מתיחת פנים חלקית (מיני ליפט) – דור חדש של מתיחת פנים

    טיפולים אסתטיים איכותיים זה אמדיקייר

    בין שירותינו ניתן למצוא טיפולי prp לשיער, הסרת קעקוע, הזרקות עיבוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה לפנים ועוד. צרו איתנו קשר לפרטים ותיאום פגישה

    בטלפון 0723922054 📞, או בטופס צור קשר

    שאלת אבטחה,

     

    מהי מתיחת פנים חלקית (מיני ליפט)?

    מתיחת פנים חלקית (באנגלית: ‘mini facelift’ – “מיני ליפט”) היא אחת הטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר במתיחות הפנים. מטרתו לטפל בקמטים ועור נפול בחלק התחתון של הפנים באמצעות חתכים כירורגים קטנים הסיס האוזניים. ההליך משחזר את מראה הסנטר על ידי הסרת רקמות עודפות והידוק הרקמות שנותרות. מנתח פלסטי טוב יכול לבצע התאמה אישית מדויקת לפני המטופל, ולהעניק לו מראה צעיר ורענן יותר שמדגיש את היופי הטבעי שבתמורה בדרך כלל גורר העלאה לביטחון העצמי.

    מתיחת-פנים-חלקית

    מתיחת פנים חלקית מיועדת לגברים ונשים כאחד, הודות וביכולת הרופא לטפל בתסמינים הבולטים ביותר של תהליך ההזדקנות. לדוגמא, אנשים רבים חווים שינויים הורמונליים, או בעלי נטייה גנטית לאבד את הקווים התוחמים של הלסת. אנשים רבים בוחרים לעבור מתיחת פנים חלקית לטיפול בבעיה ולשחזר את מראה פניהם.

    במידה וחוויתם עיוות במראה הלסת בשל עור נפול או רקמות שומן עודפות וברצונכם לשחזר את המראה הצעיר, תוכלו לפנות לקליניקת רפואה פלסטית להתיעצות. על ידי הכרת העקרונות הבסיסיים של ההליך, תוכלו לגשת להתייעצות עם המנתח הפלסטי באופן מושכל ולהתוות תכנית טיפול שתספק לכם את התוצאה הטובה ביותר.

    מהן היתרונות במתיחת פנים חלקית?

    מתיחת פנים חלקית יכולה לספק לנו שפע של יתרונות נפשיים ופיזיים:

    • הצטלקות מינימלית – החתכים מוסתרים במידה רבה לאורך קווי המתאר הטבעיים של הפנים וקו השיער.
    • תופעות לוואי מינימליות – מתיחת פנים חלקית כוללת פחות נפיחויות, שטפי דם ורגישויות מאשר מתיחת פנים נרחבת.
    • טיפול עדין – מתיחה חלקית של הפנים משמע החלק התחתון בלבד, בדרך כלל השליש התחתון של הפנים והצוואר. ההליך יחמיא לתכונות הטבעיות של הפנים שלך, ויעניק לפנים את המתיחה המותאמת למבנה הפנים ואלסטיות העור.
    • העלאת הביטחון העצמי – הרגשת הביטחון אודות המראה החיצוני של אדם יכולה לשפר משמעותית את איכות חייו.
    • יעילות – במקרים רבים, מתיחות פנים חלקיות יכולות להסתיים תוך שעות בודדות.
    • הרדמה עדינה – את המתיחה החלקית ניתן לבצע עם הרדמה מקומית, שמאפשרת למטופל להיות עירני ובהכרה מלאה לאורך כל ההליך ללא הרגשת כאב. ככזה, מטופלים לא נאלצים להתמודד עם הטשטוש הלא נעים והסיכונים הכרוכים בהרדמה כללית.

    כיצד להכין את עצמי למתיחת פנים חלקית?

