טיפולי בוטוקס – כללי “עשה, אל תעשה”

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    רשימת עשה אל תעשה בטיפולי בוטוקס

    להלן רשימה של דברים שכדאי ולא כדאי לכם לעשות לפני טיפול בוטוקס, במהלך טיפול בוטוקס, ואחרי טיפול בוטוקס כדי שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

    מה לעשות לפני טיפול בוטוקס

    להלן צעדים שבהם כדאי לנקוט לפני טיפול בוטוקס כדי להבטיח חוויה טובה:

    בחרו רופא שיודע מה הוא עושה

    כפי שאנו תמיד מדגישים, בחירה ברופא מוסמך בעל ניסיון היא מאוד, מאוד חשובה. טיפול בוטוקס טוב תלוי במיומנות ובטכניקה של מזריק הבוטוקס, לכן תבדקו את העניין ותמצאו רופא שמתמחה באנטומיה של הפנים ומזריק בוטוקס בצורה מוצלחת (עם מעט תלונות ממטופלים) מזה מספר שנים. באופן אידיאלי, תלכו יותר מפעם אחת לייעוץ בנוגע לטיפול בוטוקס.

    היו שקופים עם הרופא שלכם

    עבור בטיחותכם, ספרו לרופא שלכם את ההיסטוריה הרפואית שלכם כדי שהוא יוכל להחליט האם אתם מועמדים טובים לקבלת טיפול בוטוקס קוסמטי. ספרו לרופא שלכם:

    • אילו תרופות, תוספים, צמחי מרפא, וכו’ אתם נוטלים
    • איזה אלרגיות יש לכם
    • האם יש לכם בעיות רפואיות, מחלות או הפרעות
    • האם עברתם הליך רפואי או תעברו בעתיד (כלומר, טיפול בוטוקס, ניתוח וטיפולים אחרים שעברתם לאחרונה)
    • עבור נשים, האם אתן בהריון, מניקות, או מנסות להיכנס להריון
    • כל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו

    אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עוברים טיפול בוטוקס, אמרו זאת לרופא שלכם. רופאים מסוימים יתנהגו בצורה שמרנית יותר עם מטופלים שעוברים טיפול בוטוקס בפעם הראשונה כדי לראות כיצד המטופל יגיב לבוטוקס ולהעניק תוצאות טובות יותר לטווח ארוך.

    וודאו שבוטוקס הוא הטיפול הנכון עבורכם

    מזריק בוטוקס מכובד ומנוסה ידע מה בוטוקס יכול ומה לא יכול לעשות לעורכם. לדוגמה, אולי כדאי לכם להשתמש בחומרי מילוי במקום בבוטוקס עבור קמטים מסוימים בפניכם, לכן וודאו שאתם והרופא שלכם דנים על הטיפול הטוב ביותר עבור בעיות העור שלכם.

    היו באותו קו מחשבה עם הרופא שלכם

    וודאו שאתם והרופא שלכם מבינים היטב באילו אזורים בפנים אתם רוצים לטפל, כיצד אתם רוצים לתקן אותם, ומהי התוצאה הסופית האידאלית מבחינתכם. לאנשים שונים יש מודעות שונה ליופי. למשל, אם מראה בסגנון “פנים קפואות” נחשב כטיפול בוטוקס מוצלח מבחינת הרופא שלכם אך אתם לא מסכימים איתו, כדאי שתוודאו ששניכם מכוונים לאותה המטרה או שבסופו של דבר תקבלו תוצאה שתהיה נהדרת בעיני הרופא שלכם, אך תהיה זוועתית בעיניכם.

    היו בעלי ציפיות מציאותיות מטיפול הבוטוקס

    תוצאות של טיפול בוטוקס יכולות להיות מאוד טובות, אך התוצאות שלכם לאחר טיפול בוטוקס עשויות לא להיות כה מושלמות כפי שאתם חושבים. ציפיות מציאותיות מהתוצאות יצילו אתכם מאכזבה מיותרת.

    הפסיקו ליטול תרופות מדללות דם – שבוע לפני הזרקת הבוטוקס שלכם, הפסיקו ליטול:

    • אספירין
    • איבופרופן, אדוויל, נפרוסקן או מוטרין
    • אקסדרין
    • פרע מחורר
    • ויטמין E
    • שמן דגים או אומגה- 3s
    • גינקו דו אונתי
    • ג’ינסנג

    זה יצמצם את הסיכוי להופעת חבורות לאחר טיפול בוטוקס. אם אתם מוכרחים ליטול תרופות משככות כאבים, ניתן ליטול אקמול. כמו כן, יש להימנע משתיית אלכוהול מספר ימים לפני טיפול בוטוקס.

