הגדלת שפתיים ועיבוי בהזרקה

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    הגדלת שפתיים ועיבוי בהזרקה 12 עובדות חשובות

    חולמות על שפתיים מלאות אך מרגישות קצת מבוהלות מביצוע הזרקות של חומרי מילוי בפעם הראשונה? אל תדאגו, זה לא נדיר! קיבצנו כמה מהעובדות החשובות ביותר על הזרקות לשפתיים כדי שתוכלו להקדיש פחות זמן לדאגה לגבי התור הראשון שלכן ויותר זמן למחשבה על התוצאות הנהדרות.

    1. שפתיים עם חומרי מילוי מרגישות טבעיות!

    כן, תאמינו או לא, שפתיים עם חומרי מילוי מרגישות בדיוק כמו שפתיים טבעיות כאשר הטיפול מתבצע על-ידי רופא מיומן שמשתמש במוצרים באיכות גבוהה.

    2. התוצאות מידיות

    לא כמו טיפולים קוסמטיים מסוימים אשר דורשים מספר ימים עד שהתוצאות הופכות לגלויות לעין, אתן יכולות לצאת מחדר הטיפול עם שפתיים יפיפיות ברגע שהטיפול שלכן מסתיים. ייתכן שתשימו לב לנפיחות קלה במשך מספר ימים, אך אתן תצליחו להבין היטב כיצד תראה התוצאה הסופית ברגע שהטיפול יסתיים.

    3. הזרקות של חומצה היאלורונית לשפתיים ניתנות לביטול תוך דקות

    חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית (כמו רסטילן וולבלה) ניתן לבטל בקלות על-ידי שימוש באנזים היאלורונידאז אשר פועל לפירוק חומרי המילוי. זאת אומרת, אם אתן לא מרוצות מהתוצאות, אתן לא נתקעות איתן.

    4. אין צורך להיבהל מנפיחות ושטפי דם קלים

    מאוד נפוץ לראות מעט שטפי דם ונפיחות לאחר ביצוע הזרקות לשפתיים; זה יכול להימשך עד שבוע, אך בדרך כלל ניתן להסתיר זאת בעזרת מעט מייק-אפ. כדי לשמור על כמות מינימלית של שטפי דם, אתן יכולות להימנע מנטילת תרופות שגורמות לדילול דם עשרה ימים לפני התור שלכן; פשוט וודאו כי אתן בודקות עם הרופא שלכן אם הדבר בטיחותי.

    5. אין זמן התאוששות כלל

    אין לכן צורך לקחת חופש או הפסקה מהעבודה לאחר ההזרקות לשפתיים, מה שהופך אותן לנוחות במיוחד. פשוט זכרו שאתן עשויות לחוות נפיחות ושטפי דם כפי שהוזכר לעיל, כך שאם מצפים לכן בקרוב אירועים חשובים, הזריקו את חומרי המילוי לפחות שבוע מראש בכדי להבטיח שהשפתיים שלכן ייראו מושלמות לגמרי.

    6. הימנעו מפעילות ואלכוהול ביום הטיפול

    אף על פי שאחרי ההזרקות לשפתיים אתן יכולות להמשיך ביום שלכן באופן רגיל למדי, אנו ממליצים להימנע מאלכוהול ופעילות גופנית, רק בכדי להבטיח שאתן מקבלות את התוצאות הטובות ביותר מחומרי המילוי.

    7. הרדמה מקומית זמינה

    הזרקות לשפתיים הן בהחלט לא נטולות כאבים, אך הכאבים לא מייסרים. עם זאת, סף הכאב של כל אחת הוא שונה ואם אתן מאוד חרדות מהכאב, תמיד יש אפשרות להשתמש בקרם להרדמה מקומית לפני תחילת ההזרקות. כמו כן, חומרי מילוי רבים מכילים לידוקאין אשר עוזר להפחית את חוסר הנעימות ככל הניתן.

    8. הגדלת שפתיים זו אמנות ומדע

    מומחים לאסתטיקה כאן בספא הרפואי שלנו הם לא רק מדענים ממעלה ראשונה בתחום שלהם אלא גם אמנים. נדרשת מידה רבה של מיומנות וידע כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מחומרי מילוי שונים בשוק מאחר וכל אחד יכול לגרום לתוצאות ייחודיות.

    9. יש לצפות להתאמה אישית מלאה

    לא קיימת גישה אחת שמתאימה לכולן בהזרקות לשפתיים ואתן יכולות לבחור להתמקד באזורים מרכזיים כדי לקבל את המראה אותו אתן רוצות. אנשים מסוימים מבקשים חומרי מילוי רק בשפה התחתונה כדי ליצור שפה מלאה יותר, בעוד שאחרים עשויים לבקש חומרי מילוי רק סביב העיקול מעל השפה העליונה לצורך שיפור צורת השפתיים. מזריקים מיומנים יכולים ליצור טיפולים מותאמים אישית לחלוטין להשגת המראה המושלם.

    10. אתן יכולות להשתמש בתמונות של מפורסמים בתור מתן דוגמה למזריק שלכן

    אם חשבתן על מראה מסוים, הרגישו חופשי להביא כמה תמונות – אנשים רבים עושים זאת! עם זאת, המזריק שלכן ייקח בחשבון גם את האנטומיה הייחודית שלכן בכדי ליצור תוצאות אשר לא רק יתאימו למראה הנחשק אלא גם יחמיאו בצורה מושלמת לתכונות הפנים הייחודיות שלכן.

    11. התוצאות אינן קבועות

    לא כמו שתלי שפתיים שהם קבועים ומוחדרים באופן כירורגי, הזרקות לשפתיים נוטות להחזיק מעמד בין 4 עד 6 חודשים, כאשר בנקודה הזאת יש צורך בחומרי מילוי נוספים כדי לשמר את המראה. זה מושלם עבור אלה שרוצות לקבל “תקופת ניסיון” עם שפתיים מלאות, או כאלה שעשויות לרצות לשנות את הגודל והצורה של השפתיים שלהן בעתיד.

    12. עלותן של ההזרקות לשפתיים יכולה להשתנות באופן משמעותי

    עלות ההזרקות לשפתיים יכולה להשתנות בהסתמך על סוג ההגדלה הנדרשת וסוגי חומרי המילוי בהם נעשה שימוש, אז הבטיחו להגיע אלינו ולדון עמנו על התקציב שלכן ונראה מה אנחנו יכולים לעשות עבורכן.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך.

    מתעניינים בנושא הזרקת בוטוקס? חושבים על טיפול דיספורט? צוות אמ.די.קייר. מזמין אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה ולתאם פגישת יעוץ עוד היום: 0723922054

    5/5 - (2 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,