המלצות טיפול בוטוקס

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

    בוטוקס לשימוש קוסמטי הינו הליך בטיחותי ופשוט שנעשה בו שימוש מאז תחילת שנות ה- 2000. בוטוקס מחליק ביעילות קווים וקמטים כדי להחזיר לכם את נעוריכם וצעירותכם. בעוד שטיפול בוטוקס זכה לפופולריות, ישנן מספר נקודות “עשה ואל תעשה” אותן צריכים להכיר מטופלים אשר מבקשים טיפול בוטוקס לפני קביעת התור שלהם בכדי לקבל את התוצאות הרצויות. להלן כמה מנקודות “עשה ואל תעשה”.

    עשה: תבחרו ברופא מוסמך

    צוות המומחים לרפואה אסתטית באמ.די.קייר, הינו מזריק עצמאי ברמה הגבוהה בישראל. לצוות שלנו ידע וניסיון רב בתחום הבוטוקס. הניסיון הרב שצברנו הופך אותנו לרופאים המושלמים עבור הזרקות הבוטוקס שלכם. לאחר ייעוץ קצר, נזריק במיומנות את הבוטוקס לאזור הרצוי והמומלץ לצורך טיפול.

    אל תעשה: תעשו טיפולי פנים, קילופים וכו’ במשך 24 שעות

    חשוב שאזור הזרקת הבוטוקס יישאר נקי מסכנות או גירויים לפחות במשך 24 שעות לאחר הזרקת הבוטוקס. זאת אומרת, המטופלים צריכים להימנע מטיפולי פנים, קילופים כימיים, קילוף עדין, וכו’ במשך 24 שעות לפחות לאחר ההזרקה. כמו כן, מטופלים צריכים להימנע מנגיעה או עיסוי של אזור ההזרקה, מאחר וזה עשוי לגרום לגירוי העור.

    עשה: היו כנים ופתוחים עם הרופא שלכם

    כאשר בוחרים לעבור טיפול קוסמטי כלשהו, חשוב שהמטופלים יצליחו לתקשר בפתיחות ובכנות עם הרופא שלהם. מטופלים צריכים להיות ברורים בנוגע לציפיות שלהם ולקבל מהרופא שלהם מענה משביע רצון על כל שאלה. ללא סוג כזה של מערכת יחסים בין הרופא למטופל, המטופל עלול לא לקבל את התוצאות הרצויות. אנו באמ.די.קייר מעודדים מטופלים להיות פתוחים ושקופים עד כמה שניתן.

    אל תעשה: תעסקו בפעילות גופנית מאומצת לאחר ההזרקה

    חזרה לפעילויות שגרתיות לאחר טיפול בוטוקס היא אפשרית, כל עוד הן לא מאומצות מדי. מומלץ למטופלים להימנע מפעילות מאומצת לאחר טיפול בוטוקס בגלל שזה עלול לגרום לבוטוקס לזוז מאזור הטיפול המיועד. מהסיבה הזאת, גם מומלץ למטופלים להישאר במצב זקוף, לפחות למשך 24-48 השעות הבאות לאחר הטיפול.

    עשה: הפסיקו שימוש בתרופות לדילול הדם שבוע אחד לפני ההזרקה

    לפני הזרקת הבוטוקס, רופאים ממליצים למטופלים להפסיק שימוש בכל תרופה שנועדה לדילול הדם, לרבות אספירין, איבופרופן, אקסדרין, ויטמין E וכו’. זה מצמצם את הפוטנציאל לחבורות שעשויות להיווצר כתוצאה מהבוטוקס.

    אל תעשה: השתמשו בבוטוקס אם אתן בהריון או מניקות

    בגלל שבוטוקס לא נבדק באופן קליני על נשים בהריון או נשים מניקות, אמ.די.קייר לא ממליצה הזרקות עבור הקבוצה הזאת. הבריאות והבטיחות של כל המטופלים היא העדיפות העליונה של אמ.די.קייר, ומאחר ואין דרך לקבוע את בטיחות הזרקת הבוטוקס עבור נשים בהריון או נשים מניקות, זה לא משהו שמתבצע באמ.די.קייר .

    מתעניינים בנושא הזרקת בוטוקס? חושבים על טיפול דיספורט? צוות אמ.די.קייר. מזמין אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה ולתאם פגישת יעוץ עוד היום: 0723922054

    5/5 - (1 vote)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,