    הצעד הראשון בכל הליך טיפול שכזה הוא כמובן ההתייעצות עם רופא מומחה. אם הנכם שוקלים טיפול קוסמטי כלשהו, חשוב שהרופא יציג בפניכם את כל האופציות שעומדות לרשותכם, שמתאימים למצבכם האינדבידואלי. אם הנכם שוקלים מתיחת פנים מיני ליפט, חשוב במיוחד לבחור מנתח שמבצע מתיחות פנים בתדירות גבוהה יחסית כדי להבטיח תוצאות טובות. ברגע שהחלטתם יחד עם הרופא על תכנית, תעברו לקביעת מועד הטיפול. מומלץ להעזר בחבר או בן משפחה שיסיע אתכם אל ומהמרפאה.

    טרם מתיחת הפנים, יש צורך בהרדמה. מנתחים פלסטיים רבים מוצאים שהרדמה מקומית מתאימה יותר להרמת פנים חלקית לא רק משום שההרדמה מבטיחה נוחות מירבית למטופל, אלא גם מפני שניתן לבצע את ההרדמה ללא צינור נשימה. ככזה, הלסת של המטופל יכולה להישאר בתנוחה הטבעית שלה, שמאפשר למנתח לספק את הטיפול המדויק ביותר.

    הרמת שרירי SMAS היא חיונית

    חשוב להזכיר שלמתיחת הפנים מניבה תוצאות משמעותיות למרות שמכונה “מיני” או “חלקית”. היא כרוכה בשינוי של לא רק העור, אלא גם מערכת הרקמה העמוקה ושרירי ההבעה שמכונה ‘SMAS’, קיצור ל: ‘superficial muscular aponeurotic system‘. כמו כן, שינויים מתבצעים גם ברקמות השומן. על ידי הרמה והתאמה מחדש של הרקמות והעור, המנתח יוכל לשפר את קווי המתאר הטבעים של פניך ולספק תוצאות מראה טבעי ומשמעותי. מתיחת פנים חלקית הפכה לסטנדרט מבוקש מאוד בעולם הכירורגיה האסתטית, הודות לעובדה שמתיחת פנים מסורתית פשוט מתקשה לספק תוצאות שנראות טבעי כל כך.

    זה לא רק העור שמזדקן. מטרת ההליך לטפל בכל הרקמות שמזדקנות. זה כולל את רקמות העור, הבסיס התומך מתחת, בנוסף ל- SMAS ורקמות השומן.

    כיצד נראה הליך מתיחת פנים חלקית?

    במהלך מתיחת הפנים החלקית, המנתח יבצע חתכים מול האוזניים ומתחת לתנוך עד קו השיער, מאחורי האוזן. האורך ודפוס החתך תלוי בצרכים האינדבידואלים של המטופל כמו גם בטכניקת המנתח. לאחר מכן, ימתח המנתח את הרקמות כלפי מעלה וכלפי חוץ לכיוון האוזניים. הטכניקה מפחיתה עור נפול ואת מראה הקמטים.

    ברגע ששרירי ההבעה, מערכות הרקמה העמוקה והעור מדגישות את המבנה הטבעי של העצם ותווי הפנים, הם נתפרים למקום ורקמות עודפות מוסרות. מנתחים שונים עשויים להשתמש בסוגי תפרים שונים בסיום ההליך. סך הכל, ההליך לא אמור לארוך יותר מכמה שעות בודדות.

    האם תהליך ההחלמה ממתיחת פנים חלקית הוא ארוך?

    בעוד חלק ממטופלים מסוגלים לחזור לעבודה ולשגרת יום רגילה שבוע לאחר הטיפול, לאחרים תידרש תקופה של כמה שבועות להחלים מנפיחויות ותופעות לוואי אחרות. זה עלול לקחת עד שנה להנות מהתוצאה הסופית לגמרי של המיני ליפט.

