואם אתם עושים אופטימיזציה במקביל לבניית האתר אתם חוסכים לא מעט זמן ורואים תוצאות מהירות ביותר בפרט בתחום האסתטיקה שזהו תחום נחשק ונדרש בקרב לא מעט אנשים.
הליך ON SITE הוא זה המתייחס לכל מה שקורה בתוך האתר ומחבר בין המנוע חיפוש לבין האתר עצמו, דרישותיו, במה הוא עוסק ובין היתר איזה תוכן נדרש לו בכדי להצליח וכאן אנו חוזרים שוב לאסטרטגיית התוכן ובחירתו המדוקדקת נוכח הדרישה למזרקים אסתטיים, ניתוחים פלסטיים ובפרט תחום המכיל בתוכו לא מעט דברים ולא מעט מתחרים.
אז מה יהיה עליכם לעשות? קודם כל להתאים את התוכן למטרה, לעסק, לאתר והתוצאה? חיבור בלתי רגיל וקשר לא רק ביניכם לבין מנועי החיפוש אלא גם ללקוחות שמחפשים את המילה האחרונה, את הטיפ האחרון או העצה שתסייע להם לסבור כי אתם הטובים ביותר בתחום האסתטיקה.
שלב מס’ 2 קישורים איכותיים לאתר והשגתם
שלב נוסף שחשוב להצלחת קידום האתר במנועי החיפוש קשור בטיבם של הקישורים הנכנסים. הקישורים הנכנסים משמעותם קישורים או יותר נכון הצבעות המגיעות מאתרים וקשורים גם לאתר שלכם. את הקישורים הנ”ל מיישמים באמצעות קישור עוגן מתוך הטקסט.
וכך ככל שמתקיימות הצבעות “דמוקרטיות” לאתר שלכם כך גם הוא הופך אהוד ואהוב על מנועי החיפוש ובפרט על גוגל. בגדול אי אפשר בלי קישורים היות והם אלו שיודעים להתמודד עם שאר אתרי אסתטיקה מתחרים אחרים.
מחפשים הוכחות המעידות על קידום אתר לרופאים עם תוצאות גם במנועי החיפוש? בשלב הזה מומלץ לרכוש את הקישורים מאתרי אינדקס מוכרים, לשלם ולהשקיע על קישורים איכותיים פופולאריים כמו אתרי מקומונים, חדשות ועוד ואם אפשר לבקש שת”פ עם קולגות מאותו התחום שמוכנים לפרגן לכם ולמכור/ להחליף קישורים.
זקוקים לפוש האחרון לפני שאתר האסתטיקה יהפוך אהוד על כולם? יש עוד פסגה שלא כבשתם? כל מה שנשאר הוא לדבר עם מקדם האתרים במטרה להבין כיצד אתם שומרים על האתר שלכם במקומות הראשונים ולא רק במנועי החיפוש.