מה הגורמים לקמטים וכיצד מומלץ להעלים אותם?

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    שואלים את עצמכם איך להעלים קמטים?

    קמטים. אנחנו שונאים אותם. הם הסימנים שמסגירים את גילנו האמיתי למרות שאנחנו תמיד מרגישים צעירים בלב. אף על פי שישנם מספר הרגלים מרכזיים רעים מהם אנחנו יכולים להימנע כדי לשמור על העור שלנו נקי מקמטים ככל הניתן (דהיינו עישון ושתייה לא מספקת של מים!), הקמטים נוטים להיות גורל בלתי נמנע עבור העור שלנו. אך אל תדאגו יש לנו בשרוול כמה פתרונות לעצירת הקמטים. ברגע שנבין מה בדיוק גורם לקמטים, נוכל להבין כיצד להילחם בהם!

    מייצר קמטים מס’ 1: חשיפה לקרינת על סגול

    הבעיה

    קרני על סגול מהשמש יכולים לגרום לנזק משמעותי לעור, במיוחד קרני על סגול מסוג A אשר חודרים עמוק אל תוך העור ומפחיתים קולגן, אשר מסייע בשמירה על עור מתוח, מלא וחלק. לקרני על סגול מסוג B יש אורך גל קצר יותר והם חודרים רק אל שכבת העור העליונה, מה שגורם לעור להשתזף או להיכוות. לקרני על סגול מסוג A יש גלים ארוכים בהרבה, מה שאומר שהם לא רק גורמים לקמטים, אלא הם גם יכולים לחדור מבעד לזכוכית. אז אם חשבתם שאתם יכולים להתחמק מספיגת השמש על-ידי ישיבה מאחורי חלון מבלי להינזק מקרינת על סגול, תחשבו שוב!

    הפתרון

    כדי לצמצם את השפעת העל סגול על עורכם, וודאו כי אתם מורחים בכל עת קרם הגנה באיכות גבוהה, אפילו בימים מעוננים. חפשו מוצרים עם דירוג SFP גבוה וודאו כי אתם בודקים גם את דירוג הכוכבים להגנה מפני על סגול מסוג A. ישנם מוצרי טיפוח רבים אשר כוללים הגנה מפני קרינת על סגול, אז תשקלו לחפש קרם לחות או קרם בסיס עם SFP כדי לשלב הגנה מפני השמש בשגרת היומית שלכם. כמו כן, כדאי לכם להבטיח לחבוש כובע בעל שוליים רחבים בימים עם שמש חזקה במיוחד כדי להגן על הפנים, מה שמהווה תירוץ נהדר להשקיע בכובעים מהממים!

    מייצר קמטים מס’ 2: הזדקנות

    הבעיה

    קמטים הם מילה נרדפת להזדקנות ולמרבה הצער אין לנו הרבה מה לעשות כדי למנוע את תופעות הלוואי הטבעיות של ההזדקנות. ברגע שנגיע לגיל 40, יצירת הקולגן והאלסטין בעור תתחיל לרדת, מה שאומר שהעור יהפוך באופן טבעי לפחות מלא ומתוח. מעבר לכך, אנחנו נוטים לאבד שומן מהרקמה שנמצאת ישירות מתחת לעור שלנו מה שמחמיר את הבעיה עוד יותר. בנוסף, כאשר אנחנו מזדקנים העור שלנו מתחיל לייצר פחות לחות ושמנים טבעיים מה שמותיר את האור יבש ומדגיש את הופעת הקמטים. התוצאה היא סדרה של קווים עמוקים ועדינים ואזורים של עור רפוי.

    הפתרון

    אנחנו לא בהכרח יכולים להכריח את העור שלנו לייצר יותר קולגן ואלסטין כאשר אנחנו מזדקנים, אך ישנם טיפולים קוסמטיים רבים שיכולים לעזור לשחזר את הנפח האבוד ולהחליק את הקווים שנגרמו כתוצאה מההזדקנות. חומרי מילוי כמו ג’ובידרם ורסטילן הם נהדרים לטיפול בקמטים עמוקים, וטיפולי הזרקה של פלסמה עשירה בטסיות כמו ה- StemGloTM אשר רשום כפטנט, יכולים להגביר באופן משמעותי גורמי גדילה בעור כדי לשחזר רקמות ולעזור להאט את תהליך ההזדקנות. כמו כן, זהו רעיון טוב להשקיע בטיפולי פנים תדירים להוספת מים ולהשתמש במלחלחים שמכילים חומצה היאלורונית, אשר מסייעת לעור לשמור על לחות ולהיראות מלא, בריא, וצעיר יותר.

    מייצר קמטים מס’ 3: הבעות פנים

    הבעיה

    כאשר אנחנו משתמשים בשרירי הפנים שלנו, אנחנו גורמים לקווים להופיע על העור שלנו. קולגן ואלסטין עוזרים לעור לחזור למקומו, אך כאשר ייצור התאים האלה מצטמצם כתוצאה מהזדקנות, העור נוטה להתקמט לצמיתות. קימוט מצח, צחוק, כיווץ עיניים, וחיוך אלה ההבעות שבהן אנחנו משתמשים לעתים קרובות אשר גורמות להופעה של הקמטים והקווים הבעייתיים ביותר כמו קמטים בצדי העיניים, קווים עמוקים בין העיניים, וקווים אשר עוברים מהנחיריים אל חלקו החיצוני של הפה.

    הפתרון

    אתם יכולים להישבע לעולם לא לצחוק יותר, לא לחייך, לא לזעוף או לא לכווץ עיניים, אך זה לא בדיוק פתרון מעשי לקמטים שנגרמים כתוצאה מהבעות פנים חוזרות! במקום זאת, אנו ממליצים על בוטוקס או דיספורט. שני הטיפולים האלה עובדים להרגעה זמנית של השרירים כדי למנוע מהעור להתקמט וליצור קמטים קבועים. כאשר הם מתבצעים במומחיות, יש אפשרות להפחית את הופעתם של קמטים עמוקים מבלי להרוס את הבעות הפנים. לא רק שהם יכולים לעדן קמטים אשר כבר קיימים, אך הם גם יכולים לעזור למנוע את הופעתם על-ידי צמצום יכולתו של העור להתקמט שוב ושוב.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך. לכל שאלה בנושא עיבוי ועיצוב השפתיים, נא לא להסס ליצור עימנו קשר בטלפון או בטופס צור קשר. המשך גלישה נעימה, צוות אמ.די.קייר.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,