    ההליך בדרך כלל לא מצריך אשפוז לילה והרוב המכריע של לקוחות חוזרים לנוח בביתם ביום הטיפול ויתכן שינתן לך תחבושת מיוחדת לחבוש בבית. בעבר, היה נפוץ שמנתחים ימקמו נקזים באזורים הכירורגים כדי למנוע הצטברות נוזלים. אולם, מנתחים רבים שיפרו את טכניקות הטיפול כדי להפוך את יישום הנקזים למיותר.

    במקרים רבים, תחזרו למשרד הרופא שלכם יום אחרי המיני ליפט להתייעצות ומעקב. המנתח יקבע פגישות מעקב נוספות להמשך מעקב מסודר אחר תהליך ההחלמה. לאחר כשבוע, המנתח יסיר את התפרים.

    נפוץ מאוד לחוות תופעות לוואי כגון נפיחויות, שטפי דם, אדמומיות, רגישות, אובדן זמני של תחושה ואי נוחות בשבועות הבאים אחרי מתיחת הפנים. סביר להניח שגם תרגישו תחושה של מתיחות בפניכם הודות והגוף מסתגל ומתאים את עצמו לתחושת המיקום החדש של הרקמות.

    האם ניתן לשלב כמה טיפולים קוסמטים בהליך אחד?

    מטרת כל הליך טיפול קטסמטי היא להשיג הרמוניה ופרופורציה – במילים אחרות, לאחר שהחלים המטופל, לא אמור להיות מובן מאיליו שהוא או היא עברו טיפול קוסמטי. באופן אידיאלי, שיפור המראה אמור להתמזג בשלמות עם מראה הפנים הכללי של המטופל לקבלת מראה טבעי.

    מתיחת פנים חלקית באמת מאמצת את כל הטכנולוגיות החדשות, טכניקות מתיחת הפנים וכל עולם הבריאות ויחסי הגומלין בין כולם. מתיחת פנים מאוזנת בימינו משלבת כמה טכנולוגיות וערבוב טיפולים להתאמת התכנית הטובה ביותר עבור המטופל.

    על מנת להגיע להרמוניה אסתטית, המנתח עשוי להמליץ על שילוב מתיחת פנים חלקית עם הליכים כירורגים אחרים במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורך. במקרים מסוימים, מטרות המטופל עלולות לדרוש יותר ממה שמתיחת פנים חלקית יכולה לספק.

    טיפולים שבדרך כלל משלבים עם מתיחת פנים חלקית כוללים:

    • מתיחת צוואר – מתיחת צוואר מכוונת לטפל בעור מהסנתר עד עצמות הבריח. ההליך כרוך בהסרת עור בלתי רצוי, הרמת העור הנותר ושרירי הבסיס כדי לשחזר את המראה הטבעי. במקרים מסוימים, מתיחת הצוואר יכולה להתבצע בשימוש אותם החתכים של מתיחת הפנים החלקית.
    • הרמת מצח וגבות – מתיחת גבות, שלעיתים מכונה גם “מתיחת פנים עליונה”, כרוכה בהידוק העור של השליש העליון בפנים, או המצח. הטיפול מיועד בעיקר עבור מי שהתפתחו במצחו ובין גבותיו קמטים מהם היה רוצה להיפטר. הליך מעולה כהליך משלים למתיחת פנים חלקית, עוזר להשיב את קווי המתאר לפנים ומותיר את המטופל נראה צעיר ורענן.

    מאמר זה אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי מקצועי עם רופא מוסמך. לכל שאלה בנושא הזרקת מילוי קמטים או מתיחות פנים חלקיות \ מלאות, נא לא להסס ליצור עימנו קשר בטלפון או בטופס צוק קשר.

    המשך גלישה נעימה, צוות אמדיקייר.

    4.2/5 - (10 votes)
    צור קשר
    צור קשר

    אמדיקייר - seven טיפולים אסתטיים

    טלפון ישיר: 072-3922054

    או, השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

     

      שאלת אבטחה,