    אל תפחדו לשאול שאלות

    כתבו רשימה של שאלות שברצונכם לשאול את הרופא שלכם והביאו אותה עמכם לייעוץ בנוגע לטיפול בוטוקס. כך לא תשכחו את מה שאתם רוצים לשאול. תשאלו כמה יעלה הטיפול, לכמה מנות בוטוקס תזדקקו, כמה זמן הוא מזריק בוטוקס, וכו’. תשאלו על תופעות לוואי, סיכונים, וכיצד יש לטפל בעור לאחר טיפול בוטוקס וכל כמה זמן יש לבצע טיפולי בוטוקס לצורך טיפול בבעיית עור כמו שלכם.

    בעוד שאתם יכולים לקרוא על הכל באינטרנט, הכי טוב לשמוע זאת ישירות מפיו של רופא. כמו כן, תשאלו מה הרופא שלכם יעשה אם משהו ישתבש בטיפול הבוטוקס שלכם. אם יופיעו אצלכם חבורות בולטות, האם הוא יעניק לכם טיפול לייזר בהנחה כדי לצמצם את החבורות? אם בסופו של דבר תקבלו לכם גבות “מופתעות”, האם הוא יתקן זאת ללא תשלום? מה אם הבוטוקס יישחק לאחר שבוע, האם הוא יעניק לכם טיפול נוסף ללא תשלום? אל תפחדו לשאול שאלות! עדיף לקבל את כל התשובות לפני הטיפול ולא אחריו.

    מה לעשות במהלך טיפול בוטוקס

    מה שעושים במהלך טיפול בוטוקס אינו חשוב כמו מה שעושים לפני ואחרי הטיפול, אך להלן כמה דברים שכדאי לכם לזכור לקבלת חוויית טיפול טובה:

    אל תשתמשו באיפור

    עורכם ינוקה באמצעות אלכוהול או חומר מחטא לפני תחילת הטיפול, לכן הרגישו חופשי לבוא לפגישה שלכם עם עור נקי. אם תשימו איפור, הם בכל מקרה יורידו אותו.

    אל תזוזו אך היו מרוכזים

    אם אתם מפחדים ממחטים, אל תגרמו לעצמכם להתפתל במקומכם באי נוחות בכך שתחשבו עליהן. תחשבו על משהו אקראי, כמו קופים שעושים להטוטים עם אננסים. הטיפול יסתיים לפני שתשימו לב. הישארו במקומכם אך היו מרוכזים ועקבו אחר הוראות הרופא. הוא יגיד לכם מתי לחייך, להירגע, להזעיף פנים וכו’, במהלך תהליך ההזרקה.

    השתמשו בחבילת קרח

    שימוש בקרח לפני הטיפול, במהלכו ואחריו יכול לעזור להפחית סימנים פוטנציאליים של חבורות.

    מה לעשות אחרי טיפול בוטוקס

    הדברים שאותם עושים אחרי הטיפול והאופן שבו אתם מטפלים בעורכם הוא מאוד חשוב. להלן כמה דברים שכדאי ולא כדאי לכם לעשות לאחר הזרקות בוטוקס:

    1. אל תגעו בעורכם באזורים שאליהם הוזרק בוטוקס. הימנעו משפשוף ועיסוי של האזורים המטופלים במשך 24 שעות, בגלל שאתם לא רוצים לגרום לבוטוקס להתפזר לשרירים אחרים.
    2. הימנעו מפעילות גופנית מאומצת.
    3. הימנעו מצריכה של כמויות אלכוהול גדולות.
    4. הימנעו מטיפולי פנים, קילופים כימיים, קילוף עדין, וכו’, במשך 24 שעות.
    5. הימנעו מנטילת תרופות מדללות דם שהוזכרו לעיל.
    6. אם יופיעו אצלכם חבורות לאחר הטיפול, מריחה מקומית של ויטמין K וארניקה יכולה לעזור. או שבאפשרותכם לעבור טיפול לייזר מסוג v-beam, pulsed-dye או KTP כדי להעלים את החבורות מהר יותר. קונסילר ירוק או צהוב גם יכול לעזור להסתיר את החבורות.
    7. תחזרו למרפאה לביצוע תיקונים אם יש בכך צורך או אם אינכם מרוצים מהתוצאות.
    8. התקשרו לרופא שלכם לקבלת עזרה רפואית או אתם חווים תופעות לוואי או סיבוכים כלשהם כתוצאה מהטיפול בבוטוקס.

    הקפדה על הפעולות האלה, לפני הטיפול, במהלכו ואחריו תעזור לכם לעבור חוויה טובה יותר ולקבל את התוצאות הטובות ביותר של טיפול בוטוקס.

    מתעניינים בנושא הזרקת בוטוקס? חושבים על טיפול דיספורט? צוות אמ.די.קייר. מזמין אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה ולתאם פגישת יעוץ עוד היום: 0723922054

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,