המלצות שינה אחרי הזרקת בוטוקס

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    להלן כמה המלצות שינה אחרי הזרקת בוטוקס

    לאחר ביצוע טיפול קוסמטי כמו הזרקת בוטוקס, סביר להניח שתרצו לנוח. בעוד שמנוחה והגבלת פעילות יעזרו לכם להתאושש, שינה, נמנום או שכיבה, זמן קצר מדי לאחר טיפול בוטוקס, יכולה להשפיע באופן שלילי על התוצאות. לעתים קרובות, מטופלים עוברים טיפול בוטוקס בבוקר או בצהריים כדי שהם יוכלו ליהנות משינה טובה באותו הלילה.

    כמה זמן לאחר טיפול בוטוקס ניתן ללכת לישון?

    בגלל שלבוטוקס נדרש זמן להתיישב במקום אליו הוא הוזרק, תצטרכו להמתין לפחות ארבע שעות לפני שתכלו ללכת לישון. בנוסף לכך שלא ניתן לישון או לשכב במשך ארבע שעות, עליכם:

    • לשמור על ראש מורם.
    • להימנע מפעילות או התעמלות גופנית מרובה.
    • לא להניח קרח על האזור.
    • לא לעשות טיפול או עיסוי פנים.

    הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות במשך ארבע השעות הראשונות לאחר טיפול בוטוקס הוא להירגע בבית ולשבת זקוף.

    האם אפשר לישון בלילה אחרי טיפול בוטוקס?

    זו שאלה נפוצה של מטופלים רבים. כדאי לכם להשתמש בכלל ארבע השעות ולחכות לפחות ארבע שעות לאחר טיפול בוטוקס. כדי להימנע משיבוש דפוס השינה שלכם, תבחרו בשעה שתיתן לכם את האפשרות לנוח לפני השינה.

    מהו הזמן הטוב ביותר לבצע טיפול בוטוקס?

    תמיד יותר קל להשאיר לעצמכם לפחות חצי יום כדי לנוח לאחר טיפול בוטוקס, אבל זה יכול להיות מאתגר למצוא את הזמן לכך. בגלל שכל המטופלים חווים נפיחות מסוימת והופעה של חבורות כתוצאה מהטיפול כדאי לכם להשאיר זמן להתאוששות לאחר הטיפול. רוב המטופלים בוחרים לעשות טיפול בוטוקס:

    • ביום פחות עמוס.
    • בבוקר או מוקדם בצהריים.
    • כשיש להם זמן להתאושש.

    זכרו זאת כשאתם קובעים תור לטיפול וכך לבוטוקס שלכם יהיה זמן להתיישב במקום אליו הוא הוזרק ולכם יהיה זמן להתאושש ולהרגיש יותר טוב.

    מתעניינים בנושא הזרקת בוטוקס? חושבים על טיפול דיספורט? צוות אמ.די.קייר. מזמין אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה ולתאם פגישת יעוץ עוד היום: 0723922054

    3.5/5 - (2 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,