בוטוקס לגברים מול בוטוקס לנשים – מה ההבדל?

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    ב- 2016, בוטוקס היווה את הטיפול הקוסמטי הזעיר-פולשני הפופולרי ביותר בארה”ב לפי הארגון האמריקאי של המנתחים הפלסטיים, ונראה כי הפופולריות שלו צפויה לעלות – במיוחד בקרב גברים.

    בוטוקס לגברים?

    בארה”ב, מספר מרשים של למעלה מ- 400,000 גברים עברו טיפולי בוטוקס ב- 2015, מה שהיווה עלייה של 4% ביחס לשנה הקודמת, ועלייה מרשימה של 355% מאז שנת 2000. אז אם אתה בחור שרוצה להחליק כמה קווים עדינים וקמטים ולהאט את סימני ההזדקנות, תהיה בטוח שאתה בהחלט לא לבד.

    מה זה בוטוקס לגברים ומה הוא עושה?

    בוטוקס הינו חומר הזרקה אשר פועל לחסימה זמנית של אותות עצביים, כאשר מוזרק אל תוך השרירים, בכדי לשתק את השרירים באופן מאוד מבוקר. תנועה חוזרת של שרירי הפנים היא זו שגורמת להופעה של קווים וקמטים, בעודה מאלצת את העור להתקפל שוב ושוב בצורה מסוימת. כאשר אנחנו מזדקנים, האזורים המתקפלים בעור הופכים למוגדרים יותר, ומותירים אותנו עם קווים עמוקים שאנחנו לא רוצים בהם.

    על-ידי הרגעה של שרירים מסוימים עם הזרקות בוטוקס, ניתן להחליק את הקווים הללו וליצור מראה צעיר יותר. מזריקים מיומנים יודעים בדיוק כיצד להרגיע שרירים מסוימים בעודם משאירים שרירים אחרים פעילים כרגיל, כדי שעדיין תוכלו להזיז את פניכם ולהציג הבעות רגילות, רק עם מראה חלק וצעיר יותר.

    האם בוטוקס לגברים ונשים הוא שונה?

    בוטוקס לגברים לא שונה בהרבה מבוטוקס לנשים; הוא כרוך בסדרה של הזרקות אשר מתבצעות באמצעות מחט עדין באזורים מרכזיים של הפנים. הדבר היחיד שיש לציין הוא שמאחר ולגברים בדרך כלל יש שרירים גדולים וחזקים יותר בהשוואה לנשים, בדרך כלל יש צורך במינוני בוטוקס גבוהים יותר לצורך השגת רמה זהה של תוצאות.

    המשמעות של הדבר עשויה להיות שבוטוקס עבור גברים הוא קצת יותר יקר מזה עבור נשים אם עוברים את אותו מספר ההזרקות באזורי טיפול זהים. עם זאת, מזריק מיומן יעריך את דרישות ההזרקות של מטופליו על בסיס של כל מקרה לגופו, ועלות הבוטוקס יכולה להשתנות באופן משמעותי מיחיד ליחיד ללא קשר למגדר.

    מה הם אזורי הטיפול הנפוצים בבוטוקס בקרב גברים?

    אחד האזורים הבעייתיים ביותר אצל גברים הוא הקמט שעובר בין הגבות, וזה נוטה להיות האזור המטופל ביותר במטופלים ממין זכר. עם זאת, בקרב גברים רווח הרצון לצמצם את חומרת הקמטים בצדי העיניים והקווים האופקיים הארוכים שעוברים לאורך המצח.

    האם בוטוקס מחזיק מעמד במשך אותו הזמן אצל גברים כמו אצל נשים?

    בהינתן שנעשה שימוש במינון גדול במקצת בכדי לפצות על שרירים גדולים יותר אצל גברים, הבוטוקס יחזיק מעמד במשך אותו הזמן אצל גברים כמו אצל נשים. בדרך כלל, סביב 3 עד 6 חודשים.

    האם גברים יכולים להשתמש בבוטוקס למניעת קמטים?

    לעתים קרובות נשים משתמשות בבוטוקס כדי לעזור למנוע הופעה של קווים עמוקים או לצמצם את חומרת הקווים והקמטים. ניתן להשתמש בו בדיוק באותו האופן עבור גברים. אם אתם מעוניינים למנוע קמטים בעזרת בוטוקס, ייתכן שתרצו לשקול להתחיל בהזרקות בשנות ה- 30 לחייכם ומאותו הרגע להקפיד על טיפולים שגרתיים.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך.

    מתעניינים בנושא הזרקת בוטוקס? חושבים על טיפול דיספורט? צוות אמ.די.קייר. מזמין אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה ולתאם פגישת יעוץ עוד היום: 0723922054

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,