ביו-פפטידים אסתטיקה רפואית

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    פפטידים – ביו טכנולוגיה בעולם האסתטיקה

    בעידן שבו נדמה שבכל שבוע ישנם גילויים חדשים, אין זה מפתיע לגלות כי ביוטכנולוגיה שלפני מספר שנים הייתה על גבול המדע הבדיוני, הופכת למציאות ולחלק מחיי היום יום שלנו.

    נוסחאות ומרכיבים של מוצרי טיפוח עור הם הדוגמה העיקרית לכך, וישנם מרכיבים מדהימים בטכנולוגיה מתקדמת שבהם נעשה שימוש בנוסחאות מודרניות שלפני עשר שנים היו נחשבים למדע טהור.

    ביו-פפטידים הם בין המרכיבים האחרונים שעושים את דרכם לנוסחאות לטיפוח העור. יש להם הרבה מה להציע במובנים של גירוי תהליכים ביולוגיים טבעיים שעוזרים לשנות את תהליך ההזדקנות של העור.

    מהם ביו-פפטידים?

    ביו-פפטידים הם פפטידים קטנים שמופקים מחלבונים שונים. הם מספקים את השלב השני של מינרלים ביולוגיים חיוניים בצורה של מקרו-מולקולות חיוניות, קודמני חלבון, פפטידים וגורמים משלימים אשר חיוניים לבנייה של משפחות גדולות של חלבונים מורכבים, פרוסטגלנדינים והורמונים, ולשמירה עליהן.

    זה אומר שביו-פפטידים יכולים לגרום להתרחשות של תהליכים פיזיולוגיים בתוך המבנים של העור עצמו.

    הם פועלים על ידי חדירה עמוק אל תוך העור וגירוי של התאים כדי לגרום להם לתפקד בצורה יותר תקינה, תוך תיקון של חוסר איזון אשר לעתים קרובות אחראי על עור בעייתי. הם יכולים לעזור לחזק את ההגנות הטבעיות של העור ולמנוע הופעה של סימנים גלויים של עור מזדקן.

    ביו-פפטידים וטיפוח העור

    ידוע כי ביו-פפטידים מאוד יעילים בתעשיית טיפוח העור, מאחר שהם מהווים מרכיבים פעילים שמתחברים ביחד כדי ליצור חלבונים והם קיימים הן ביסודות טבעיים והן ביסודות אשר נוצרים בתהליכים כימיים. לכן, אם אתם מעוניינים לשמור על עורכם ולחדשו כדי להביאו למצב שבו היה כשהייתם צעירים, ביו-פפטידים עשויים להיות התשובה לכך.

    פעילות הגדילה של תאי העור זקוקה לגירוי תדיר וקבוע, ופפטידים יעילים במיוחד בגירוי הפעילות המאוד חיונית הזאת. העבודה שלהם היא לשלוח אותות למולקולות בעור שלכם, שבתורן מאותתות לתאים לייצר יותר קולגן. קולגן הוא חלבון אשר בונה אזורים בגופכם ויש צורך לחדשו, והוא הפך למאוד נפוץ בתעשיית היופי הודות ליעילותו.

    הזרז או מעביר המסר בין תאי העור החיצוני, האפידרמיס, ותאי שכבת העור האמצעית, הדרמיס, הינו חיוני לחידוש הרקמה. רקמת עור חדשה היא זאת שמקנה לעור שלנו מראה צעיר ותוסס, ואת הזוהר של עור צעיר. זה תרחיש שניתן לשחזרו על ידי שימוש ביו-פפטידים, מאחר שהם מניעים ייצור טבעי של קולגן.

    פירוק נתיב התקשורת בין שכבות העור הוא מה שגורם לעור להפוך ליבש ולאבד את הגמישות שלו כאשר אנחנו מזדקנים. עם השנים, העור הופך למקומט ואינו מצליח להשתקם מהאובדן החמור של התאים הלחים, ולכן צריך להחיות אותו על ידי ביו-פפטידים. מכאן החשיבות שלהם.

    כאשר אנשים מזדקנים, הגוף נוטה לפתח עור מאוד דק בגלל ששכבות העור השונות אינן מתקשרות, ולכן אינן מתחדשות כפי שהן עשו זאת כשהיו הרבה יותר צעירות. ואף על פי שעדיין בלתי אפשרי להחזיר את העור למצב שבו הוא היה בצעירותו, ניתן “לעזור לו” באמצעות קולגן, שבתורו דורש ביו-פפטידים כדי להיכנס לפעולה.

    תפקיד נוסף שמשחקים הביו-פפטידים בחידוש העור הוא הגדלה של מולקולות בעור. מולקולות רבות יותר שוות לעור שופע יותר, וידוע כי הקולגן מגדיל את הייצור ביותר מ- 100%.

    בעת תהליך הריפוי שלהם, פפטידים מתחברים לחומצות אמינו, אשר מאוד יעילות בשמירה על לחות העור ובשיפור זרימת הדם. זרימת הדם חיונית לעור בריא ותוסס ועם זרימת דם מוגברת לכל השכבה העליונה של עורכם, יתכן ששוב תזכו לראות את הזוהר הצעיר הזה.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך. לכל שאלה בנושא עיבוי ועיצוב השפתיים, נא לא להסס ליצור עימנו קשר בטלפון או בטופס צור קשר. המשך גלישה נעימה, צוות אמ.די.קייר.

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,